Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@17:46:05 GMT

پلمب ۲ واحد عرضه قلیان 

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۸۴۳۶۵

پلمب ۲ واحد عرضه قلیان 

فرزانه برخوری گفت: ۲ واحد عرضه قلیان در شهر جیرفت پلمپ شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، «فرزانه برخوری» گفت: ۲ واحد عرضه قلیان در شهر جیرفت پلمپ شد.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان جیرفت بیان کرد: طی یک هفته گذشته بازرسین بهداشت محیط از ۵۳۶ واحد تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی بازدید کرده که از این تعداد ۴۹ واحد به دلیل مشکلات بهداشتی اخطاریه دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: علاوه بر این قریب 500 کیلوگرم مواد فاسد و تاریخ گذشته جمع آوری و معدوم شده و در طرح جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و اجرای قانون کنترل دخانیات و ممنوعیت عرضه مواد دخانی از جمله قلیان در اماکن عمومی این واحدها با دستور دادستان شهرستان تعطیل و قلیان‌های آن‌ها جمع آوری شد.

برخوری ابراز کرد: هدف از اجرای این طرح پیشگیری از عرضه و استعمال دخانیات در اماکن عمومی و همچنین حذف مراکز عرضه قلیان بوده و در این خصوص پرونده‌ متصدیان متخلف به مراجع قضایی ارسال شده است.

رئیس مرکز بهداشت جیرفت ادامه داد: واحد‌های صنفی چای خانه‌دار، قهوه‌ خانه‌ها و رستوران‌ها فقط اجازه ارائه سرویس‌های مربوطه را دارند و هیچ گونه مجوز ارائه قلیان به آنها داده نشده است و چنانچه واحد صنفی اقدام به عرضه قلیان کند برابر قانون برخورد و از ادامه فعالیت آن جلوگیری می‌شود.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: واحد های عرضه قلیان پلمب واحدهای صنفی متخلف جمع آوری قلیان برخورد با متخلفین قلیان تخلف عرضه قلیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۴۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت فروش لباس‌های نامتعارف در واحد‌های تجاری

سرهنگ حمید عسگری در جمع فروشندگان و متصدیان اتحادیه پوشاک استان البرز ضمن تشریح طرح عفاف وحجاب با عنوان طرح نور گفت: این طرح با هدف حمایت از عفاف و پوشش اسلامی و مراقبت از کانون و بنیان خانواده از ۲۶ فروردین ماه اجرایی شده است. 
به گفته وی در اجرای طرح عفاف و حجاب محور کار اتحادیه پوشاک و لباس وفروشندگان ومتصدیان فروش وشاغلان در اماکن تجاری ومجتمع‌های تجاری هستند که ملزم به رعایت حجاب هستند.
رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان البرز گفت: فروش لباس‌های نامتعارف که عمدتا بصورت قاچاق وارد کشور شده ممنوع است و استفاده از مانکن‌های زنده هم در اماکن ومجتمع‌های تجاری با پوشش‌های نامتعارف هم ممنوع است.
عسکری گفت: بکار گیری اتباع بیگانه در واحد‌های تجاری نیز ممنوع است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • پلمب دو واحد آلاینده غیر مجاز تولید زغال در رباط کریم 
  • پلمب ۱۲۴ واحد مشاور املاک در قزوین
  • پلمب ۸ واحد مشاور املاک غیرمجاز در پردیس و بومهن + فیلم
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • توقف عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت با دستو‌ر دادستانی
  • نگران مصرف قلیان هستیم/ دکه‌های مطبوعاتی مجوز عرضه دخانیات ندارند
  • قلیان اکسیژن چیست و چه خطراتی می‌تواند داشته باشد؟
  • قلیان اکسیژن؛ یک پک عمیق به سمت ناکجا؟!
  • ممنوعیت فروش لباس‌های نامتعارف در واحد‌های تجاری
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز