Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@16:45:28 GMT

پویش پازل همدلی به چهارمحال و بختیاری رسید

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۸۵۸۹۹

پویش پازل همدلی به چهارمحال و بختیاری رسید

معصومه محمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پویش در راستای اجرای طرح ایران همدل و با همکاری انجمن صنفی تولیدکنندگان نوشت افزار و چندین موسسه خیریه فعال شده ایت تا به تهیه و  تامین بسته لوازم التحریر برای دانش‌آموزان اقدام کند.

وی با اشاره به اینکه پنج هزار و ۱۰۵ دانش‌آموز در استان در حوزه اجتماعی و توانبخشی زیرپوشش بهزیستی قرار دارند، گفت: در این پویش، نقشه ایران به صورت پازل ۶۰۰ هزار قطعه‌ای تهیه شده است و افراد خیر با خرید هر قطعه پازل به قیمت ۱۰۰ هزار ریال در این پویش سهیم خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی،خیران چهارمحال و بختیاری با مراجعه به سایت پازل همدلی به نشانی pazzlehamdeli.ir  و ثبت اطلاعات خود، یک یا چند قطعه پازل را خریداری می‌کنند و هر قطعه پازل خریداری شده توسط خیر با اسم  فرد خیر بر روی پازل نصب می‌شود.

محمدی با اشاره به اینکه ۳۲ هزار معلول در استان شناسایی شده ، گفت: از این تعداد ۱۷ هزار نفر مستمری بگیر دائم بهزیستی هستند و مابقی به صورت موردی خدمات دریافت می‌کنند.

وی اظهار داشت: در استان  سه هزار و ۳۰۰ زن سرپرست خانوار زیرپوشش بهزیستی قرار دارند.

به گفته وی، در سالجاری با فعال شدن پویش ایران همدل بیش از یک میلیارد و ۵۸۹ میلیون ریال کمک نقدی و سه میلیارد و ۷۴۹ میلیون ریال کمک غیرنقدی جمع‌آوری و بین جامعه هدف بهزیستی توزیع شد.

به گزارش ایرنا، در سال تحصیلی جدید بیش از ۲۱۰ هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در استان چهارمحال و بختیاری مشغول تحصیل هستند.

برچسب‌ها چهارمحال وبختیاری همدلی سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارمحال وبختیاری همدلی سازمان بهزیستی کشور چهارمحال وبختیاری همدلی سازمان بهزیستی کشور اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۵۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تیم به جمع ۴ تیم برتر لیگ برتر جوانان

سلیمی مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: تیم جوانان شهرکرد با غلبه بر تیم‌های سنندج و مشهد به مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر جوانان صعود کرد.

بیشتر بخوانید

دعوت بسکتبالیست‌های تیم مینی بسکتبال شهرستان شهرکرد به جشنواره انتخابی تیم ملی

وی افزود: تیم جوانان بسکتبال جز چهار تیم برتر کشور قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • لغزندگی محور‌های مواصلاتی در چهارمحال و بختیاری
  • فعالیت سامانه بارشی جدید امروز در چهارمحال و بختیاری
  • وقوع ۱۹ حادثه در چهارمحال و بختیاری
  • جمع آوری روغن زیتون از بازار چهارمحال و بختیاری
  • کلنگ مجتمع پرورش اسب در شهرکرد به زمین زده شد
  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • صعود تیم به جمع ۴ تیم برتر لیگ برتر جوانان
  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان در لردگان
  • تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری