Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانوی دونده ایران می‌گوید در صورت حمایت توانایی کسب سهمیه مسابقات جهانی را دارد.

به گزارش ایسنا، پریسا عرب در جریان سه مرحله از مسابقات دوومیدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور سه بار رکوردشکنی کرد. او در مرحله اول رکورد باشگاهی ۵۰۰۰ متر و در مرحله سوم رکورد ملی ۵۰۰۰ و ۱۰ هزار متر بانوان ایران را ارتقا داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این ورزشکار در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به مسابقات قهرمانی باشگاه‌ها گفت: مشکل این بود که در ۲۶ روز سه مرحله از مسابقات را برگزار کردند و اصلا فرصت ریکاوری نداشتیم،  مخصوصا من که در ۵ و ۱۰ هزار متر مسابقه می‌دهم و بیشترین مسافت را می‌دوم اما به هر حال تمام شد. دو بار رکورد ملی و یک بار رکورد باشگاهی را شکستم و با ۸۸ امتیاز پرامتیازترین ورزشکار بین بانوان شدم.  

او در ادامه افزود: در کل از عملکردم راضی هستم اما شرایط مسابقه خوب نبود چون رقیب نداشتم و باد ورزشگاه زیاد بود. اگر رقیبی کنارم می‌دوید رکوردهای بهتری ثبت می‌کردم.  

عرب در مورد به انتخابات ریاست فدراسیون اشاره و بیان کرد: منتظر انتخاب رئیس فدراسیون هستم تا ببینم چه برنامه‌ای برای ورزشکاران دارد. برنامه‌ام را به او ارائه می‌دهم. اگر فدراسیون برنامه ریزی کند قطعا بهترین نتیجه را می‌گیرم و حتی می‌توانم سهمیه مسابقات جهانی و بازی‌های المپیک را کسب کنم اما اگر توجه نکنند کار خودم را انجام می‌دهم و جلو می‌روم.  

او در این مورد افزود: اگر به اردوی برون مرزی اعزام شوم و کنار رقیبان خارجی تمرین می‌کنم، توانایی ثبت بهترین رکوردها را دارم چون همه می‌بینند در مسابقه خیلی راحت می‌دوم و مسابقات ایران شبیه تمریناتم است.  فدراسیون باید برنامهریزی کند چون دلار خیلی بالاست و اصلا نمی‌شود تکان خورد.  

عرب در پایان گفت: امیدوارم سهمیه المپیک را کسب کنم با اینکه سخت است اما دور از دسترس نیست چون خیلی زحمت می‌کشم و هفته‌ای تقریبا ۱۵۰ کیلومتر تمرین می‌کنم. امیدوارم فدراسیون برایم برنامه ریزی و در این راه به من کمک کند.  

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دووميداني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۵۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازان ایران از صعود به مرحله نهایی باز ماندند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما در ادامه رقابت‌های جام جهانی تیراندازی نمایندگان کشورمان در رشته تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت با ترکیب امیر محمد نکونام و پوریا نوروزی حضور داشتند که در پایان به ترتیب در رده‌های سی ام و پنجاه و پنجم قرار گرفتند.   نجمه خدمتی دیدگر نماینده کشورمان امروز در مرحله مقدماتی تفنگ سه وضعیت با رقیبان مصاف می‌دهد. مسابقات تیراندازی جام جهانی از ۱۳ تا ۲۱ اردیبهشت در سه رشته تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی به میزبانی باکو برگزار می‌شود. ­ایران در این مسابقات تنها در بخش تفنگ و تپانچه نماینده دارد. امتیاز مسابقات جام جهانی در رنکینگ المپیکی تیراندازان تاثیرگذار است.

دیگر خبرها

  • نوشاد عالمیان در گرند اسمش عربستان متوقف شد
  • آزاد: سپک‌تاکرای ایران جایگاه ویژه‌ای در سطح بین‌المللی دارد
  • تیراندازان ایران از صعود به مرحله نهایی باز ماندند
  • پایان کار نمایندگان ایران در تفنگ سه وضعیت آقایان
  • ورزش ایران امن باید به آسیا شناسانده شود/میزبانی مسابقات جهانی
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی 
  • نشست پریچهره با رئیس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا
  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران/ تهران میزبان قهرمانی آسیا شد
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم