Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر سرتیپ حاتمی اعلام کرد: وزارت دفاع با افزایش ظرفیت پذیرش بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستا‌ن‌ها و مراکز درمانی از هیچ تلاش و کوششی در جهت کمک حداکثری به شبکه درمانی کشور فروگذار نخواهد کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پی صدور فرمان فرمانده معظم کل قوا به ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص اختصاص همه امکانات درمانی نیروهای مسلح به بیماران مبتلا به کرونا، گفت: همان‌گونه که وزارت دفاع از آغازین روزهای شیوع ویروس کرونا با تولید کیت تشخیص کرونا و تشکیل قرارگاه پدافند زیستی با بسیج همه امکانات، خطوط تولید، بهره‌گیری از فناوری‌ها و دانش بومی و پای‌کار آوردن زیرساخت‌های صنعت دفاعی، در اقدامی جهادی به تولید به هنگام انواع ماسک، مواد ضدعفونی‌کننده، دوربین‌های هوشمند حرارتی ویژه غربالگری و ده‌ها محصول موردنیاز بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در جهت مقابله با بیماری کووید-۱۹ پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در همین زمینه افزود: وزارت دفاع امروز نیز با افزایش ظرفیت تولید اقلام و تجهیزات موردنیاز بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نیروهای مسلح و ستاد ملی مقابله با کرونا و همچنین افزایش ظرفیت پذیرش بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان و مراکز درمانی وزارت دفاع از هیچ تلاش و کوششی در جهت کمک حداکثری به شبکه درمانی کشور فروگذار نخواهد کرد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به خدمات گسترده سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح به مراکز پزشکی و درمانی نیروهای مسلح در طول ماه‌های شیوع بیماری کرونا، گفت: با شروع این بیماری در سطح کشور مبالغ قابل‌توجهی به‌صورت علی‌الحساب به مراکز درمانی بیمارستان‌های نیروهای مسلح جهت خرید تجهیزات سرمایه‌ای و مصرفی پرداخت شد تا این مراکز با مشکل بودجه و اعتبار مواجه نشوند و به‌راحتی بتوانند برای درمان بیماران اقدامات لازم را انجام دهند.

امیر سرتیپ حاتمی افزود برابر تصمیمات اتخاذشده مقرر شد به ازای هر روز بستری بیماران مبتلا به کرونا در بخش عادی مبلغ 5 میلیون ریال و در بخش ویژه مبلغ ۱۰ میلیون ریال برای کمک به مراکز درمانی نیروهای مسلح پرداخت شود.

انتهای پیام/4106/

منبع: آنا

کلیدواژه: وزارت دفاع کرونا امیر حاتمی بیماران مبتلا به کرونا درمانی نیروهای مسلح مراکز درمانی وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۴۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله نیروهای روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، نیروهای این کشور به یک قطار باری که تجهیزات نظامی تامین شده از سوی غرب را برای اوکراین حمل می کرد، حمله کرده اند.

به گزارش ایسنا، این وزارتخانه امروز (جمعه) در بیانیه‌ای اعلام کرد که در این حمله ترکیبی از جنگنده‌ها، موشک و توپخانه استفاده شده است.

به نقل از شبکه خبری راشاتودی، در این بیانیه همچنین آمده است: « یک قطار با سلاح و تجهیزات نظامی غربی در منطقه شهرک اوداچنویه در دونتسک مورد اصابت قرار گرفت.»

به گفته وزارت دفاع روسیه، پرسنل و تجهیزات تیپ ۶۷ مکانیزه نیروهای اوکراینی نیز در ایستگاه بارگیری راه آهن در منطقه شهرک «بالاکلیا» در منطقه خارکیف اوکراین مورد حمله قرار گرفتند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد
  • روسیه: ارتش اوکراین بیش از هزار نظامی دیگر را از دست داد
  • واکنش وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح ایران
  • ۶۶ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» روسیه منهدم شدند
  • آمادگی نیروهای مسلح کشور برای پاسخگویی خطای دشمن
  • حمله نیروهای روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی
  • روسیه: اوکراین حدود هزار نظامی دیگر را از دست داد
  • تعامل ارتش روسیه و چین روندهای جهانی را تثبیت می‌کند
  • آماده‌سازی نیروگاه‌های کشور برای تولید حداکثری برق در تابستان
  • قرارداد ۶میلیارد دلاری تسلیحات و تجهیزات آمریکا برای اوکراین