Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حمیدرضا خانپور، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین با اعلام این مطلب گفت: با بازگشت به چرخه تولید این واحدهای صنعتی، زمینه اشتغالزایی مستقیم برای ۲۱۶نفر فراهم شده است.
خانپور اظهار کرد: کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش، نداشتن مواد اولیه، بدهی بانک و سوء مدیریت و اختلاف شرکا، نبود بازار، فرسودگی و خرابی ماشین آلات از جمله دلایل رکود و تعطیلی این واحدهای تولیدی بوده که در سالیان گذشته تولید خود را متوقف کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او به تولیدات واحدهای احیا شده در شهرک های صنعتی استان قزوین نیز اشاره کرد و گفت: انواع قطعات خودرو، صندلی فلزی، رادیاتورهای آلومینیومی سیستم حرارت مرکزی، ضد یخ و روغن موتور خودرو، پوشاک کشباف، آهک، اختلاط و بسته بندی گازهای صنعتی، انواع مربا،  ورق و صفحات با فوم پلی استایرن، کود کشاورزی، خوراک آماده دام، لوله پلاستیکی، اکسید مولیبدن، بطری آب آشامیدنی، انواع جعبه و کارتن مقوایی، نخ بسته بندی، قوطی کنسرو، ماشین آلات تولید جعبه کارتن  و ورق کارتن سه لا، عایق های الکترونیکی و کابل برق، پروفیل های فولادی تولیدات واحدها را شامل می شوند. 
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین اظهار کرد: احیای واحدهای راکد و تعطیل شده در کنار کمک به تکمیل طرح های صنعتی در حال اجرا و همچنین جذب سرمایه گذاران جدید از اولویت های اساسی ما در سال جهش تولید به شمار می رود.
این مقام مسئول گفت: تامین نقدینگی و سرمایه در گردش مورد نیاز از طریق ارایه تسهیلات بانکی، کمک به تامین مواد اولیه، جایگزینی مدیریتی و یا تغییر خط تولید از جمله راه هایی است که از طریق آنها تلاش داریم تا واحدهای تولیدی تعطیل و راکد در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین را به چرخه تولید بازگردانیم.

خانپور با اشاره به فعالیت گروه عارضه یابی واحدهای تولیدی در شهرک های صنعتی قزوین،گفت: مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی از سوی این گروه شناسایی و مورد بررسی قرار می گیرند تا از تعطیلی واحدهای تولیدی جلوگیری شده و همچنین واحدهای راکد و تعطیل بتوانند احیا شده و دوباره تولید خود را از سر بگیرند.
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین اظهار امیدواری کرد در نیمه دوم سال جاری بیش از رقم فعلی واحدهای تولیدی احیا شده در نیمه اول سال بتوان صنایع راکد و تعطیل در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین را به چرخه تولید بازگرداند.

46

کد خبر 1441883

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین صنعتی استان قزوین واحدهای تولیدی چرخه تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۶۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت برنامه تولید ۱۶۰ واحد صنعتی نیازمند ارز در گیلان

به گزارش خبرنگار مهر، تیمور پورحیدری بعد از ظهر سه شنبه در گفت و گو با رسانه‌ها با اعلام ضرورت ثبت برنامه تولید توسط مدیران واحدهای صنعتی در سامانه جامع تجارت جهت تخصیص ارز اظهار کرد: برنامه تولید ۱۶۰ واحد صنعتی نیازمند ارز گیلان برای سهولت تأمین مواد اولیه خارجی تولیدات در سامانه ثبت شده است.

وی به لزوم اعلام دقیق‌تر مقدار احتیاج ارزی واحدهای صنعتی تاکید کرد و گفت: با توجه به برنامه ساماندهی بانک مرکزی برای تخصیص ارز حمایتی به واحدهای صنعتی؛ اطلاع رسانی و هماهنگی لازم برای ثبت برنامه تولید به صنایع ارزبر گیلان انجام شده است.

این مسئول با اشاره به تأمین بخشی از مواد اولیه خارجی برخی از واحدهای صنعتی از طریق بازرگانان داخلی به صورت غیر مستقیم، تصریح کرد: مشکلات ساختاری سامانه‌ها به علت هوشمند بودن آنها در سطح کلان انعکاس داده شده است و در حال رفع چالش‌های پیش روی می‌باشیم که در آینده صنایع ما با مشکل تخصیص و تأمین ارز مواجه نشوند.

وی به پایش برنامه‌های تولید ثبت شده در فاز اول و شفاف سازی امور ارزی اشارهکرد و گفت: در بررسی کارشناسی و پایش وضعیت برنامه تولید ثبت شده واحدهای صنعتی، میزان ارزبری افزون بر ۸۵ واحد صنعتی گیلان محرز و مشخص گردید.

پورحیدری ثبت برنامه تولید برای تخصیص ارز را الزامی و ضروری دانست و تاکید کرد: با توجه به حد گذاری ارزی و تعیین سقف مصارف ارزی؛ در بخش‌های صنعت، کشاورزی و دارو در سال جدید، ثبت برنامه تولید و میزان نیاز ارزی واحدهای صنعتی گیلان در سامانه جامع تجارت لازم است.

کد خبر 6099548

دیگر خبرها

  • تولید ۸۵ هزار تن مرغ در قزوین تا پایان سال جاری
  • رفع موانع تولید در راستای تحقق شعارسال
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی
  • بازگشت بنزین پتروشیمی به چرخه سوخت
  • ثبت برنامه تولید ۱۶۰ واحد صنعتی نیازمند ارز در گیلان
  • پرداخت ۱۷۰۰ همت تسهیلات به واحدهای تولیدی کشور
  • تولید ۸۷۰۰ تن تخم مرغ در واحدهای مرغ تخمگذار استان قزوین
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • پشت پرده خرید زمین در شهرک‌های صنعتی؛ به نیت احتکار زمین می‌خرند!