Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان هواپیمایی چین پس از شناسایی موارد ابتلا به ویروس کرونا در میان مسافران پرواز موسکو-شانگهای که توسط خطوط هوایی "آئروفلوت" روسیه انجام شده بود، این پرواز را به مدت یک هفته به حالت تعلیق درآورد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری تاس، دولت چین در بیانیه ای اعلام کرد که سازمان هواپیمایی این کشور پس از شناسایی موارد ابتلا به ویروس کرونا در میان مسافران پرواز موسکو-شانگهای که توسط خطوط هوایی "آئروفلوت" روسیه انجام شده بود، این پرواز را به مدت یک هفته به حالت تعلیق درآورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید.

بر اساس این بیانیه، سازمان هواپیمایی چین این تصمیم را پس از مثبت شدن آزمایش کووید-19 هشت مسافر این پرواز اتخاذ کرد. طبق این بیانیه خطوط هوایی آئروفلوت برای یک هفته از 19 اکتبر قادر به انجام این پرواز نخواهد بود.

این سازمان مسئولیت سفرهای هوایی بین المللی چین را بر عهده دارد و در قوانین جدید آن آمده است که اگر آزمایش کرونای پنج مسافر از یک پرواز مثبت باشد، آن پرواز به مدت یک هفته به حالت تعلیق در می آید.

خطوط هوایی ایرآسیا فعالیت خود را در ژاپن متوقف کرداخراج‌ کارکنان خطوط هوایی آمریکا 10 میلیون شغل دیگر را تهدید می‌کند

بر اساس این گزارش، اگر آزمایش ابتلا به ویروس کرونا درمورد ده مسافر از یک پرواز مثبت شود، آن پرواز به مدت چهار هفته تعلیق خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا ویروس کرونا خطوط هوایی یک هفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۴۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، برای اطلاع از تاخیر یا تغییر برنامه پروازی شیراز به سایت فرودگاه به نشانی https://shiraz.airport.ir مراجعه کنید.

پروازهای ورودی داخلی:

پروازهای خروجی داخلی:

پروازهای ورودی خارجی:

پروازهای خروجی خارجی:

دیگر خبرها

  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • ◄ بانوی مهمانداری که رئیس هواپیمایی ژاپن شد!
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • پنجشنبه سیاه در فرودگاه‌های فرانسه
  • فرود اضطراری بوئینگ ۷۳۷ در آفریقای جنوبی
  • آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس