Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی برجی امروز در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس اظهار کرد: کاندیداهای انتخاباتی برای مجلس و شورای شهر همیشه قول بازسازی جاده‌ها را می‌دهند، ولی هنوز هیچ تغییری در وضعیت آنها صورت نگرفته است.

دبیر قرارگاه احمدی روشن ماهنشان تصریح کرد: نهایت کاری که نمایندگان مجلس انجام داده‌اند این است که برای چند روز ماشین‌های سنگین و بولدوزر از شرکت‌های واقع در منطقه می‌آورند و بعد از پیروزی در این انتخابات جاده‌های منطقه را به حال خود رها می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وجود مشکلات متعدد در روستاهای این شهرستان افزود: برخی از نمایندگان روستا‌های این شهرستان‌ها را نمی‌شناسند که بخواهند به مشکلات آنان رسیدگی کنند.

برجی با اشاره به اینکه روستا‌هایی در شهرستان دندی وجود دارد که دارای معدن است، گفت: وجود این معادن باعث شده کامیون‌های سنگین از این جاده رفت و آمد کرده و باعث از بین رفتن آسفالت شوند که مردم این روستا تا به امروز سه بار اعتراض کرده‌اند که به آن‌ها قول مساعدت و بازسازی داده شده، ولی هیچ یک از این قول‌ها به مرحله اجرایی نرسیده است.

 

آسفالت ریزی انتخاباتی جاده‌ها در زمستان

 دبیر قرارگاه احمدی روشن ماهنشان ادامه داد: در برخی از مناطق این جاده‌ها چاله‌هایی وجود دارند که باعث به دره افتادن ماشین‌ها و موتور‌سیکلت‌ها می‌شوند یا به تصادف می‌انجامد.

وی در رابطه با زمان آسفالت‌ریزی نامناسب در جاده گفت: در جاده انگوران در زمستان و در آستانه انتخابات آسفالت ریزی شد که همین موضوع باعث از بین رفتن سریع آسفالت جاده شده است.

برجی در بحث احداث سد (ایالو) که زمین‌های کشاورزی بعضی از مردم به زیر سد رفته گفت: با نامه‌نگاری‌های بسیار و تجمع‌های زیاد بالاخره زمین‌های مردم پس گرفته شده است ولی هنوز خسارت آن‌ها پرداخت نشده است.

دبیر قرارگاه احمدی روشن ماهنشان با بیان اینکه بزرگترین دلیلی که باعث بوجود آمدن این مشکلات در این شهرستان‌ها شده، عدم حضور حضور مسؤولان در بین مردم است، ادامه داد: همین امر باعث شده تا مدیران و مسؤولان مشکلات آنها را درک نکنند، اگر توجهی به خانواده و اطرافیان مسؤولان در این شهرستان داشته باشیم همه افراد این خانواده‌ها شاغل هستند در حالی که بسیاری از مردم این منطقه با مشکل بیکاری دست و پنجه نرم می‌کنند.

 

تعطیلی استخر‌های پرورش ماهی در ماهنشان

وی در رابطه با مشکلات بیمارستانی این شهرستان گفت: در مورد بیمارستان‌ این شهرستان‌ هم باید گفت: در چند سال اخیر وضعیت این بیمارستان‌ها بهتر شده ولی بیشتر بیماران حتی سرپایی این منطقه به مرکز استان یا به استان ‌های اطراف ارجاع داده می‌شوند.

برجی در مورد بیکاری در این مناطق و با بیان اینکه بیماری کرونا روز به روز در حال افزایش است، تصریح کرد: بیشتر افراد ساکن در ماهنشان دارای استخر‌های پرورش ماهی هستند که بیشتر این استخر‌ها به دلیل شیوع کرونا و افزایش قیمت خوراک ماهی رو به تعطیلی است.

دبیر قرارگاه احمدی روشن ماهنشان ادامه داد: باید دولت این مشکل را برنامه‌ریزی می‌کرد به گونه‌ای که این ماهی‌های پرورش یافته تبدیل به تن ماهی شده یا بسته بندی و به فروشگاه‌ها عرضه می‌شد که استخر‌ها تعطیل نشده و باعث ایجاد بیکاری نشود.

 

وام‌های کرونا به افراد بدون مشکل اعطا می‌شود

وی در رابطه با وام‌هایی که برای حمایت از این مشاغل داده شد، گفت: وام‌هایی که برای حمایت برای این مشاغل داده شد به کسانی داده شده است که صلاحیت دریافت این وام‌ها را نداشته‌اند، چرا استدلالی که مسؤولان دارند این است که افرادی که دچار مشکل شده‌اند توانایی بازپرداخت وام را ندارند.

برجی با بیان اینکه همه این مشکلات با مشارکت و پیگیری‌های فرماندار و شهردار قابل حل هستند، ادامه داد: ولی متاسفانه مسؤلان گامی برای حل مشکلات مردم بر نمی‌دارند و در بین مردم نیستند.

 دبیر قرارگاه احمدی روشن ماهنشان با بیان اینکه بیشتر پرونده‌های قضایی این شهرستان بر سر زمین‌های کشاورزی است، گفت: راه حل‌های بسیاری برای حل این مشکل وجود دارد در حالی که مسؤولان شهرستان تمایلی برای استفاده از آنها ندارند.

انتهای پیام/73002/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: مسؤولین جاده ها نمایندگان آسفالت ریزی استخر ها جاده ها داده شد وام ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۴۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد​

تین نیوز

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با توجه به اینکه هنوز در ارتباط با طرح ترافیک جدید به جمع بندی نرسیده ایم به همین جهت طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور؛ رئیس پلیس راهور تهران بزرگ امروز، شنبه، در حاشیه بهره برداری از تحکیم بستر 12 کیلومتر از بزرگراه آزادگان و تعریض و ایمن سازی کندروی شرقی آزادگان با بزرگراه شهید لشگری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی دو سال گذشته در محور آزادگان اقدامات خوبی در راستای ایمن سازی و تسهیل در رفت وآمد از سوی شهرداری تهران انجام شده است.

وی افزود: در همین زمینه در محور شرق به غرب آزادگان در محدوده منطقه 16 با ایجاد کندرو باعث شد بار ترافیکی در این محدوده کاهش پیدا کند و شاهد روان سازی در مسیر تردد خودروها باشیم.

موسوی پور تصریح کرد: در بستر آزادگان نیز آسفالت ریزی خوبی انجام شده است به طوری که از اتوبان ساوه تا اتوبان شهید خرازی این آسفالت ریزی انجام شده است.

وی با اشاره به پروژه های امروز گفت: یکی از اقدامات انجام شده در قالب بهره برداری پروژه های شهرداری تعریض و ایمن سازی کندروی شرقی آزادگان و بزرگراه شهید لشگری است که این اتفاق نیز تأثیر بسزایی در رفت وآمد خواهد داشت و بار ترافیکی این محدوده کاهش پیدا خواهد کرد.

رئیس پلیس راهور در پاسخ به این پرسش که کدام یک از بزرگراه های پایتخت نیاز به آسفالت ریزی و مرمت دارند، گفت: بیشتر نیازها به بخش کمربندی شهر تهران به ویژه بزرگراه شهید یاسینی، آزادگان و حتی بزرگراه بسیح مربوط می شود که اقدامات جهت آسفالت ریزی انجام می شود.

وی درباره بازنگری طرح ترافیک پایتخت تصریح کرد: قطعاً این اتفاق باید انجام شود اما تاکنون با پلیس در رابطه با بازنگری طرح ترافیک صحبتی نشده است و ما نیز به صورت پراکنده مواردی را شنیده ایم.

موسوی پور با تأکید بر اینکه بازنگری طرح ترافیک خوب است گفت: حتماً باید بازنگری در محدوده کاهش آلودگی هوا و طرح آلودگی انجام شود.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا طرح ترافیک جدید امسال عملیاتی می شود، گفت: قطعاً با توجه به اینکه کمیته ای در این خصوص با مدیریت شهری و پلیس تشکیل می شود و طرح ترافیک بررسی می شود، با توجه به این مسائل قطعاً طرح ترافیک جدید و اجرای آن به امسال نخواهد رسید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • توزیع ۸۰۰ تن آسفالت در مسیر جاده اوغلی و قوناخلارباغی تبریز
  • کیفیت و بی‌توجهی: دست اندازی در جاده پیشرفت راهسازی ایران
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد​
  • گلایه مردم از عدم اتمام آسفالت ریزی محور پلدشت به مرگنلر 
  • تاکیدامام جمعه خوی براهتمام اعضای شوراهابه توزیع عادلانه امکانات
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • توزیع عادلانه امکانات مدنظر اعضای شوراها باشد
  • بهسازی و آسفالت جاده روستایی تنگ بابا احمد اندیکا+فیلم