Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سردار "محمدرضا مقیمی" اظهار داشت: ششمین مرحله طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت مقابله با قاچاق کالا‌های ممنوعه در سال ۱۳۹۹، به عنوان یکی از راهبرد‌های عملیاتی برای تشدید پیشگیری، مقابله و مبارزه بـا پدیده شوم قاچاق کالا به مدت ۷۲ ساعت، با استفاده از تمامی امکانات و ظرفیت رده‌های انتظامی استان ها، در سراسر کشور اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در اجرای طرح مذکور، تعداد ۲ میلیون و ۲۳ هزار و ۷۴۷ عدد انواع اقلام ممنوعه، ۴۳۵ هزار و ۲۸۸ لیتر فرآورده‌های نفتی، ۱۸ هزار و ۶۵۶ دستگاه لوازم خانگی، ۲۲۴ هزار و ۱۵۸ عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، ۴ میلیون و ۱۹۱ هزار قلم انواع دارو، ۱۰ دستگاه خودرو، ۵۷ دستگاه موتورسیکلت به همراه مقادیر زیادی چایی، برنج، کیف و کفش، لوازم یدکی خودرو و مواد خوراکی و ... به ارزش بیش از یک هزار و ۲۳۷ میلیارد ریال کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در این طرح، ۴۳۹ دستگاه خودرو از قاچاقچیان توقیف و همچنین ۸۴۴ نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در پایان با بیان اینکه با تمام توان و جدیت همواره با قاچاقیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله می‌کنیم، مبارزه با پدیده قاچاق را از اولویت‌های کاری و مأموریتی این پلیس دانست و از هموطنان خواست در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت‌های غیرقانونی اقتصادی، مراتب را از طریق فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق کالا مبارزه با قاچاق کالا دستگیری قاچاقچیان قاچاق کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۵۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدی حاجیان صبح یکشنبه با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه پس از اطلاع از اینکه اعضای ۲ باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله‌هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی ۴ دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان ۲ باند مواد مخدر شده و آنها را در عملیات‌هایی جداگانه توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودروهای توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه همچنین از دستگیری ۱۰ عضو باندهای قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

کد خبر 6090488

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کشف ۱۰ تن انواع خوراک آبزیان خارجى قاچاق در مراغه
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • مقابله با هجمه‌های دشمن در گرو بصیرت‌افزایی است
  • دستور ستاد مبارزه با قاچاق برای ساماندهی مبادلات طلا
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان