Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از اجرای ششمین مرحله طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت مقابله با قاچاق کالا‌های ممنوعه در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار محمدرضا مقیمی در تشریح جزئیات این خبر، اظهار کرد: ششمین مرحله طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت مقابله با قاچاق کالا‌های ممنوعه در سال ۱۳۹۹، به عنوان یکی از راهبرد‌های عملیاتی برای تشدید پیشگیری، مقابله و مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا به مدت ۷۲ ساعت، با استفاده از تمامی امکانات و ظرفیت رده‌های انتظامی استان‌ها، در سراسر کشور اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در اجرای طرح مذکور، تعداد ۲ میلیون و ۲۳ هزار و ۷۴۷ عدد انواع اقلام ممنوعه، ۴۳۵ هزار و ۲۸۸ لیتر فرآورده‌های نفتی، ۱۸ هزار و ۶۵۶ دستگاه لوازم خانگی، ۲۲۴ هزار و ۱۵۸ عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، ۴ میلیون و ۱۹۱ هزار قلم انواع دارو، ۱۰ دستگاه خودرو، ۵۷ دستگاه موتورسیکلت به همراه مقادیر زیادی چایی، برنج، کیف و کفش، لوازم یدکی خودرو و مواد خوراکی و … به ارزش بیش از یک هزار و ۲۳۷ میلیارد ریال کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در این طرح، ۴۳۹ دستگاه خودرو از قاچاقچیان توقیف و همچنین ۸۴۴ نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در پایان با بیان اینکه با تمام توان و جدیت همواره با قاچاقیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله می‌کنیم، مبارزه با پدیده قاچاق را از اولویت‌های کاری و مأموریتی این پلیس دانست و از هموطنان خواست در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت‌های غیرقانونی اقتصادی، مراتب را از طریق فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: داروی قاچاق کالا مبارزه با قاچاق امنیت اقتصادی قاچاق کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۴۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان

فرزاد پناهنده رییس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی غرب استان کرمانشاه گفت : اجرای طرح باک پُر باید در تمام مرز‌ها عملیاتی شود که این طرح نیز باید طبق مصوبه شورای تامین استان کرمانشاه و کارگروه ویژه مرز فرمانداری قصرشیرین در مرز پرویزخان نیز اجرا گردد.

وی اظهار کرد: تجهیزات متناسب با اجرای این طرح از بهمن ماه امسال توسط شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در مرز مستقر شده که در این رابطه سه جایگاه عرضه و چهار تلمبه آماده خدمات رسانی به تانکر‌های سوخت رسان ایرانی است.

رییس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب گفت: اجرای این طرح برای تانکر‌های سوخت رسان ایرانی است و به منظور جلوگیری از ترافیک، امکان عرضه فرآورده‌ها در تمام جایگاه‌های استان کرمانشاه نیز فراهم است و تانکر‌ها می‌توانند به این جایگاه‌ها مراجعه و در مرز طبق نرخ مصوب مابه التفاوت پرداخت کنند.

پناهنده ادامه داد: اجرای طرح فول باک (باک پُر) در مرز پرویزخان به منظور مقابله با قاچاق سوخت عملیاتی می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کشف ۱۰ تن انواع خوراک آبزیان خارجى قاچاق در مراغه
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • دستور ستاد مبارزه با قاچاق برای ساماندهی مبادلات طلا
  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان
  • کشف ۷۲ هزار نخ سیگار قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد 
  • بازگشایی بازارچه‌های هنگه‌ژال و سیف در حال پیگیری است
  • کشف کالا‌های قاچاق ۵۶ میلیاردی در اردبیل
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است