Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید حیدری سورشجانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: گروه‌های جهادی به طور مستمر در مناطق دوردست و صعب‌العبور استان چهارمحال و بختیاری مشغول به خدمت هستند، این خدمات در قالب تیم دامپزشکی سیار است که تا به حال قریب به 20 هزار دام تحت پیشگیری و درمان قرار گرفته است و داروها به صورت رایگان توزیع شده است‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جهادگر بسیجی ادامه داد: هم خدمات درمانی و هم توزیع مواد غذایی و لوازم‌التحریر را در بخش‌هایی از شهرستان کوهرنگ و روستاهای لف، دهناش، نیکان، شهرک رهبری، سره و خویه انجام می‌دهیم.

وی با اشاره به صعب‌العبور بودن این مناطق عنوان کرد: به دلیل مسافت طولانی و نبود جاده‌ مناسب، کمک‌رسانی به این مناطق خیلی کم است و مردم به شدت به مواد غذایی و لباس گرم احتیاج دارند.

حیدری با بیان اینکه در سال‌های خدمت‌رسانی لبخند رضایت کودکان است که خستگی را از تن جهادگران بیرون می‌کند، خاطرنشان کرد: با کمک قرارگاه امام رضا سه هزار بسته لوازم‌التحریر در سطح استان و ۳۵۰ بسته در این مناطق بین دانش‌آموزان توزیع شده است.

مسؤولان گروه‌های جهادی را در محرومیت‌زدایی حمایت کنند

وی با درخواست از مسؤولان برای حمایت و کمک به گروه‌های جهادی ادامه داد: ما گروه‌های جهادی صدای مردم مناطق محروم هستیم و از تمام مسؤولان استانی تقاضای حمایت از ۹۵۰ گروه جهادی استان را داریم تا با تمام توان بتوانیم از این مناطق محرومیت‌زدایی کنیم.

انتهای پیام/3339/م

منبع: فارس

کلیدواژه: گروه جهادی مناطق محروم چهارمحال و بختیاری بسیج دانشجویی گروه های جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۳۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار

 یک جوان تخاری برای پنج هزار دانش آموز در چهار ولسوالی این ولایت مواد آموزشی توزیع کرده است.

حبیب الرحمن منصوری یکتن از جوانان ماوراء کوکچه در ولایت تخار که از سه سال پیش کمپاین توزیع مواد آموزشی را برای دانش آموزان ابتدایی از هزینه شخصی اش آغاز کرده است در سال جدید تعلیمی نیز برای بیشتر از پنج هزار دانش‌آموز در ولسوالی های درقد، خواجه بهاءالدین، ینگی قلعه و رستاق ولایت تخار مواد آموزشی به شمول امکانات دیگر درسی شامل فرش، تخته سفید و غیره توزیع کرده است تا وضعیت معارف در این مناطق حداقل بهبود یابد.

دانش آموزان افغانستانی‌ که در ماوراء کوکچه تخار مواد آموزشی دریافت کرده اند ضمن قدردانی از ابتکار این جوان تخاری می‌گویند، توان خرید کتاب و کتابچه را ندارند و از حکومت و تاجران دیگر می‌خواهند تا با استفاده از امکاناتی که دارند برای آنان زمینه آموزش بهتر را فراهم بسازند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • سایبرتراک مناطق محروم! (عکس)
  • قفل‌ها این بار برای ستاره تیم‌ملی در آسیا بسته ماندند
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • از دانش‌بنیان‌ها، مخترعان و گروه‌های جهادی حمایت کنید
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • روز جهانی لوازم التحریر ۱۴۰۳ + تاریخچه و پوستر World Stationery Day