Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران درباره جزئیات حادثه آتش سوزی حد فاصل ایستگاه اکباتان تا ارم سبز توضیحاتی داد.

نوبخت مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران اظهار کرد: در ایستگاه ارم سبز هیچ اتفاقی نیفتاده است و در حد فاصل ایستگاه اکباتان تا ارم سبز (داخل تونل) بر اثر اتصالی آتش سوزی‌ای رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه در زمان وقوع حادثه خط متوقف شد و موضوع در دست بررسی قرار گرفت، گفت: تاکنون به کسی آسیبی نرسیده است و در حال حاضر شرایط عادی است.

نوبخت ادامه داد: مسافرین ایستگاه ارم سبز برای ادامه حرکت مسیرشان به خط‌های ۲ و ۳ هدایت شدند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران بیان کرد: حرکت قطار‌ها مسیر خط ۴ از میدان آزادی در حال انجام است همچنین در حال حاضر آگاهی کافی از آتش سوزی داخل تونل نداریم بنابراین نمی‌توان اظهار نظر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: آتش سوزی ارم سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۴۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری

یک انبار نگهداری اسپری رنگ و لوازم آرایشی و بهداشتی در محله سیزده آبان شهرری در خیابان شهید رجایی عصر امروز دچار حریق گسترده شد.

به گزارش ایسنا، با حضور و تلاش عوامل آتش‌نشانی و انتظامی، دقایقی پیش آتش مهار شد و این حادثه مصدوم جانی نداشت و علت حادثه از سوی کارشناسان بررسی و اعلام می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران
  • آتش سوزی دو انبار کالا در شهر ری
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد
  • (ویدئو) مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد +فیلم
  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان با آتش‌سوزی عمدی مرد نقاش
  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت