Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@16:17:55 GMT

۱۵ هزار مترمربع فضای سبز در سنندج احداث شد

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۸۵۴۵۷

۱۵ هزار مترمربع فضای سبز در سنندج احداث شد

گروه استان‌ها- شهردار سنندج از احداث ۱۵ هزار مترمربع فضای سبز از ابتدای سال‌جاری در شهرک بهاران خبر داد و گفت: توسعه سرانه فضای سبز در دستور کار شهرداری است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج و به نقل از روابط‌عمومی شهرداری سنندج، حشمت‌الله صیدی از احداث 15هزار مترمربع فضای سبز از ابتدای سال‌جاری در شهرک بهاران این شهر خبر داد و اظهار داشت: احداث اماکن تفریحی و ورزشی، احداث پارک‌ها و تفرجگاه‌ها نقش به‌سزایی در ارتقاء سطح سلامت شهروندان و پرکردن اوقات فراغت آنان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: احداث فضای سبز بلوار 22 بهمن حدفاصل میدان برهان عالی تا ابتدای ورودی خیابان خواجه عبدالله انصاری، فضای سبز بلوار 22 بهمن جنب میدان قانع و فضای سبز بلوار زکریای رازی از جمله فضاهای سبز در حال احداث است.

شهردار سنندج از احداث فضای سبز پیاده‌رو سه راهی آگاهی واقع در ویلاشهر، بلوار انتظام جنب معاونت برنامه‌ریزی و امور شوراهای استانداری و شهرک زاگرس خیابان پیرشالیار خبر داد و گفت: احداث فضای سبز بلوار 22 بهمن حدفاصل میدان برهان عالی تا ابتدای ورودی خیابان خواجه عبدالله انصاری که مساحت کل پروژه 4 هزار مترمربع و مساحت فضای سبز 3 هزارو 377 متر مربع بوده و 6 هزارو 23 متر مربع کف فرش و پیاده‌رو‌سازی، 297 متر جدول‌گذاری انجام و 12 عدد نیمکت، 7 عدد سطل زباله و 18 عدد تیر روشنایی نصب شده است.

وی خاطرنشان کرد: برای احداث فضای سبز بلوار 22 بهمن جنب میدان قانع با مساحت عرصه 2 هزار و 600 مترمربع و مساحت فضای سبز یک هزار و 820 مترمربع نیز عملیات عمرانی نظیر 780 مترمربع مساحت کف فرش و پیاده‌رو سازی، 234 متر جدول‌گذاری و 8 عدد نیمکت، 5 عدد سطل زباله و 12 عدد تیر روشنایی جانمایی شده است.

70 میلیارد ریال برای توسعه فضای سبز سنندج هزینه می‌شودعملیات احداث فضای سبز در سنندج به روایت تصویر

صیدی به احداث فضای سبز بلوار زکریای رازی روبروی پارک علم و فناوری شامل 2 هزار و 700 متر مربع مساحت پروژه و قریب به یک هزار و 700 مترمربع مساحت فضای سبز اشاره کرد و ادامه داد: مبلمان شهری آن شامل نصب 5 عدد نیمکت، 3 عدد سطل زباله و دو عدد تاور 9 متری و یک هزار و 8 مترمربع کف فرش و پیاده‌روسازی و 480 متر نیز جدول‌گذاری صورت گرفته است.

وی اظهار کرد: انجام 800 متر مربع کف‌فرش، 200 متر جدول گذاری و جانمایی 8 عدد نیمکت، 6 عدد سطل زباله و 4 تیر روشنایی 9 متری جهت احداث فضای سبز شهرک زاگرس خیابان پیرشالیار با مساحت کل پروژه 2 هزار مترمربع و یک هزارو 200 مترمربع مساحت فضای سبز انجام شده است.

شهردار سنندج به احداث فضای سبز در بلوار انتظام جنب معاونت برنامه ریزی استانداری با مساحت 2 هزارو 300 مترمربع و فضای سبز یک هزار و 200 متر مربع اشاره کرد و افزود: 750 متر مربع کف فرش و پیاده رو سازی، 340 متر جدول گذاری و نصب یک عدد تیر روشنایی 9 متری در راستای تکمیل فضای سبز در این مسیر صورت گرفته است.

صیدی با بیان اینکه احداث فضای سبز در سه‌راهی آپارتمان‌های اداره آگاهی واقع در ویلاشهر با مساحت پروژه یک هزار و 500 متر مربع و فضای سبز 700 متر با اجرای 800 متر کف فرش و پیاده‌ر سازی و نصب مبلمان شهری شامل نصب و جانمایی 6 عدد نیمکت، 4 عدد سطل زباله و 8 عدد تیر روشنایی از دیگر فضاهای سبز احداثی در این بازه زمانی است، یادآور شد: توسعه سرانه فضای سبز، ارتقاء روحیه و نشاط و شادابی میان شهروندان، ارتقاء زیبایی محیط بصری و ارتقاء کیفیت محیط زیست شهری از مهم‌ترین اهداف احداث فضاهای سبز است.

انتهای پیام/486/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فضای سبز بلوار 22 بهمن احداث فضای سبز بلوار عدد سطل زباله مساحت فضای سبز متر جدول گذاری هزار مترمربع فضای سبز مربع مساحت عدد نیمکت یک هزار متر مربع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۵۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت پایگاه اورژانس ۱۱۵ در دهستان شلیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: این بنا در زمینی به مساحت ۴۰۰ مترمربع و با زیربنای ۱۲۰ مترمربع، به همت خیران ساخته می‌شود.
اعرابی افزود: برای احداث این بنا بیش از ۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
وی ادامه داد: با ساخت این پایگاه، اهالی روستا‌های شلیل، دورک قنبری، گوزلک، شهرک محمدی و لندی شهرستان اردل از خدمات اورژانس و فوریت‌های پزشکی بهره‌مند خواهند شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • عملیات اصلاح هندسی و احداث دوربرگردان در بلوار ارم اجرایی شد
  • احداث ۴ شبستان جدید در آستان حسینی
  • ساخت ۴ شبستان جدید در طرح توسعه حرم امام حسین (ع)
  • اجرای طرح هادی در ۵۱ روستای میاندوآب
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • فوت پاکبان طرقبه ای بر اثر تصادف با پژو پارس
  • نبود کارخانه نوین باعث بی کیفیتی‌ آسفالت بجنورد می‌شود
  • رفع تصرف ۱۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی منطقه حفاظت شده البرز جنوبی
  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس ۱۱۵ در دهستان شلیل