Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق ورمزیار روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا در خصوص انتخاب محمود فکری به عنوان سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: او تنها گزینه مدیران استقلال بود و خوشبختانه یکی از پیشکسوتان با تعصب که شناخت خوبی هم از شرایط دارد هدایت تیم را برعهده گرفته است.

کاپیتان اسبق تیم فوتبال استقلال ادامه داد: امیدوارم فکری در روزهای پرفراز نشیب که در پیش دارد بتواند برای استقلال مفید باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او سالیان سال کاپیتان این تیم بوده و به خوبی می داند سرمربیگری در استقلال بسیار دشوارتر از بازی کردن است.

وی گفت: همه باید از فکری و بازیکنان استقلال حمایت کنند در غیر این صورت موفقیت امکان پذیر نیست. امیدوارم پنجره نقل و انتقالات تیم سریعتر باز شود و فکری بتواند چند بازیکن با کیفیت را جذب کند تا با قدرت کامل پا به مسابقات بگذارد.

ورمزیار اظهار داشت: متاسفانه استقلال با مشکلات جدی مالی رو به رو است و این بی دلیل عدم حرکت باشگاه های ما به سمت درآمدزایی است.

کاپیتان اسبق تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: یکی از تصمیم های درست فکری بعد از انتخاب به عنوان سرمربی استقلال استفاده از کادرفنی کاملا استقلالی است. خوشبختانه پیشکسوتان بسیار خوشنامی در کنار او جمع شدند و قطعا می توانند کمک های بزرگی به او کنند.  

وی تاکید کرد: یکی از افراد بسیار مهمی که کنار فکری قرار گرفته صمد مرفاوی است که هم در استقلال سرمربی بوده و هم با شرایط به خوبی آشنا است. مطمئن باشید او بیش از هرکسی در روز های سخت می تواند به محمود فکری مشورت دهد. 

ورمزیار با اشاره به پیش بینی خود از شرایط استقلال در فصل جدید گفت: فکر می کنم اگر پنجره نقل و انتقالات باشگاه باز شود مشکلی برای تیم به وجود نیاید اما اگر این اتفاق رخ ندهد استقلال با مشکلات بسیار جدی رو به رو خواهد شد.

وی در مورد اینکه اکثر بازیکنانی که در فصل نقل و انتقالات جذب استقلال شده اند با نظر مربیان نبوده، اظهار داشت: اگر این بازیکنان درک کنند که قرار است پیراهن چه تیم بزرگی را به تن کنند قطعا می توانند برای استقلال مفید باشند.

برچسب‌ها محمود فکری باشگاه استقلال صادق ورمزیار اختصاصی ایرنا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمود فکری باشگاه استقلال صادق ورمزیار اختصاصی ایرنا محمود فکری باشگاه استقلال صادق ورمزیار اختصاصی ایرنا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۴۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند

باشگاه استقلال خوزستان 8 برابر فولاد در این فصل از استقلال ملاثانی حمایت کرده است.

طرفداری | استقلال ملاثانی این هفته مقابل سپاهان در ورزشگاه فولاد آرنا بازی کرد.

باشگاه استقلال خوزستان بارها و بارها در این فصل ورزشگاه غدیر اهواز را به استقلال ملاثانی برای برگزاری بازی هایش قرض داده است. اگر بخواهیم دقیق بگوییم، برای هشت مسابقه این کار را انجام داده است.

آن هم در حالی که خود استقلال خوزستان بازی های فشرده لیگ برتر و جام حذفی را داشته است. در بازی مقابل سپاهان در جام حذفی، استقلال خوزستان اعلام کرد آن ها نمی توانند ورزشگاه شان را به استقلال ملاثانی قرض بدهند و همین موضوع با واکنش تند هواداران فولاد همراه شد.

آن ها باشگاه استقلال خوزستان را محکوم کردند و استقلال ملاثانی در نهایت در زمین فولاد آرنا بازی کرد. بعد از این مسابقه مسئولان خوزستان و باشگاه استقلال ملاثانی بارها و بارها از فولادی ها تشکر کردند.

حالا باشگاه استقلال خوزستان که در نیم فصل دوم با روی کار آمدن نجفی و تغییرات مدیریتی، وضعیت خوبی داشته، می گوید چرا هیچ تشکری از ما نشده و فقط به خاطر اینکه یک بازی ورزشگاه را به استقلال ملاثانی ندادیم، انتقادات زیادی به ما وارد شد؟

حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور غیرمنتظره کاپیتان استقلال در تمرین تیم نکونام
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • میهمان غیر منتظره در تمرین امروز استقلال؛ دیدار محمود فکری با جواد نکونام! + عکس
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • پای کار استقلال ملاثانی بوده ایم/ وقت حمایت ازتیم‌های خوزستان است