Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتاق اصناف با اشاره به تمدید تمامی محدودیت‌های کرونایی تا پایان هفته جاری گفت: تمامی صنوف مشمول این محدودیت‌ها در صورت فعالیت در هفته جاری به مدت یک هفته پلمب می‌شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قاسم نوده فراهانی گفت: تمام محدودیت‌های کرونایی که در هفته گذشته از سوی ستاد ملی کرونا ابلاغ شد، تا روز 25 مهرماه تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتاق اصناف تهران افزود: براساس مصوبه ابلاغی ستاد ملی کرونا این محدودیت‌ها شامل دانشگاه‌ها، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، مدارس، مدارس شبانه روزی، زبان سراها و سایر آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها، سینما، تئاتر، موزه و باغ موزه، مساجد و مصلی‌ها، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، تالارهای پذیرایی، کافه، قهوه خانه‌ها و چایخانه‌ها است. 

وی با تاکید دوباره به محدودیت های کرونایی تا پایان هفته جاری و لزوم اجرای پروتکل های بهداشتی توسط اصناف بیان داشت: با توجه به شرایط شیوع بیماری در تهران و در راستای کنترل این بیماری برگزاری مراسمات اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همچنین همایش‌ها ممنوع است. 

نوده فراهانی اظهار داشت: در ابلاغیه مذکور همچنین به بسته بودن باغ وحش، شهربازی، مراکز تفریخی آبی، استخرهای سرپوشیده و باشگاه‌های بدنسازی و عدم برگزاری نماز جمعه تاکید شده است.

رئیس اتاق اصناف تهران در پاسخ به این سوال که با واحدهای صنفی متخلف چه برخوردی می‌شود، گفت: تمامی صنوف مشمول این محدودیت‌ها در صورت فعالیت در هفته جاری تا یک ماه پلمب می‌شوند. 

انتهای پیام

 

منبع: دانا

کلیدواژه: محدودیت ها هفته جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۵۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به ۵۳ پرونده شکایات مردمی مازندران در هفته جاری

رئیس کل دادگستری استان مازندران از بررسی ۵۳ فقره پرونده در راستای تکریم ارباب رجوع و تسریع در رسیدگی به شکایات مردمی این استان مطرح کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، عباس پوریانی، امروز_چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به ملاقات مردمی در این هفته با حضور مسئولان قضائی اظهار کرد: در این ملاقات و دیدار مردمی ۵۳ مورد از پرونده متقاضیان در موضوعات اعسار، اثبات مالکیت و خلع ید مورد بررسی و پاسخ داده شد.

وی افزود: این پرونده‌ها در چارچوب قانون نسبت به رفع مسائل حقوقی و قضائی مردم بررسی‌های لازم انجام و دستور تعیین تکلیف به شعب مربوطه صادر شد.

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: برگزاری دیدارهای مردمی به دلیل اینکه موجب دسترسی سریع و راحت مردم به مسئولان قضائی، کاهش اطاله دادرسی و ایجاد شفافیت در رسیدگی به پرونده‌ها می‌شود همواره مدنظر مسئولان قوه قضائیه بوده است.

پوریانی با تاکید بر اینکه این دیدارها به مردم اطمینان می‌دهد که همواره گوش شنوایی برای شنیدن دردهایشان وجود دارد، خاطرنشان کرد: مسئولان برای رفع مشکلات آنها شخصاً وارد میدان شده است و این موضوع افزایش رضایت‌مندی مردم از قوه قضائیه را به همراه دارد.

کد خبر 749716

دیگر خبرها

  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود
  • رسیدگی به ۵۳ پرونده شکایات مردمی مازندران در هفته جاری
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر
  • پلمب ۱۰ داروخانه گیاه پزشکی متخلف در داراب
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • پلمب ۱۲۴ مشاور املاک متخلف در قزوین
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند