Web Analytics Made Easy - Statcounter

قیمت دلار در صرافی‌های بانکی با افزایش نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل ۲۹ هزار و ۹۰۰ تومان تعیین شده است. - اخبار بازار -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، تشدید نوسانات ارزی موجب شد تا بازارساز تصمیم جدی برای مدیریت عرضه و تقاضا بگیرد و برهمین اساس علاوه بر افزایش عرضه در بازار با برداشتن سقف فروش در سامانه نیما، از سرگیری فروش ارز سهمیه‌ای، آزاد شدن فروش ارز پتروشیمی ها در صرافی‌های غیربانکی و کاهش اختلاف دلار در بازار رسمی و آزاد مقدمات کاهش نوسانات قیمتی را در بازار ارز فراهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید.

سیاست های بازارساز موقتا در روز نخست اجرای طرح در بازار جواب داد و دلار با کاهش 1000 تومانی همراه شد؛ دلار از 27 هزار و 200 تومان به 26 هزار و 200 تومان در پایان معاملات کاهش یافت.

اما روند نزولی در بازار خیلی دوام نداشت و  مجدداً بازار ارز با تشدید نوسانات همراه بوده و است؛ این درحالی است که در روزهای گذشته بازارساز به منظور کاهش اختلاف نرخ رسمی دلار با بازار آزاد، قیمت خرید و فروش ارز در صرافی های بانکی و بازار متشکل ارزی را بیش از 3 هزار تومان  افزایش داد.

قیمت ‌آن‌لاین دلار و یورو در بازار

 

با افزایش قیمت ارز در بازار آزاد، قیمت خرید و فروش ارز در صرافی های بانکی نیز افزایش یافت و برهمین اساس هم اکنون قیمت فروش دلار در صرافی ها با افزایش نسبت به قیمت های پایانی روز کاری قبل 29 هزار و 900 تومان و قیمت خرید دلار نیز 29 هزار و 800 تومان درج شده است.

ضمن اینکه قیمت فروش یورو نیز با افزایش نسبت به قیمت های پایانی روز کاری قبل معادل 35 هزار و 50 تومان و قیمت خرید یورو 34 هزار و 950 تومان تعیین شده است.

نرخ خرید و فروش دلار و یورو در صرافی های بانکی و بازار متشکل ارزی متغییر است و متناسب با نوسانات بازار آزاد در طول روز چند بار تغییر می کند.

گفتنی است، با افزایش بیش از 3 هزار تومانی قیمت ارز در صرافی های بانکی و کاهش اختلاف قیمت ارز بازار آزاد و رسمی، بانک مرکزی ممنوعیت فروش ارز سهمیه ای را به هر کارت ملی برداشت؛ بنابراین صرافی ها به هر کارت ملی یک بار در سال 2200 دلار ارز سهمیه‌ای می فروشند. پیش از این با دستور بانک مرکزی فروش ارز سهمیه‌ای موقتاً در صرافی های بانکی متوقف شده بود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قیمت ارز قیمت دلار صرافی ملی قیمت دلار قیمت ارز قیمت دلار صرافی ملی قیمت دلار صرافی های بانکی ارز در صرافی ها ارز سهمیه ای بازار آزاد قیمت خرید قیمت ارز فروش ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۴۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

آفتاب‌‌نیوز :

 بازار امروز شاهد روند نزولی قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته است.

آخرین نرخ اونس طلا

هر اونس طلا، امروز به ۲،۳۰۳ (دو هزار و سیصد و سه) دلار رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۰.۰۴ درصدی داشته است.

آخرین نرخ گرم طلا ۱۸ عیار

قیمت طلا کاهش یافت و هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۳،۴۱۲،۰۰۰ (سه میلیون و چهارصد و دوازده هزار) تومان رسید که نسبت به ۳ روز پیش، کاهش ۱.۳۶ درصدی داشته است.

قیمت مثقال طلا ۱۸ عیار امروز

همچنین هر مثقال طلا ۱۸ عیار با کاهش ۱.۲۱ درصدی نسبت به ۳ روز پیش، ۱۴،۸۰۰،۰۰۰ (چهارده میلیون و هشتصد هزار) تومان معامله شد.

آخرین نرخ دلار مبادله‌ای

قیمت دلار مبادله ای، امروز به ۴۴،۴۳۷ (چهل و چهار هزار و چهارصد و سی و هفت) تومان رسید که نسبت به ۳ روز پیش، افزایش ۰.۲۷ درصدی داشته است.

آخرین نرخ یورو مبادله‌ای

یورو مبادله ای، امروز به ۴۷،۸۴۴ (چهل و هفت هزار و هشتصد و چهل و چهار) تومان رسید که نسبت به ۳ روز پیش، افزایش ۱.۰۸ درصدی داشته است.

آخرین نرخ پوند

پوند امروز با کاهش ۱.۸۱ درصدی، از ۷۸،۴۹۰ (هفتاد و هشت هزار و چهارصد و نود) تومان به ۷۷،۱۰۰ (هفتاد و هفت هزار و یکصد) تومان رسید.

آخرین نرخ درهم امارات مبادله‌ای

همچنین درهم امارات مبادله‌ای با افزایش ۰.۲۸ درصدی نسبت به ۳ روز پیش، ۱۲،۱۰۰ (دوازده هزار و یکصد) تومان معامله شد.

آخرین نرخ لیر ترکیه

لیر ترکیه، امروز به ۱،۹۰۰ (یک هزار و نهصد) تومان رسید که نسبت به ۳ روز پیش، کاهش ۰.۷۸ درصدی داشته است.

قیمت دلار کانادا امروز

دلار کانادا امروز با کاهش ۳ درصدی، از ۴۶،۳۰۱ (چهل و شش هزار و سیصد و یک) تومان به ۴۴،۹۵۰ (چهل و چهار هزار و نهصد و پنجاه) تومان رسید.

آخرین نرخ دلار استرالیا

همچنین دلار استرالیا با افزایش ۰.۳۶ درصدی نسبت به ۳ روز پیش، ۴۰،۶۰۰ (چهل هزار و ششصد) تومان معامله شد.

قیمت دینار عراق امروز

دینار عراق در بازار داخلی هم ۴۷ (چهل و هفت) تومان قیمت خورد.

آخرین نرخ سکه امامی

قیمت سکه امامی به ۴۱،۳۰۰،۰۰۰ (چهل و یک میلیون و سیصد هزار) تومان رسید که نسبت به ۳ روز پیش، کاهش ۱.۲۲ درصدی داشته است.

آخرین نرخ نیم سکه

نیم سکه، امروز به ۲۴،۰۰۰،۰۰۰ (بیست و چهار میلیون) تومان رسید که نسبت به ۳ روز پیش، کاهش ۱.۲۵ درصدی داشته است.

آخرین نرخ ربع سکه

همچنین ربع سکه با کاهش ۱.۹۷ درصدی نسبت به ۳ روز پیش، ۱۵،۲۰۰،۰۰۰ (پانزده میلیون و دویست هزار) تومان معامله شد.

قیمت سکه گرمی امروز

همچنین هر سکه گرمی با کاهش ۱.۳۸ درصدی نسبت به ۳ روز پیش، ۷،۲۰۰،۰۰۰ (هفت میلیون و دویست هزار) تومان معامله شد.

منبع: دنیای اقتصاد

دیگر خبرها

  • تخفیف نجومی ایران برای فروش نفت!
  • پیش‌بینی مهم اقتصاددانان از آینده بازار طلا
  • پیش‌بینی مهم از آینده بازار طلا
  • قیمت دلار امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تخفیف نجومی ایران برای فروش نفت؛ واقعی یا کیک؟
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ کاهش قیمت طلا و سکه
  • تخفیف نجومی ایران برای فروش نفت واقعی است؟
  • قیمت دلار و یورو امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ جدول