Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین کلانتری ظهر شنبه در نشست ستاد مدیریت و مقابله با کرونا، افزود: میانگین سن فوتی‌های استان ۶۵ سال به بالاست و این مهم نگران کننده است.

کلانتری تصریح کرد: بخش جوان جامعه باید نگاه مطلوب‌تری برای قطع زنجیره کرونا داشته تا از آسیب به افراد با سن بالا جلوگیری شود.

کلانتری تصریح کرد: سرعت انتشار و گسترش کرونا در استان نیز نگران کننده بوده و باید توجه مناسبی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلانتری با تقدیر از مردم به خاطر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، اظهار داشت: همچنین اقلیتی وجود دارد که با عدم رعایت، بدترین ضربه را به مردم می‌زنند و نظام سلامت را نیز خسته می‌کنند.

استاندار با بیان اینکه از ظرفیت هلال احمر برای گروه ارشاد سلامت استفاده شده است، اظهار کرد: ما دنبال برخورد با کسی نیستیم، اما اگر کسی سلامت مردم را به خطر بیندازد، طبق قانون با او برخورد خواهد شد.

کلانتری با اشاره به اتخاذ تدابیر جدید برای جلوگیری از روند افزایشی کرونا، گفت: ابتدا جلوگیری و سپس کاهش روند ابتلاء مورد تاکید خواهد بود.

وی از جریمه واحدهای متخلف خبر داد و گفت: در دو مرحله اول جریمه نقدی و سپس پلمب در انتظار واحدهای متخلف خواهد بود.

استاندار با اشاره به اهمیت قرنطینه افراد مبتلا، تصریح کرد: باید افراد مبتلا نسبت به رعایت قرنطینه، تعهدات لازم را اجرایی کنند و مجموعه‌های درمانی تأکیدات لازم را داشته باشند.

کلانتری با تاکید بر استفاده از ظرفیت دهیاران و شوراها، گفت: باید از این پتانسیل برای کنترل کرونا، مشارکت و آگاهی بخشی به جامعه هدف استفاده شود.

کلانتری از تعطیلی واحدهای پرخطر خبر داد و خاطرنشان کرد: با بررسی و اعلام متولیان، تعطیلی واحدهای پرخطر برای مدت یک هفته را خواهیم داشت.

کد خبر 5044361

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین کلانتری استانداری کهگیلویه و بویراحمد ویروس کرونا ویروس کرونا اربعین 99 شیراز اربعین حسینی آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا گرگان کرمانشاه چهل سالگی دفاع مقدس ستاد ملی مقابله با کرونا مجلس شورای اسلامی شهرکرد خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۴۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک میلیون و۳۱۸هزارقطعه جوجه ریزی در مرغداریهای استان انجام شد

به گزارش خبرنگار مهر، رضا بهنام‌پور ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از یک واحد پرورش مرغ گوشتی در دست ساخت، در گفتگو با خبرنگاران افزود: نبود مرغ در بازار یکی از دغدغه‌های مردم بود، اما در این دولت با احیای واحدهای راکد و احداث چندین واحد تولیدی جدید مشکل حل شد.

وی بیان داشت: با اجرای دقیق برنامه‌های جوجه‌ریزی و تلاش کشاورزان فعال در این زمینه، تولید گوشت مرغ، پایدار شده است.

بهنام پور تصریح کرد: در شش ماه اخیر به ندرت نیاز به تزریق مرغ منجمد در بازار داشتیم و ما همواره مدافع حقوق تولیدکنندگان بوده و برای استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای حمایت از آنان و تحقق جهش تولید با مشارکت مردم، تلاش بیشتری خواهیم کرد.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه پس از تهران در شاخص جوجه‌ریزی و تحقق میزان تعهدات رتبه دوم کشور را در سال ۱۴۰۲ کسب کردیم، گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد، در این شاخص مهم، عملکردی درخشان داشته است.

وی افزود: وزارت جهاد کشاورزی برای همه استان‌ها، از مردادماه سال گذشته تاکنون سهمیه‌ای برای جوجه‌ریزی تحت عنوان برش استانی مشخص کرد که استان کهگیلویه و بویراحمد نه تنها به صد درصد تعهد خود عمل کرده بلکه ۱۱ درصد نیز بیشتر جوجه‌ریزی داشته و در این زمینه رتبه دوم کشور را کسب کرد.

کد خبر 6098295

دیگر خبرها

  • یک میلیون و۳۱۸هزارقطعه جوجه ریزی در مرغداریهای استان انجام شد
  • افتتاح دو شهرداری جدید شهر ممبی و شهر سرآسیاب یوسفی
  • ۹۸ و ۸ دهم درصد نرخ باسوادی در کهگیلویه و بویراحمد
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • امدادرسانی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به ۲۴۰ سیل زده
  • طوفان مهیب در کهگیلویه و بویراحمد ؛ شدت طوفان را ببینید | تصاویر
  • سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در کهگیلویه و بویراحمد
  • اعلام میزان بارش های بهاری در کهگیلویه و بویراحمد