Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا(ع) گفت: امسال جنس خدمت‌رسانی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده تغییر کرده است. - اخبار استانها -

حسین رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس با اشاره به اینکه امسال با توجه به شرایط کرونا ممنوعیت حضور زائران پیاده در مسیر مشهد را شاهد هستیم اظهار داشت: خدمات امسال جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا(ع) نیز قاعدتا متناسب با این شرایط تغییر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا(ع) افزود: از 22 نوع خدمتی که در سال‌های گذشته صورت می‌دادیم امسال به سه خدمت اضطراری به روستاهایی که در مسیر زائران پیاده بودند تغییر خدمات داده‌ایم.

وی با اشاره به بسته خدمات فرهنگی به این روستاها عنوان کرد: اعزام مبلغ و مبلغه و سخنران و کمک به برگزاری مراسم عزاداری دهه پایانی صفر و ارائه بسته‌های فرهنگی در این قالب صورت می‌گیرد.

رضایی گفت: در حوزه خدمات رفاهی کمک به بسته‌های معیشتی در روستاها و همچنین استفاده از پایگاه‌های ثابت برای پخت و پز در روستاها برای مراسمات مذهبی روستائیان انجام می‌شود.

سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا(ع) تاکید کرد: بسته سوم ما شامل خدمات بهداشتی است و شامل توزیع ماسک و دستکش و مواد ضدعفونی و همچنین امکانات درمانی برای روستاهای مورد نیاز می‌شود.

پیاده‌روی زائران رضوی |گام‌های عاشقی؛ 1687 کاروان زائر پیاده وارد مشهدمقدس شدند + فیلمپیاده روی زائران رضوی| 574 کاروان زائر پیاده وارد مشهدالرضا(ع) شدندپیاده‌روی زائران رضوی| 144 کاروان زائر پیاده امام رضا(ع) وارد مشهدمقدس شدند

رضایی تصریح کرد: اگرچه ثبت نام و حضور زائران پیاده ملغی شده اما خدمت‌رسانی متوقف نشده و خدمات به روستاهایی برده شده که زائران پیاده در سال‌های قبل از این روستاها به مشهدمقدس اعزام می‌شده است.

وی گفت: 50 هیئت با پرچم امام رضا(ع) به روستاها می‌روند تا حال و هوای امام رضایی را در این روستاها بازسازی کنند.

انتهای پیام/281/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جمعیت خدمتگزار زائران پیاده زائران پیاده امام رضا ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۵۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد از آزادراه تهران _ شمال به سمت چالوس

آفتاب‌‌نیوز :

علی زندی‌فر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز، امروز در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های استان، گفت: تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت چالوس دقایقی پیش ممنوع شد.

وی افزود: این ممنوعیت تردد به سبب کاهش بار ترافیکی و بازگشت سفر به سمت کرج و تهران صورت گرفته است.

زندی‌فر ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت تهران و کرج از سه ساعت دیگر به طور کامل یک طرفه می‌شود.

وی گفت: اکنون تردد از میدان امیرکبیر تا شهرستانک فقط برای افراد بومی میسر است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • ۸۵ زائر گیلانی حج تمتع به عربستان اعزام شدند
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت در تونل‌های شهری
  • ۸۵ گیلانی امروز به سرزمین وحی اعزام می شوند
  • علم‌الهدی: می‌خواهید به بهانه پر کردن سبد جمعیت انقلابی، همان کسانی را هم که انقلابی هستند از خود برنجانید؟
  • ممنوعیت تردد از آزادراه تهران _ شمال به سمت چالوس
  • برگزاری همایش آموزشی توجیهی مناسک حج تمتع در مشهد
  • دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم
  • استطاعت ٩٨ درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد
  • فیلمی عجیب از جمعیت عظیم افغان‌ها و نصب پرچم افغانستان در ایران؛ این فیلم واقعی ست؟!
  • ویدئو‌های یک افغان از جمعیت عظیم افغانستانی‌ها و نصب پرچم افغانستان در ایران