Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@14:58:58 GMT

ماشین دزدهای قم در دام

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۸۶۲۵۰

ماشین دزدهای قم در دام

ایسنا/قم فرمانده انتظامی قم با اشاره به دستگیری ۳ نفر سارق خودرو در این استان از کشف ۲۳ فقره سرقت در این رابطه خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیسف سردار سید محمود میرفیضی در گفت‌وگویی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو به شیوه‌ای که سارقان پس از سرقت و جدا کردن قطعات، خودروها را در سطح شهر رها می‌کردند، بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: کارآگاهان در ادامه با بررسی جغرافیای جرم و انجام اقدام‌های پلیسی ۳ نفر را در این رابطه شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی استان در منزلشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان قم اضافه کرد: سپس متهمان با انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات صورت گرفته با مشاهده مستندات موجود به ۲۳ فقره سرقت خودرو اعتراف کردند.

میرفیضی اظهار داشت: درنهایت افراد به همراه پرونده تشکیل‌شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.

کشف ۷۷ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسی

جانشین فرمانده انتظامی استان قم نیز از کشف ۷۷ کیلوگرم تریاک طی عملیاتی مشترک با پلیس استان لرستان خبر داد.

 سرهنگ بهادر اسماعیلی افزود: مأموران مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدام‌های فنی و اطلاعاتی از اقدام قاچاقچی مبنی بر انتقال مواد مخدر با یک دستگاه تریلی از استان‌های جنوب شرقی کشور به سمت استان‌های غربی مطلع شدند و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی خاطرنشان کرد: با اقدام‌های خاص پلیسی و تبادل اطلاعات به‌موقع با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان لرستان، خودرو مذکور در یکی از محورهای مواصلاتی آن استان شناسایی و توقیف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم اظهار داشت: مأموران در بازرسی از این خودرو، ۷۷ کیلوگرم تریاک کشف و متهم را دستگیر کردند که برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل شد.

اجرای طرح فتح در قم با دستگیری۳۰ نفر سارق 

همچنین جانشین فرمانده انتظامی استان قم از اجرای طرح فتح با دستگیری۳۰ نفر سارق، ۱۶ اراذل‌واوباش و ۱۷ خرده‌فروش مواد مخدر در قم خبر داد.

 به گفته اسماعیلی، در راستای اجرای طرح فتح در استان طی ۴۸ ساعت گذشته طرح برخورد با مخلان نظم و امنیت، سارقان، خرده‌فروشان مواد افیونی و اراذل‌واوباش در محلات آلوده شهر قم اجرا شد.

وی گفت: حاصل اجرای این طرح ۳۰ نفر سارق دستگیر و ۳۶ فقره انواع سرقت اعم از خودرو و موتورسیکلت کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم اضافه کرد: ۱۷ نفر خرده‌فروش مواد مخدر نیز دستگیر و یک کیلو و ۵۰۰گرم انواع مواد افیونی کشف‌شده و با دستگیری یک قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر در آزادراه قم - تهران، ۳۶ کیلوگرم تریاک نیز کشف شد.

اسماعیلی گفت: در راستای اجرای طرح فتح ۱۶ نفر اراذل‌واوباش که با سلاح سرد نزاع دسته‌جمعی به راه انداخته بودند دستگیر و تحویل مرجع قضایی استان شدند.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی نیروی انتظامی سارق جانشین فرمانده انتظامی استان قم اجرای طرح فتح مواد مخدر نفر سارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۶۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمبر

سرهنگ علی اکبر مرادی  فرمانده انتظامی شهرستان بندرخمیر گفت: ماموران یگان امداد شهرستان بندرخمیر حین گشتزنی در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان، به یکدستگاه خودرو وانت نیسان پلاک مخدوش و حامل سوخت قاچاق مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: متاسفانه راننده بدون توجه به دستور ایست پلیس و علائم هشدار دهنده با افزایش سرعت اقدام به فرار کرد که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو حامل سوخت، بدلیل عدم توانایی راننده در کنترل خودرو واژگون گردید و دچار حریق شده و متاسفانه راننده و یک نفر از سرنشینان آن در دم فوت، و یک نفر دیگر مصدوم که جهت سیر مراحل درمانی، به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی سهرستان بندرخمیر در پایان گفت: زوایای مختلف وقوع این حادثه تحت بررسی است که نتیجه نهایی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ۱۵۰ بسته هرویین در معده ۲ قاچاقچی
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • بازداشت اعضای ۲۰ باند غیربومی سرقت در مازندران
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمبر