Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-05@16:26:58 GMT

کاهش ذخایر خونی در آذربایجان غربی

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۸۴۴۴۲

کاهش ذخایر خونی در آذربایجان غربی

معاون فنی وفناوری های نوین سازمان انتقال خون آذربایجان غربی گفت: ذخایرخونی در استان طی ۶ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۷ درصد کاهش یافته است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی؛بهزاد عمادی معاون فنی وفناوری های نوین سازمان انتقال خون آذربایجان غربی افزود: در استان با کمبود شدید ذخایر خونی مواجهه نیستیم ولی باتوجه به تعهدی که به شبکه ملی خون رسانی کشور داریم از نظر آمار، ذخایر خون استان کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه در مهاباد میزان کاهش ذخایر خونی بیشتر از سایر شهرهای استان است، تصریح کرد: شروع فصل سرما و شیوع کرونا آمار مراجعه کنندگان را با کاهش روبرو کرده است. 
معاون فنی وفناوری های نوین اداره کل انتقال خون آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه در محرم امسال طرح پویش ملی نذر خون همزمان با سراسر کشور در استان نیز اجرا می شود، خاطر نشان کرد: مراکز انتقال خون استان در  شهر ارومیه ،نقده، خوی، میاندوآب  در روز اربعین در دو شیفت صبح وعصر و مرکز مهاباد در شیفت صبح آماده دریافت خون  از مراجعه کنندگان در تمامی گروه های خونی است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سازمان انتقال خون سازمان انتقال خون آذربایجان غربی ذخایر خونی آذربایجان غربی انتقال خون ذخایر خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۴۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رئیس امور حقوقی شرکت گاز آذربایجان‌غربی اظهار کرد: سال گذشته از مجموع ۱۲۸ فقره پرونده مطروحه‌ی له و علیه این شرکت در مراجع قضایی و دیوان عدالت اداری تعداد ۹۷ فقره پرونده مختومه شد و مابقی همچنان در حال رسیدگی است.

محمدامین هناره درباره آرای صادره اعلام کرد: از پرونده‌های مختومه شده، در ۸۲ پرونده، رای به نفع شرکت گاز آذربایجان‌غربی و در ۱۵ فقره نیز به ضرر شرکت گاز بوده است.

دیگر خبرها

  • شهروند خبرنگار؛پیگیری تخریب پل روستایی در چالدران
  • حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • اشتباه قند خونی درباره دیابت
  • شوط پربارش‌ترین شهر آذربایجان‌غربی در ۲۴ ساعت گذشته بود
  • امدادرسانی به متاثرین از آبگرفتی در خوی
  • تولد نوزاد عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهر
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۲۴ ساعت گذشته
  • معلمان نقش مهمی در کاهش آسیب‌های جامعه دارند