Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@05:13:56 GMT

ارسال 11 میلیون لیتر نفت سفید به روستاهای کردستان

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۸۳۸۴۸

ارسال 11 میلیون لیتر نفت سفید به روستاهای کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، عبدالله گیتی‌منش صبح امروز در دیدار با فرماندار شهرستان مریوان ضمن تشریح عملکرد منطقه در این ناحیه اظهار کرد: بیش از 14میلیون لیتر نفت سفید در شش ماهه نخست سال جاری در سطح استان تامین و توزیع شده است.

وی افزود: با توجه به شرایط  کوهستانی و سردسیر بودن استان و مسدود شدن راههای روستایی در فصل سرد سال، عملیات ارسال و ذخیره‌سازی نفت سفید مورد نیاز خانوارها از ابتدای اردیبهشت ماه آغاز و هم‌اکنون نیز ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به کاهش 12 درصدی مصرف نفت سفید در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل اعلام کرد: از این میزان نفت سفید توزیعی 11 میلیون لیتر آن به روستاهای استان ارسال شده که سهم روستاهای صعب العبور 6 میلیون لیتر است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کردستان سپس ضمن اشاره به راستی آزمایی خانوارهای نفت سفید سوز و وجود 23هزار و پانصد خانوار در استان اظهار داشت:توزیع نفت سفید به صورت الکترونیکی بوده و سهیمه نفت سفید خانوارها در کارت‌های بانکی آنان شارژ می‌شود.

گیتی‌منش اعلام کرد: در شش ماه نخست سال جاری 2 میلیون لیتر نفت سفید برای خانوارها و 4 میلیون و پانصد هزارلیتر نفتگاز در بخش کشاوری ناحیه مریوان به صورت الکترونیک تامین و توزیع شده است.

وی پایانه مرزی باشماق مریوان را یکی از مهمترین مرزهای زمینی ایران با اقلیم کردستان عراق عنوان و به اقدامات اجرا شده در راستای تسهیل و توسعه صادرات در این بازارچه مرزی اشاره کرد و افزود: استقرار یک باب جایگاه سیار عرضه فرآورده برای کامیون‌های متردد در بازارچه، ساماندهی نیروهای کنترلی مستقر در مرزباشماق، مدیریت و ساماندهی نیروهای کنترلی کامیون‌های ترانشیپی، و غیره در راستای روانسازی عملیات مرزی توسط این شرکت انجام گرفته است.

وی در پایان برنامه‌های منطقه کردستان را در سطح این شهرستان برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان بیان و خواستار تعامل و همکاری فرمانداری با منطقه کردستان در راستای سوخت رسانی مطلوب، الکترونیکی کردن خدمات، افزایش زیرساخت‌های سوخت رسانی و غیره شد.

فرماندار شهرستان مریوان نیز با بیان شرایط جغرافیایی و اقتصادی شهرستان با اهدای لوحی از زحمات و تلاش‌های سید کیومرث کمالیار در زمان تصدی ریاست ناحیه مریوان تقدیر و از اقدامات صورت گرفته شرکت ملی پخش فرآورد‌ه‌های نفتی منطقه کردستان بویژه ساماندهی و مدیریت پایانه مرزی باشماق،تامین و توزیع مطلوب سوخت موردنیاز شهرستان، استانداردسازی جایگاههای سی.ان.جی، فعالیت مطلوب مجاری عرضه مخصوصا در زمان شیوع ویروس کرونا تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/2330/72

منبع: فارس

کلیدواژه: کردستان فرآورده های نفتی شهرستان مریوان مدیر شرکت نفت دیدار با فرماندار میلیون لیتر نفت سفید لیتر نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۳۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند

محمد رحمانی فرماندار آبدانان در بازدید از مناطق عشایری آبدانان اظهار کرد: عشایر شهرستان آبدانان با دارا بودن ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری استان در قالب یک هزار و ۵۶۰ خانوار و جمعیت هشت هزار و ۷۰۰ نفری در رتبه اول نسبت به سایر شهرستان استان ایلام قرار دارد.

وی بیان کرد: بیش از ۴۰۰ هزار راس دام سبک از نوع گوسفند و بز شهرستان آبدانان را به قطب دامپروری استان تبدیل کرده است.

رحمانی بیان کرد: در این بازدید مشکلاتی که متوجه جامعه عشایری شهرستان آبدانان در شرایط فعلی است، دسته بندی و تصمیمات لازم برای حل مشکلات در دستور کار قرار خواهد گرفت.

فرماندار آبدانان با اشاره به خدمات دولت سیزدهم به عشایر شهرستان اشاره کرد و بیان کرد: از فروردین ۱۴۰۲ لغایت پایان فروردین ۱۴۰۳ توزیع ماهیانه ۲ هزار کیسه آرد سفید، خرید و توزیع آب شرب سالم رایگان به کی هزذر و ۱۰۰ خانوار کوچرو به ارزش ریالی ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، مرمت، نگهداری و بازگشایی راه‌های عشایری شهرستان با ادوات راه سازی به مبلغ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، توزیع ۳۸۰ هزار لیتر نفت سفید به عشایر کوچرو شهرستان، تخصیص توزیع ۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات تبصره ۱۸ توسعه شغل دامداری بین ۸۴ نفر و.. برای عشایر شهرستان خدمات انجام شده است.

منبع: مهر

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • کشف ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • کشف دپوی ۲۵۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در جاسک
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق شهرستان جاسک
  • از دستگیری عامل تیراندازی در خفر تا کشف ۱۶ هزر لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان