Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رامین صادقی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: براساس آمار دریافتی از واحدهای تولیدی که دارای پروانه بهره‌برداری و پروانه کسب می‌باشند، روزانه بیش از ۳۰۰ هزار عدد ماسک سه لایه صنعتی و نیمه صنعتی و همچنین N95  در سطح استان تولید و به مراکز درمانی و بهداشتی، داروخانه‌ها، ادارات، شرکت‌های پخش، آرامستان‌ها و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. برای دسترسی آسان شهروندان توزیع می‌شود.

وی افزود: با توجه به اجباری شدن استفاده از ماسک و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان با سرد شدن هوا و اینکه ماسک از کالا‌های سلامت محور مرتبط با کرونا است، هیچ‌ گونه کمبودی در زمینه تامین و تولید ماسک در سطح استان  اردبیل نداریم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به تعداد واحدهای تولیدی فعال در حوزه تولید ماسک در استان اردبیل بیان کرد: بیش از ۲۶ واحد صنعتی و نیمه صنعتی در استان اردبیل از زمان شیوع ویروس کرونا در زمینه تولید ماسک فعالیت دارند.

وی عنوان کرد: قیمت فروش ماسک نیمه صنعتی یک هزار و ۶۰۰ تومان، صنعتی یک هزار و ۳۰۰ تومان و N95 پنج لایه حداکثر ۸ هزار و ۵۰۰ تومان است و فروشندگان ماسک ملزم به رعایت قیمت مصوب هستند، در غیر این‌صورت با متخلفین برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

صادقی تصریح کرد: تامین مواد اولیه ماسک با محدودیت انجام می‌شد که با تلاش سازمان صمت استان و رفع موانع موجود و پیگیری‌های لازم از وزارت متبوع، موجب شد مواد اولیه تامین ماسک با قیمت مناسب توسط تولید کنندگان خریداری شود تا در تولید و عرضه ماسک با مشکلی رو برو نباشیم.

وی گفت: تمامی تلاش مسؤولان استانی و برنامه‌ریزی مجموعه سازمان صمت استان در راستای تأمین ماسک در ماه‌های سرد سال است تا به اندازه کافی و با قیمت مصوب در اختیار مصرف‌کنندگان قرار گیرد.

انتهای پیام/3463/617/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان اردبیل تولید ماسک صنعت رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان اردبیل استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۴۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید قدر و منزلت معلمان را به خوبی دانست/ لزوم رعایت عفاف و حجاب در جامعه

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه ارومیه با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری از محرمات و با اشاره به لزوم رعایت عفاف و حجاب در جامعه اظهار داشت: بی‌تردید دشمن برای این موضوع نقشه کشیده و درصدد ترویج بی‌عفتی و بی‌حیایی در جامعه است، بنابراین دستگاه‌های فرهنگی باید در این زمینه اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به سالروز شهادت شهید مطهری و گرامی‌داشت روز معلم بیان کرد:
معلمی شغل بسیار مقدسی است و هیچ شغلی به اندازه تعلیم و تربیت حائز اهمیت نیست.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: خداوند متعال در قرآن کریم به اهمیت تعلیم و آموزش اشاره فرموده بنابراین باید به وجود آموزگاران افتخار کرد و قدر و منزلت آنان را دانست.

وی ادامه داد: آموزگاری و تعلیم و تعلم، مسئولیت بااهمیت و ارزشمندی است و قرآن، معجزه پیامبر اسلام نیز به عنوان کتاب زندگی است و خداوند در آن به قلم و نوشتن قسم یاد کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان کار و اتمام سالن تولید
  • آموزش فنی و حرفه ای رایگان برای ترک کنندگان
  • جدی: حق تولید و سهامداران در اصلاح قیمت پژوپارس رعایت شود
  • باید قدر و منزلت معلمان را به خوبی دانست/ لزوم رعایت عفاف و حجاب در جامعه
  • پتروشیمی‌ها حق مردم استان بوشهر را بدهند/ لزوم رعایت عدالت
  • نرخ مصوب انواع میوه؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشیده!
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • تولید روزانه تراکتور در کشور به ۱۵۰ دستگاه رسید