Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس در شرایط فسخ قرارداد یک‌طرفه با این باشگاه قرار گرفته است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، باشگاه پرسپولیس چند ماهی است که مطالبات بوژیدار رادوشویچ که مربوط به قرارداد فصل پیش او است را پرداخت نکرده و همین مسئله باعث شد وکیل کروات این دروازه‌بان با ارسال نامه‌ای به این باشگاه تهدید به فسخ یک‌طرفه  قرارداد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این مدت باشگاه پرسپولیس نه تنها اهمیتی به این نامه نداده بلکه پاداش برخی از بازی‌های سرخپوشان در قطر نیز به رادوشوویچ تعلق نگرفت. در کنار این مسئله باشگاه پرسپولیس خانه تحت اجاره وی در تهران را هم تمدید نکرده است.

این در حالی است که رادوشویچ 3 فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و در حال حاضر با نامه‌نگاری‌هایی که با این باشگاه انجام داده و 5 ماه نیز حقوقش عقب افتاده، می‌تواند قراردادش را یکطرفه فسخ و تمام حق‌وحقوقش را طلب کند. رادوشویچ بارها در چنین شرایطی قرار گرفته اما گفته به خاطر هواداران پرسپولیس از این کار صرف‌نظر کرده است. به نظر می‌آید این بار شرایط فرق می‌کند چرا که او از بی‌توجهی‌های مدیریت باشگاه پرسپولیس گلایه‌مند است.

پیشنهادی برای باز شدن پنجره‌های استقلال و پرسپولیس/ توافق برد - برد با فدراسیون فوتبال و با مشارکت فیفا

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۶۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دروازه‌بان پرسپولیس به دیدار با سپاهان می رسد؟

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا بیرانوند که اواخر اسفند سال گذشته در اردوی تیم ملی فوتبال ایران دچار مصدومیت از ناحیه دست شده بود، پس از چند هفته دوری آماده حضور در میدان شده است.

دکتر حسین حاجی تقی فوشیپ آسیب های ورزشی که معالجه دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت ضمن تشریح وضعیت او گفت: پس از آنکه دست گچ علیرضا بیرانوند را باز کردیم، تمرینات و برنامه های ویژه ای برای بهبود کامل او در نظر گرفته شد که خدا را شکر پس از مدتی با آمادگی مطلوب به تمرینات برگشت.

دکتر حاجی تقی با بیان این که بیرانوند برای حضور در میدان مشکلی ندارد گفت: دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس از نظر پزشکی مشکلی ندارد و می تواند تیمش را همراهی کند اما این که در دیدار با سپاهان به میدان برود بستگی به نظر سرمربی و مربی دروازه بان های پرسپولیس دارد. وی از نظر پزشکی برای بازی کردن مشکلی ندارد.

کد خبر 6092308

دیگر خبرها

  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/استقلالِ خلیح فارس پولدار شده است!
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • پیشنهاد ۵ ساله شدن سقف قراردادهای موقت به دولت رفت
  • رضایت ده روسی از نگرش پاتریسیو در رختکن؛ احتمال تمدید قرارداد او به عنوان دروازه‌بان ذخیره
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • عکس| گلر پرسپولیس به سپاهان می رسد؟
  • دروازه‌بان پرسپولیس به دیدار با سپاهان می رسد؟
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • وعده های واردات وسایل نقلیه عمومی عملی می شود؟