Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@09:20:32 GMT

دستیار رحمتی عامل جدایی این پرسپولیسی

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۸۵۳۱۸

دستیار رحمتی عامل جدایی این پرسپولیسی

محمدرضا خلعتبری درباره جدایی از شهرخودرو و پیوستن به سپاهان برای حضور در لیگ بیستم صحبت‌هایی را مطرح کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمدرضا خلعتبری بازیکن پیشین پرسپولیس که در سال‌های اخیر در تیم‌های زیادی بازی کرده، برای سومین بار در ۳۷ سالگی به سپاهان بازگشته و این بار شاگرد هم‌تیمی سابق خود یعنی محرم نویدکیا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلعتبری درباره جدایی از شهرخودرو و پیوستن به سپاهان برای حضور در لیگ بیستم صحبت‌هایی را مطرح کرد.

با محرم و رحمان در سپاهان همبازی بودم

محمدرضا خلعتبری گفت:

اصفهان شهر من است و سال‌ها در سپاهان و ذوب‌آهن بازی کردم. بازی کردن در تیم سپاهان را دوست دارم و برایم لذت‌بخش است. شرایط مهیا بود که مجدداً به سپاهان برگردم و با کسانی که دورانی همبازی بودم، دوباره همکاری کنم.

یکی از کمک‌های رحمتی برای من مشکل درست کرد

محمدرضا خلعتبری گفت:

من با رحمتی مشکلی نداشتم. البته یک سال دیگر با شهرخودرو قرارداد داشتم، اما تماسی از سوی او با من صورت نگرفت. من به او و تمام کمک‌هایش احترام می‌گذارم. این‌طور که به گوش من رسیده، یکی از کمک‌های رحمتی حرف‌هایی در خصوص من به او زده و همین موضوع مشکل‌ساز شده. من هم نمی‌دانم این شخص کیست!

مرا نخواستند

محمدرضا خلعتبری گفت:

من آن‌قدر مرد هستم که اگر اشتباهی کرده باشم، می‌پذیرم و حتی عذرخواهی می‌کنم. رحمتی مستقیماً با من صحبتی انجام نداد. او در تیم پشت من بازی می‌کرد و برایش خیلی احترام قائل بودم و او را «آقامهدی» صدا می‌زدم. حتماً بازیکنان دیگری هستند که می‌توانند بیشتر از من کمک کنند و به همین خاطر مرا نخواستند.

امیدوارم رحمتی مجبور نشود جواب پس بدهد!

محمدرضا خلعتبری گفت:

امیدوارم شهرخودرو نتیجه بگیرد تا بعداً رحمتی مجبور نشود بابت رفتن و آمدن یک‌سری از بازیکنان جواب پس بدهد. من همیشه به نظر سرمربی تیم احترام گذاشتم و با تمام وجود بازی کردم. دو، سه پیشنهاد خوب دیگر هم داشتم که از بین آن‌ها سپاهان را انتخاب کردم. باز هم می‌گویم جدایی از شهرخودرو دست خودم نبود، اما حمیداوی خیلی کمک کرد که بدون مشکل جدا شوم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سپاهان شهرخودرو سپاهان شهرخودرو لیگ برتر ایران محمدرضا خلعتبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۵۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوهر مجتبی حسینی، یک پرسپولیسی بود

به گزارش "ورزش سه"، وقتی بازی آلومینیوم و پرسپولیس به ضربات پنالتی رفت،امید اصلی مجتبی حسینی و شاگردانش برای صعود به دور بعدی جام حذفی به عملکرد احمد گوهری دروازه‌بان خود بود.

گلر سابق پرسپولیس که در طول 120 دقیقه بازی هم با وجود دریافت 4 گل چند سیو فوق‌العاده داشت و توانست تیمش را در بازی نگه دارد، در ضربات پنالتی فوق‌العاده کار کرد و در نقشی منجی ظاهر شد.

گوهری وقتی آلومینیومی‌ها با از دست رفتن پنالتی امیر نوری و برخورد توپ به تیر دروازه کمی نگران شده بودند، توانست با مهار ضربه دانیال اسماعیلی‌فر تیمش را به بازی برگرداند و در ادامه آخرین ضربه پنالتی پرسپولیس را در شرایط برابر دو تیم از وحید امیری گرفت تا تیمش را در آستانه برد مهم و بزرگ قرار بدهد.

دروازه‌بان باتجربه آلومینیومی‌ها که امسال از پرسپولیس به اراک رفته ، مقابل تیم سابق خود نمایشی خوب داشت و در نهایت از خوشحالی از پوست خود نمی‌گنجید. او بعد از مهار پنالتی وحید امیری به سمت او رفت و با حرفی به خوش و بش کرد تا حسابی شب خوبی را پشت سر گذاشته باشد.

دیگر خبرها

  • بعد از رفتن کین، مجبور شدم مثل اردک بنشینم!
  • صعود شیرین یک پرسپولیسی دور از پرسپولیس
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • بی‌میلی رایان خرافنبرخ به جدایی از لیورپول
  • عکس‌| واکنش 2 پرسپولیسی به خراب شدن پنالتی امیری
  • جدایی نیمیر عبدالعزیز و انگاپت از ترکیه
  • اوسمار به پرسپولیسی‌ها: رو پا بایستید، فراموش کنید!
  • گوهر مجتبی حسینی، یک پرسپولیسی بود
  • پرسپولیسی‌ها سکو را با اراکی‌ها شریک شدند
  • (عکس) هزینه ۱۲۵ میلیون تومانی گلزار برای دیدن لبرون جیمز | گلزار در جایگاه VIP و پشت‌سر پادشاه NBA