Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@09:23:19 GMT

کاوانی؛ از پشم‌چینی و باله تا شماره 7 اولدترافورد

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۸۵۷۱۶

کاوانی؛ از پشم‌چینی و باله تا شماره 7 اولدترافورد

ادینسون کاوانی که زندگی‌اش را با پشم‌چینی گوسفند و رقص باله در اروگوئه شروع کرده بود حالا در سن بالا پیراهن شماره 7 یونایتد را به تن کرده و بزرگترین خرید تابستانی این تیم بوده.

به گزارش "ورزش سه"، ادینسون کاوانی بعد از جدایی از باشگاه سابقش پاری سن ژرمن به زادگاه خود اروگوئه بازگشته و درحالیکه چندین ماه بود حتی پایش به توپ برخورد نکرده بود و نزدیک بود با گرفتن یک تصمیم بزرگ دوران بازنشستگی خود را در مزرعه‌اش آغاز کند ناگهان به فوتبال بازگشت و نه تنها بزرگترین خرید تابستانی منچستریونایتد شد بلکه پیراهن تاریخی شماره 7 این تیم را به تن کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

کاوانی که 200 گل برای پاری سن ژرمن و 50 گل برای تیم ملی کشورش زده بود حتی اگر تصمیم به بازنشستگی می‌گرفت کمتر کسی می‌توانست او را سرزنش کند. اما کاوانی در 33سالگی تصمیم گرفت ماجراجویی جدیدی را تجربه کند. کاوانی که بعد از ترک پاری سن ژرمن چندین ماه در کشورش مشغول پشم چینی گوسفند، کار در مزرعه و تمرین باله بود تصمیم گرفت این زندگی آرام را با حضور در شهر منچستر و قرار گرفتن جلوی فلاش دوربینها عوض کند.

 

 

کاوانی در پایان فصل گذشته PSG را ترک کرد و در هفته‌ای که گذشت پای قرارداد با یونایتد را امضا کرد. در طول تابستان اصلاً تصور نمی‌شد که کاوانی به یونایتد ملحق شود‌؛ نه تنها به دلیل ناکامی یونایتد در جذب هدف‌هایش از جمله جیدون سانچو بلکه به این دلیل که کاوانی این تصویر را از خود مخابره کرده بود که ترجیح می‌دهد کفشهایش را بیاویزد.

 

 

کاوانی از زمان تعطیل شدن فوتبال به دلیل بحران کرونا به زندگی بدون فوتبال عادت کرده بود. آخرین بازی او به هفت ماه پیش برمی گشت، به پیروزی 2-0 پاری سن ژرمن مقابل دورتموند در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان. در پایان همان ماه بود که کاوانی به کشورش اروگوئه بازگشت.

 

کاوانی در دوران بحران کرونا در کشورش اروگوئه و در مزرعه خود مشغول کار بوده. او در این مدت چندین ویدیو از خود در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده بود که نشان می‌داد ادینسون 33ساله به یاد روزهای جوانی به کار و بار مزرعه بازگشته و از زندگی جدیدش لذت می‌برد.

 

 

ستاره کهنه‌کار اروگوئه‌ای بعد از لغو لوشامپیونا در فرانسه و قهرمان اعلام شدن پاری سن ژرمن از تمدید کوتاه مدت قراردادش با این باشگاه برای حضور در بازی های باقی مانده در جام حذفی و لیگ قهرمانان خودداری کرد و فوراً با یک پرواز به اروگوئه بازگشت. کاوانی بلافاصله زندگی عادی خود در مزرعه اش را شروع کرده و تصاویر ضبط شده توسط او در حال هرس علفهای هرز، چیدن پشم گوسفند یا دویدن در طبیعت بارها دیده شد.

 

 

 

تا اینکه هفته گذشته ناگهان اعلام شد کاوانی به منچستریونایتد پیوسته و پای قرارداد با این باشگاه را امضا کرده. اولین واکنش شخصی کاوانی به این اخبار انتشار یک کلیپ ویدیویی جدید در شبکه‌های اجتماعی بود. کلیپی که کاوانی را این بار روی دستگاه تردمیل در حال دویدن و عرق ریختن نشان می‌داد. کاوانی قصد داشت نشان دهد که برای حضور در اولدترافورد و درخشیدن با پیراهن تاریخی شماره 7 یونایتد آماده است و چند ماه کار در مزرعه چیزی از آمادگی او کم نکرده.

 

 

منچستر یونایتد ادینسون کاوانی پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد ادینسون کاوانی پاری سن ژرمن پاری سن ژرمن شماره 7

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۵۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریع‌ترین بازیکن این فصل لیگ قهرمانان اروپا کیست؟

سایت یوفا اقدام به معرفی سریع‌ترین بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۴-۲۰۲۳ کرده که نونو مندس از پاری سن ژرمن با سرعت ۳۷.۲ کیلومتر بر ساعت در جایگاه نخست قرار گرفته است. کریم آدیمی از دورتموند با ۳۶.۳ و کیلیان ام باپه هم با سرعت ۳۶.۱ کیلومتر بر ساعت به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار دارند. حضور سه بازیکن سریع این فصل از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در ترکیب پاری سن ژرمن و دورتموند که هر دوی این دو تیم در حال برگزاری دیدار مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستند، می‌تواند نشان از یک بازی سریع را در این دور از مسابقات بدهد. در ادامه نگاهی به ۱۰ بازیکن سریع این فصل از مسابقات چمپیونز لیگ می‌اندازیم.

 

منبع: خبر آنلاین

tags # لیگ قهرمانان اروپا سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • سریع‌ترین بازیکن این فصل لیگ قهرمانان اروپا کیست؟
  • خلاصه بازی دورتموند 1 - پاری سن ژرمن 0
  • ببینید | خلاصه بازی دورتموند ۱ - پاری سن ژرمن ۰
  • متس هوملس بهترین بازیکن دیدار دورتموند و پاری سن ژرمن
  • خلاصه بازی دورتموند 1-0 پاری سن ژرمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • آشنایی با 10 بازیکن تند و تیز لیگ قهرمانان اروپا (+عکس)
  • گل نیکلاس فولکروگ به پاری سن ژرمن (دورتموند 1-0 پاری سن ژرمن)
  • سریع‌ترین بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023
  • تیزر دورتموند برای جدال با پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا (2023/24)
  • تیزر پاری سن ژرمن برای جدال با دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا (2023/24)