Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@06:39:45 GMT

خرید آپارتمان در غرب استان تهران به کمک املاک کیان

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۸۴۶۸۵

خرید آپارتمان در غرب استان تهران به کمک املاک کیان

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، تجربه نشان داده است که خرید خانه در اندیشه همانند یک سرمایه گذاری بدون ضرر است؛ چون قیمت املاک در اندیشه چندان زیاد و غیر معقول نیست و عموم مردم می‌توانند به خرید آپارتمان در اندیشه اقدام کنند. یعنی عملاَ با در اختیار داشتن یک بودجه حدودی هم می‌توانید یک آپارتمان در اندیشه خریداری کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی، موقعیت جغرافیایی و امکاناتی که در آپارتمان‌های اندیشه تهران وجود دارد، دارای ارزش‌ بالایی است. این را هم در نظر داشته باشید که با گذشت زمان نه چندان طولانی، می‌توانید اطمینان داشته باشید که قیمت یک آپارتمان ارزان در این منطقه قابلیت افزایش پیدا کردن را دارد.

انتخاب‌های مطمئن داشته باشید!

انتخاب آپارتمان ارزان در اندیشه به نوع دفتر املاکی که به آن مراجعه می‌کنید، وابسته است. برای مثال، دفاتر املاکی که سابقه و تجربه‌ی چندان زیادی در قیمت گذاری و معرفی آپارتمان ندارند، نمی‌توانند یک انتخاب مطمئن و بی‌دغدغه باشند. بنابراین، انتخاب بهترین دفتر املاک در اندیشه می‌تواند تأثیر زیادی در انتخاب ملک مورد نظرتان داشته باشد. تجربه معاملات متعدد موفق نشان داده است که املاک کیان جز دفاتر فعال و معتبر در زمینه‌ی فروش و خرید املاک در اندیشه می‌باشد. چرایی ایده‌آل بودن املاک کیان را در ادامه متوجه خواهید شد.

چرا املاک کیان را برای خرید املاک در اندیشه انتخاب کنم؟

خرید آپارتمان در اندیشه با املاک کیان در نهایت به سود شما خواهد بود؛ چرا که متخصصان کاربلد و با تجربه‌ای که در املاک کیان فعالیت می‌کنند، نزدیک به دو دهه سابقه کاری دارند و با آگاهی کامل نسبت به شرایط املاک در تمامی نقاط تهران (بخصوص شهر اندیشه)، می‌توانند بهترین انتخاب‌های ممکن را با توجه به بودجه مالیتان، به شما پیشنهاد دهند. از طرفی سابقه و تجربه‌ی بالای گروه املاک کیان، موجب شده است که تعداد پیشنهادات فروش و خرید املاک بسیار زیاد باشد و البته که خانواده‌ها نیز از حضور در چنین فضای پرامکانات و زیبایی به شدت استقبال خواهند کرد. از همین رو افراد متقاضی می‌توانند در کمترین زمان و با بهترین قیمت، ملک مورد نظر خود را در شهرک اندیشه خریداری کنند.

خرید آپارتمان در غرب استان تهران به کمک املاک کیان

خرید آپارتمان در اندیشه همانند خرید ملک در سایر نقاط کشور، اصول خودش را دارد. امکانات رفاهی، حریم خصوصی و طبقات متعدد در آپارتمان تأثیرگذار هستند. معیارهای مهم دیگری هم برای انتخاب آپارتمان ارزان وجود دارد که با املاک کیان می‌توانید به تمامی آن‌ها توجه داشته باشید.

خرید خانه در اندیشه براساس فازها و شهرک‌ها

وجود شهرک‌ها و فازهای متعدد برای خرید آپارتمان در اندیشه، ممکن است انتخاب شما را برای خرید آن‌ها سخت‌تر کند. اما جای نگرانی نیست. مشاوران املاک کیان در این زمینه تسلط کافی دارند. در اینجا چندین نکته درباره‌ی خرید خانه در اندیشه ارائه می‌کنیم.

۱. قیمت املاک در فاز ۲ اندیشه نسبت به سایر املاک در سایر فازها، ارزان‌تر است. چون فاز ۲ اندیشه به نسبت دورتر از فازهای دیگر می‌باشد.

۲. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که بافت سنتی شهر اندیشه را می‌پسندید، آپارتمان‌های فاز ۱ اندیشه را خریداری کنید.

۳. آپارتمان در فازهای ۳، ۴ و ۵ اندیشه امکانات متعددی دارند. قیمت آپارتمان در این فازها، به نسبت گران‌تر از سایر نقاط در شهر اندیشه است.

۴. تمامی شهرک‌های اندیشه از لحاظ امکانات و دسترسی به اماکن و معابر داخل شهر تهران مناسب هستند.

این قواعد کلی هستند. در نظر داشته باشید که تمامی املاک در اندیشه از نظر امکانات رفاهی و امنیت در درجه بالایی قرار دارند. تنها سلیقه و بودجه شما است که ممکن است محدودیت‌هایی را برای‌تان ایجاد کند. نگران نباشید. آپارتمان ارزان در این منطقه در تمامی فازها و شهرک‌های این نقطه از کشور، بسیار زیاد است.

خرید املاک در اندیشه براساس نوع ملک

مسلماً قیمت خرید آپارتمان در اندیشه با قیمت خرید ویلا در این منطقه، متفاوت است و مشخصاَ خانه‌هایی که ویلایی هستند، قیمت بیشتری دارند؛ چرا که فضای خانه بزرگ‌تر است و افراد می‌توانند از این فضا استفاده کنند. در مقابل، قیمت آپارتمان در اندیشه کمتر است؛ زیرا فضای آزاد در آپارتمان وجود ندارد و متراژ خانه‌ها پایین می‌باشد. البته در صورتی که فروشنده درخواست فروش ملک خود را در زمان کمتری داشت باشد، قیمت خانه‌های ویلایی در اندیشه نیز کمتر خواهد بود و این تا حدودی به شانستان و البته انتخاب یک دفتر املاک باتجربه بستگی دارد.

در صورتی که املاک در اندیشه در طبقات میانی و انتهایی باشد، قیمت ارزانتری دارد. این پیشنهادات برای افرادی مناسب است که بودجه کمی دارند و نمی‌خواهند فرصت سرمایه گذاری در اندیشه را از دست بدهند.

انتخاب آپارتمان در اندیشه براساس وضعیت فروش یا خرید

قطعی شدن تصمیمات برای خرید آپارتمان در اندیشه به خواسته‌های دو فرد خریدار و فروشنده بستگی دارد. بعضی از خانه‌ها در این شهرک برای پیش فروش در سایت املاک کیان درج می‌شوند. بعضی دیگر از آن‌ها هم برای فروش فوری در سایت املاک کیان قرار می‌گیرند. اگر قیمت‌های این دو نوع از املاک را بررسی کنید، متوجه می‌شوید این گزینه‌ها از نظر اقتصادی برای شما به صرفه‌تر است.

با توجه به شناختی که افراد ساکن در اندیشه از املاک کیان دارند، مراجعات بیشتری به این مجموعه دارند. لذا، تنوع پیشنهادات برای خرید خانه بیشتر است. به طوری که شما می‌توانید با در اختیار داشتن بهترین پیشنهادات خرید املاک به یک نتیجه قطعی برسید.

انتخاب آپارتمان در اندیشه براساس ویژگی‌های معماری

مسلماً نوع معماری ساختمان و سال ساخت آن در خرید آپارتمان اندیشه بسیار تأثیرگذار است و این موضوع بدون شک از دید خریداران، فروشندگان و کارشناسان املاک دور نمی‌ماند. خانه‌هایی که ویلایی هستند به آسانسور نیاز ندارند؛ از طرفی چون خریداران فضای بزرگ‌تری را در اختیار دارند، باید هزینه زیادی را برای تملیک آن بپردازند. در صورتی که خواسته باشید یک واحد ساختمانی در طبقه سوم یا پنجم خریداری کنید، باید هزینه‌های یک آسانسور استاندارد را هم در نظر بگیرید و توجه داشته باشید که اگر آسانسور مجموعه استاندارد نباشد، عملاً هیچ مزیتی را به عنوان فرد خریدار در حمل و نقل، در اختیار نخواهید داشت!

داشتن پارکینگ و انباری نیز در افزایش یا کاهش قیمت خرید آپارتمان تاثیر بسزایی دارد. اگر املاک دارای پارکینگ نباشد، امنیت نگهداری از خودروی شخصی شما چندان تضمین شده نیست؛ به همین خاطر با داشتن یک خانه‌ی پارکینگ دار، نیازی نیست که هزینه بیشتری را برای مالکیت پارکینگ پرداخت کنید. بد نیست بدانید که مواردی مانند تجهیز داخلی آپارتمان و نوع کنتور خانه نیز در قیمت آپارتمان در اندیشه موثر هستند.

خرید آپارتمان و خانه در شهر اندیشه با املاک کیان

اگر به دنبال بهترین انتخاب در خرید ملک در اندیشه هستید، این اطمینان وجود دارد که به پاس دو دهه انجام معاملات موفق، شما نیز تجربه موفقیت آمیزی را برای خرید آپارتمان در اندیشه با املاک کیان خواهید داشت. کاربران گرامی می‌توانند از طریق تایپ آدرس اینترنتی amlakkian.com و یا ارتباط از طریق تماس با شماره‌های زیر، با مشاوران املاک کیان، یک مشورت سازنده داشته باشند.

شماره تماس:

شعبه یک: ۰۲۱۶۵۵۰۷۳۱۳

شعبه دو: ۰۲۱۶۵۳۶۹۶۷۰

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5044309

منبع: مهر

کلیدواژه: غرب استان تهران مسکن کسب و کار کسب و کار تولید داخلی گروه خودروسازی سایپا صنعت خودروسازی ایران کیش ساختمان سازی قیمت خودرو بانک ملت ایران خودرو بانک تجارت بانک گردشگری شیرآلات کسب و کارهای اینترنتی خرید آپارتمان در اندیشه اندیشه براساس انتخاب آپارتمان املاک در اندیشه آپارتمان ارزان داشته باشید املاک کیان شهر اندیشه خرید املاک برای خرید خرید خانه شهرک ها خانه ها ی خرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۴۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درباره قیمت خرید زباله در «نوماند»

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، رضا محمدی در حاشیه مراسم تکریم ۸۰۰ نفر از پاکبانان شهر تهران که به مناسبت روز جهانی کارگر برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بی‌تردید امروز شهر تهران از پاریس تمیز‌تر است. در حال حاضر نظرسنجی درخصوص نظافت شهر تهران از مردم انجام نشده است، اما سامانه ۱۳۷ که سامانه‌ای نظارتی است نظرات مردم را منعکس می‌کند. از این منظر شاهد کاهش ۶۵ درصدی شکایت‌ها در حوزه پسماند هستیم.

وی افزود: از نگاه میدانی نیز با توجه به بهبود عوامل مؤثر در نظافت شهر شاهد بهبود وضعیت هستیم. یکی از مشکلات ما در حوزه جمع‌آوری پسماند معدل مدل ماشین‌آلات بود که از ۹۱ تا پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری به ۱۴۰۰ خواهد رسید. این موضوع می‌تواند تاثیر بسزایی در کیفیت جمع‌آوری زباله داشته باشد. از سوی دیگر کف حقوق پاکبانان از ۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به ۱۲ میلیون تومان افزایش پیدا کرد تا به این ترتیب قدر این زحمتکشان بیشتر دیده شود.

افزایش حقوق پاکبان‌ها

محمدی تصریح کرد: بر اساس ابلاغیه وزارت کار سطح حقوق پاکبانان را افزایش دادیم و افزایش بیشتر نیز در دستور کار قرار گرفته است که اثرات آن را می‌توانیم در کف خیابان مشاهده کنیم. وضعیت شهر تهران در حوزه پسماند بهبود یافته ولی ما همچنان راضی به این مقدار نیستیم.

وی تاکید کرد: در حال حاضر بالاترین امتیاز پیمانکاران در سطح مناطق ۷۵ از ۱۰۰ است که نشان می‌دهد همچنان جای کار وجود دارد البته پیمانکاری هم داریم که ۴۰ امتیاز کسب کرده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درخصوص وضعیت مخازن در سطح شهر گفت: سال گذشته ۳۳ درصد کل مخازن سطح شهر نوسازی شد. ۱۷ هزار مخزن جدید در سال گذشته در میان مناطق توزیع شد و در موضوع شستشو و نگه‌داشت مخازن با توجه به تبدیل شدن قرارداد‌ها به قرارداد‌های حجمی، قطعا از این پس وضعیت شستشوی مخازن بهتر خواهد شد.

قیمت خرید زباله خشک در اپلیکیشن نوماند

محمدی در پاسخ به سؤالی درخصوص قیمت خرید زباله خشک در اپلیکیشن نوماند گفت: قیمت خرید زباله خشک در نوماند توسط پیمانکاران در دل قرارداد‌های بسته شده تعیین شده است پیمانکاران با توجه به هزینه‌های جمع‌آوری و حمل به این قیمت‌ها رسیده‌اند. بی‌تردید این پیمانکاران هزینه‌هایی دارند که افرادی که به صورت غیرمجاز خریداری می‌کنند بالاتر باشد، اما غیر از پیمانکار شهرداری هر کسی نسبت به خرید زباله ارزشمند اقدام کند جرم است.

وی درباره زباله‌سوز ۶ هزار تنی تهران نیز گفت: با توجه به اینکه انعقاد چنین قراردادی در کشور در این سطح برای اولین بار است شرکت‌های مشاور برای انعقاد این قرارداد نیاز به بررسی‌های بیشتر و اخذ مشاوره‌های فنی بیشتر داشتند لذا مقرر شد از مجموعه‌های دانشگاهی و همچنین کارشناسان وزارت کشور استفاده کنیم. در این مسیر یک مشاور بین‌المللی نیز استخدام کردیم تا این قرارداد‌ها تنظیم شود. امیدواریم تا دو هفته آینده پیش‌نویس این قرارداد تنظیم شود.

 توضیح درباره شیرابه مجموعه دفن زباله آرادکوه 

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در خصوص شیرابه و انتشار آن در هنگام حمل پسماند و در مجموعه آرادکوه، اظهار کرد: بیش از هفتاد سال است که در مجموعه آرادکوه زباله دفن می‌شود طبیعتا بوی نامطبوع در آنجا وجود دارد لذا برنامه‌ریزی شده که به عنوان تنها راه حل آلودگی زیست محیطی و گاز متان موجود در آنجا استحصال این گاز انجام شود که منابع و اعتبارات در طرح جامع دیده شده و مقرر بود تا اسفندماه سال گذشته برای جذب سرمایه‌گذار اقدام شود که با یک ماه و نیم تاخیر در اردیبهشت‌ماه فراخوان جذب سرمایه‌گذار انجام خواهد شد. هر چند که این موضوع برای شهرداری تهران پرهزینه است، اما آن را به عنوان یک راه حل تمام کننده و حلقه پایانی مدیریت پسماند پذیرفته است. اما موضوع شیرابه در مجموعه آرادکوه واقعیت ندارد و خوشبختانه دریاچه شیرابه‌ای که در گذشته وجود داشته امروز خشک شده و دیگر وجود ندارد.

محمدی درخصوص تعداد کاربران اپلیکیشن نوماند گفت: هدف‌گذاری که دنبال کردیم این بود که روزانه ۱۹۰۰ نفر در این اپلیکیشن ثبت‌نام کنند که در مجموع حدود ۴۲ هزار نفر می‌شد که در حال حاضر ۴۵ درصد از هدف‌گذاری ما محقق شده است و تبلیغات مویرگی برای افزایش تعداد کاربران نیز به صورت جدی دنبال می‌شود.

وی در خصوص شیرابه‌ای که از خودرو‌های حمل پسماند بعضا جاری می‌شود نیز تصریح کرد: تمام تلاش این است که بویژه در فصول گرم با نوسازی ناوگان که بخشی از آن مربوط به سیم‌تریلر‌ها می‌شود بتوانیم این موضوع را مدیریت کنیم. تعدادی از این خودرو‌ها در سال گذشته نوسازی و اورهال شدند و نظارت بر پیمانکار نیز در این حوزه به صورت جدی افزایش پیدا کرده است. اگر این موضوع در سطح شهر دیده می‌شود تخلف است و قطعا با آن برخورد خواهیم کرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران ادامه داد: مرکز تحقیق و پژوهشی به صورت مشترک با شهاب‌خودرو احداث کردیم که ماشین‌هایی طراحی کنند که به صورت وکیوم شده به هیچ عنوان شیرابه از آن خارج نشود و به این ترتیب وضعیت بهبود پیدا کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توضیح مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درباره قیمت خرید زباله در «نوماند»
  • رد پای رشد قیمت اجاره خانه در پرند/ انتظارات تورمی قیمت مسکن در شهرهای حاشیه تهران را افزایش داد
  • نرخ خرید بازار مسکن؛ با ۵ میلیارد تومان صاحب‌خانه شوید +جدول
  • جدیدترین قیمت مسکن در منطقه ۱۹ تهران
  • رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید
  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • با بودجه ۳میلیارد تومانی در کجای پایتخت می‌توان خرید؟/ جدول قیمت‌ها
  • وضعیت بازار ملک در تهران / دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند؛ قیمت مسکن متری چند؟
  • دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!