Web Analytics Made Easy - Statcounter

عارفی نیا رئیس شبکه دامپزشکی درمیان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ۱۴ مهر ماه روز ملی دامپزشکی، رزمایش مشترک دامپزشکی و بسیج سازندگی ناحیه سپاه شهرستان درمیان به منظور ارائه خدمات بهداشتی دامپزشکی مانند ضدعفونی اماکن دامی به مدت یک هفته در مناطق روستایی و عشایری محروم سطح شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این رزمایش که با مشارکت فعال بسیج سازندگی ناحیه سپاه اجرایی شد، بیش از ۳۰ هزار متر مربع از اماکن نگهداری دام ضدعفونی و جهت مبارزه با بیماری‌های انگلی، نهاده‌های دامی نظیر سم نیز در این مناطق توزیع شد.

بیشتر بخوانید

رزمایش مشترک خدمت رسانی بسیج و دامپزشکی در خراسان جنوبی

عارفی نیا اظهار کرد: در آخرین روز برگزاری این رزمایش پس از ارائه خدماتی نظیر بیماریابی، توزیع سموم دامی و ضدعفونی اماکن دامی، ائمه جمعه تشیع و تسنن و مسئولین سپاه شهرستان از اکیپ‌های شرکت کننده بازدید کردند و از خدمت برای محرومین به عنوان جهاد در سنگر خدمت یاد کردند.

در این بازدید حجت السلام خزاعی امام جمعه شهرستان درمیان و مولوی عبدالهی امام جمعه اهل سنت نیز به ضدعفونی اماکن دامی پرداختند.

انتهای پیام/ ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رزمایش مشترک بیماری انگلی ضدعفونی سموم دامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۵۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، صبح دوشنبه طی مراسمی مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات پروژه آبرسانی به ۶ روستای شهرستان درمیان به همت خیرین جمعیت هلال احمر استان تهران ظهر امروز در این شهرستان برگزار شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان‌های تهران و خراسان‌جنوبی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان جنوبی، فرماندار درمیان و مسؤولان شهرستان و تعدادی از خیرین و حامیان جمعیت هلال احمر استان تهران میهمانان این مراسم بودند.

حامیان و خیرین جمعیت هلال احمر استان تهران در بدو ورود به شهرستان درمیان، از پایگاه امداد و نجات شهرستان بازدید کردند.

میهمانان مراسم سپس برای کلنگ زنی و آغاز عملیات پروژه آبرسانی به روستاهای محروم شهرستان درمیان به روستای قیک سفر کردند.

گفتنی است؛ خیرین در طرح نذر ملی خدمت، با همکاری جمعیت هلال احمر استان تهران ۲۹۷ انشعاب لوله آب را برای ۶ روستای محروم شهرستان درمیان تهیه و تحویل داده‌اند.

کد خبر 6092073

دیگر خبرها

  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • آمادگی شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • دامپزشکان و پیرادامپزشکان سرمایه ارزشمند علمی و اجرایی کشور هستند
  • شهروندان فرآورده‌های خام دامی را از مراکز مجاز تهیه کنند
  • سمنان در صدر لیست تنوع داروی دامی
  • کاهش ابتلا به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام در یزد