Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، استارت بازی‌های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور که سی و سومین دوره این لیگ محسوب می‌شود از امروز با عنوان گرامیداشت شهید پورجعفری زده می‌شود و در یکی از سه مسابقه برنامه‌ریزی شده توسط سازمان لیگ، تیم هندبال پاس قم به مصاف ذوب‌آهن اصفهان می‌رود.

در نخستین بازی امروز دو تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و پرسپولیس بهبهان رو در روی هم قرار می‌گیرند، اما در دومین بازی امروز از ساعت 16:30 دقیقه تیم هندبال پاس ناجای قم به مصاف تیم مطرح ذوب‌آهن اصفهان می‌رود، در حالی که پاس برای نخستین‌بار در لیگ برتر حاضر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدایت تیم هندبال ذوب‌آهن اصفهان را کیوان صادقی بر عهده دارد و اصفهانی‌ها که همیشه در هندبال حرف برای گفتن داشته‌اند و به عنوان یکی از قدیمی‌های هندبال شناخته می‌شوند در حالی برابر پاس ناجای قم قرار می‌گیرند که هندبال قم نیز همواره به عنوان یکی از پدیده‌ها مطرح بوده و پاس می‌تواند لقمه گلوگیری برای ذوبی‌ها باشد.

در آخرین بازی امروز تیم‌های ستارگان دشتستان و نفت و گاز گچساران باید مقابل هم صف‌آرایی کنند، اما نکته قابل توجه این است که تیم هندبال پاس ناجای قم در سال 1398 یکی از تیم‌های موفق لیگ دسته اول هندبال مردان ایران بود و با کسب نتایج بسیار خوب خود را به مرحله نهایی رساند و لیگ برتری شد.

آخرین حضور هندبال قم در لیگ برتر باشگاه‌های کشور به حدود هفت سال قبل و بازی‌های تیم صبای قم در لیگ برتر باز می‌گردد اما بعد از فروپاشی صبا دیگر هیچ تیمی از قم در لیگ برتر بازی نکرده تا امسال نوبت به تیم هندبال پاس ناجا رسیده تا متشکل از بازیکنان سرباز و چهره‌های جوان و با تجربه هندبال قم به مصاف رقبا برود.

انتهای پیام / 78002

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قم هندبال ليگ برتر ذوب آهن تیم هندبال پاس لیگ برتر ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۶۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش بازی منچستریونایتد و برنلی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دو تیم فوتبال منچستریونایتد و برنلی از سری رقابت‌های لیگ برتر انگلیس امروز شنبه ۸ اردیبهشت ماه ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه اولدترافورد برگزار خواهد شد. بازی رفت دو تیم در لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اختصاصی برنلی با نتیجه یک بر صفر به سود منچستریونایتد به پایان رسید.

tags # منچستر یونایتد سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • ساعت پخش بازی منچستریونایتد و برنلی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اوسمار: در بخش دفاعی اصلا خوب نبودیم/ خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند
  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و اورتون + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد +پخش آنلاین
  • محمد عبدالله، مربی دروازه‌بان‌های تیم‌های هندبال پایه شد