Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت با اشاره به توسعه و تقویت دیتا و اجرای این عملیات به صورت فشرده در شهرستان مریوان، افزود: پهنای باند دیتای این شهرستان طی هفته گذشته، با ۲.۵ برابر افزایش، ارتقا داده شده است.

وی ضمن تشریح برنامه‌های پیش بینی شده در راستای توسعه زیرساخت‌های شبکه دیتا و ایجاد امکان دسترسی برای مشتریان به سرویس‌های با کیفیت تر مخابرات، عملیات توسعه پهنای باند و UPLINK دیتا بدون هیچ گونه قطعی و اختلال ارتباطی برای مشتریان در شهرستان مریوان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تداوم آموزش‌های مجازی و آنلاین، ضرورت تأمین نیاز پهنای باند مشتریان و همچنین در نظر گرفتن موقعیت شهرستان مریوان به عنوان شهرستان مرزی، بیان کرد: این ظرفیت معادل ۲.۵ برابر افزایش یافته است.

حکمت با اعلام اینکه به منظور تأمین نیازهای مشتریان در حوزه دیتا و سرویس‌های مبتنی بر آن تلاش‌های چشمگیری توسط این منطقه در شهرستان مریوان صورت گرفته است، عنوان کرد: با اجرای این عملیات، پهنای باند این شهرستان در یک سال و نیم اخیر پنج برابر افزایش داده شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان، بررسی و نیازسنجی از مشتریان توسط کارشناسان و مسئولان این امر نسبت به استفاده از دیتا و تدوین برنامه‌ها و پروژه‌های قابل اجرا در این خصوص و با هدف توسعه و تقویت زیرساخت‌های لازم در این حوزه، اظهار کرد: قبل از تکمیل شدن ظرفیت‌های قبلی و پیش بینی نیاز مشتریان برای ایجاد ظرفیت‌های جدید اقدام می‌شود تا در تأمین نیازهای آنها، کوچک‌ترین مشکل و کمبودی به لحاظ ظرفیت‌های مخابراتی ایجاد نشود.

حکمت با اشاره به اینکه توسعه زیر ساخت‌ها و ارتقا خدمات و سرویس‌های مخابراتی در شهرستان‌های مرزی استان یکی از استراتژی‌های دارای اولویت در منطقه است، افزود: به همین منظور فعالیت‌های چشمگیر و اقدامات مطلوبی برای توسعه زیرساخت‌ها در این شهرستان صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه توسعه و بهبود خدمات مخابراتی در مناطق مرزی در جذب گردشگران داخلی و خارجی و توسعه اقتصادی استان نقش بسزایی دارد، گفت: مخابرات منطقه برای تحقق این مهم، با همت همکاران و استفاده از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود گام بر می‌دارد.

در حال حاضر بیش از ۱۶ هزار و ۸۰ مشترک ADSL و بیش از ۲۷۰ مشترک FTTH در شهرستان مریوان وجود دارد.

کد خبر 5044301

منبع: مهر

کلیدواژه: آزاد حکمت مخابرات منطقه کردستان مریوان ویروس کرونا اربعین 99 شیراز اربعین حسینی آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا گرگان کرمانشاه چهل سالگی دفاع مقدس مجلس شورای اسلامی ستاد ملی مقابله با کرونا شهرکرد خطبه های نماز جمعه شهرستان مریوان برابر افزایش پهنای باند ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۳۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶۰۰ روستای کردستان از ارتباط پایدار و با کیفیت برخوردار هستند

ایسنا/کردستان مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: با ایجاد و توسعه زیرساخت‌های مخابراتی در استان، شرایط بهره‌مندی مشتریان ساکن در یک هزار و ۶۰۱ روستای استان از ارتباطی پایدار و با کیفیت فراهم شده است.

آزاد حکمت، امروز دوشنبه 17 اردیبهشت در گفت‌وگو با رسانه های استان با عنوان این مطلب که سرویس تلفن ثابت به عنوان یکی از سرویس‌های مخابراتی مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است، اظهار کرد: در راستای پاسخگویی به درخواست‌های مشتریان در خصوص ثبت‌نام و واگذاری سرویس تلفن ثابت، پروژه‌های ایجاد و توسعه زیرساخت‌های تلفن ثابت در استان صورت گرفته است.

وی افزود: در حال حاضر ۶۰۵ هزار و ۱۳۶ شماره تلفن ثابت منصوبه در استان وجود دارد که ۵۲۵ هزار و ۶۶ شماره آن در نقاط شهری و روستایی واگذار شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان، با اشاره به آمار مشتریان فعال تلفن ثابت در استان بیان کرد: میزان ضریب نفوذ این شاخص در استان می‌تواند بیانگر سطح کیفی خدمات قابل ارائه این سرویس به مشتریان باشد.

حکمت ادامه داد: با ایجاد و توسعه زیرساخت‌های مخابراتی در استان، شرایط بهره‌مندی مشتریان ساکن در یک هزار و ۶۰۱ روستای استان از ارتباطی پایدار و با کیفیت فراهم شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان در ادامه با اشاره به اینکه در راستای تحقق اهداف و شاخص‌های راهبردی در حوزه تلفن ثابت استراتژی‌های قابل توجهی تدوین و برنامه‌ریزی شده است، گفت: قطعا با حرکت در این مسیر شاهد ارتقاء شاخص‌های کمی و کیفی سرویس تلفن ثابت در استان بیش از گذشته خواهیم بود.

وی همچنین تصریح کرد: از آنجاییکه تلفن ثابت یک محصول زیرساختی برای استفاده از دیگر محصولات مبتنی بر این سرویس بشمار می‌رود اضافه کرد: اینترنت خانگی ADSL ،VDSL و FTTH از دیگر محصولات و خدمات قابل ارائه به مشتریان است که تلفن ثابت زیرساخت‌های آن را فراهم آورده است.

حکمت یادآور شد: با تامین تجهیزات و اختصاص سرمایه‌های لازم، پروژه‌های قابل توجهی در استان برای سال جاری در دست اقدام است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استقبال خاورمیانه از صنعت ساخت‌وساز جدید
  • استقبال خاورمیانه از ساخت‌وساز ماژولار
  • فرودگاه گناباد، پیشران توسعه و رونق در جنوب خراسان رضوی
  • ۱۶۰۰ روستای کردستان از ارتباط پایدار و با کیفیت برخوردار هستند
  • افزایش ظرفیت منابع تامین آب شرب در شهرستان علی آباد کتول
  • افزایش ۱۰ درصدی حجم آب سد‌های کردستان
  • جشنواره غذاهای سنتی شهرستان گرمی برگزار شد
  • «مکران» می‌تواند به هاب انرژی، حمل و نقل و گردشگری ایران تبدیل شود/ بی‌نیازی کشور از نفت با استفاده از ظرفیت منطقه
  • منطقه مکران می‌تواند به هاب انرژی، حمل و نقل و گردشگری ایران تبدیل شود/ استفاده از ظرفیت این منطقه کشور را از نفت بی‌نیاز می‌کند
  • توسعه 6G در ژاپن با سرعتی ۵۰۰ برابر نسل پنجم!