Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهلت اعلام آمادگی تیم‌ها برای حضور در لیگ برتر تنیس روی میز فردا به پایان می‌رسد.

خبرگزاری میزان - به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، فردا بیستم مهرماه مهلت اعلام آمادگی تیم‌ها برای حضور در لیگ برتر تنیس روی میز مردان و بانوان باشگاه‌های کشور است که طبق اعلام قبلی فدراسیون تنیس روی میز تا ۲۰ مهرماه تیم‌ها باید برای حضور خود کتباً اعلام آمادگی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون در بخش مردان دانشگاه آزاد، فراسنج تهران، هیئت کردستان رعد پدافند هوایی، شهرداری‌کرج، نفت آبادان و پادما یدک اصفهان برای حضور در لیگ برتر مردان اعلام آمادگی کردند و همچنین در بخش بانوان نیز تاکنون تیم‌های شهرداری شهربابک، دانشگاه آزاد اسلامی، پادما یدک اصفهان و گلستان تجارت جنوب برای حضور در بیست و چهارمین دوره لیگ برتر بانوان اعلام آمادگی کردند. 

رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز باشگاه‌های کشور قرار است اواخر آبان ماه آغاز شود که پس از پایان مهلت ثبت‌نام و بر اساس زمانبندی و تعداد تیم‌های شرکت کننده تاریخ آغاز رقابت‌های لیگ اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: ابلاغ پروتکل‌های بهداشتی مربوط به تعدادی از رشته‌های ورزشی

انتهای پیام/

برچسب ها: تنیس روی میز فدراسیون تنیس روی میز

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون تنیس روی میز تنیس روی میز فدراسیون تنیس روی میز برای حضور در لیگ اعلام آمادگی تنیس روی میز لیگ برتر تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۶۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف زود هنگام هدایی از گرنداسمش عربستان

امیرحسین هدایی در نخستین مسابقه خود در مسابقات تنیس روی میز اسمش عربستان مغلوب حریف رومانیایی شد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ مرحله اول مقدماتی مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش عربستان با جدال امیرحسین هدایی از ایران و ادوارد یونسکو از رومانی در روز دوم آغاز شد.

این بازی در دو گیم نخست با نتیجه نزدیک 11 بر 9 به سود یونسکو دارنده رنکینگ 78 دنیا به اتمام رسید. در ادامه و در گیم سوم ملی‌پوش پینگ‌پنگ کشورمان با نتیجه 11 بر 4 نتیجه را به این حریف اروپایی واگذار کرد و از صعود به دور دوم مقدماتی این مسابقات بازماند.

هدایت پینگ‌پنگ باز کشورمان در مسابقات گرند اسمش عربستان برعهده جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان است.

مسابقات تنیس روی میز اسمش عربستان با حضور برترین‌های پینگ پنگ دنیا از 12 تا 21 اردیبهشت ماه به میزبانی ریاض در جریان است و ایران با دو نماینده در این رقابت‌ها حاضر است.

پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • آخرین مهلت استفاده از کلابرگ
  • درخشش گروه سرمایه گذاری غدیر و هلدینگ های زیر مجموعه آن در ششمین نمایشگاه ( ایران اکسپو ۲۰۲۴ )
  • ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است
  • حذف زود هنگام هدایی از گرنداسمش عربستان
  • واکنش جالب نویدکیا به غیبت منتظر محمد
  • برگزاری نشست تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت در ایلام
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • خوش‌آمد پورموسوی به ملوان و امیدواری به پیروزی
  • مانع بزرگ برای حضور بیرانوند مقابل سپاهان