Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، کمیته پارالمپیک آسیا در مورد این تفاهم نامه اعلام نموده که با توجه به هم راستا بودن فعالیت های این سازمان با APC در خصوص بهبود معشیت افراد دارای معلولیت و نیز موثر بودن آن در کمک رسانی به کمیته های ملی پارالمپیک آسیا در این موضوع، این تفاهم نامه منعقد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین اعلام شده که این تفاهم نامه بخش های بسیار گسترده ای از قبیل ایجاد کسب و کارهای کوچک برای افراد دارای معلولیت در راستای استقلال مالی آنها، تهیه تجهیزات تطبیقی و زیرساخت‌های قابل دسترس و همچنین ایجاد یک پایگاه اطلاعاتی از داوطلبان را در برمی گیرد و دسترسی به آن به NPC ها کمک می کند تا پروژه ها و رویدادهای خود را انجام دهند.

انگیزه اصلی از امضای این تفاهم نامه میان APC و سازمان هلال احمر امارات متحده عربی، نیاز NPC  های آسیا در حمایت از ورزشکاران در ایام همه گیری بیماری کرونا ذکر شده و با توجه به اینکه نیاز هر کشور متفاوت است. هلال احمر امارات از کلیه کشورها از جمله ایران درخواست نموده تا دانش و تخصص خود را در حوزه افراد دارای معلولیت کشورشان را برای برنامه عملیاتی ارائه نمایند.

همکاری کمیته پارالمپیک آسیا با هلال احمر امارات متحده عربی در گام اول با ایجاد یک پایگاه اطلاعاتی قابل دسترس از داوطلبان همکاری در این پروژه و نیز مرور بر طرح های آنها آغاز  و در ادامه مسیر، راههای ارائه حمایت به صورت روشن تری اعلام خواهد شد.

کد خبر 5044497

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته ملی پارالمپیک کمیته پارالمپیک آسیا امارات لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال النصر عربستان لیگ کشتی تیم ملی فوتبال ایران لیگ برتر والیبال محمود فکری تیم فوتبال پاختاکور لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد تکواندو کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم ملی فوتسال ایران پارالمپیک آسیا تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۶۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه همکاری ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و پالایشگاه نفت آبادان امضا شد

تفاهم‌نامه همکاری بین «ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان آب، اقلیم و محیط‌زیست» و «شرکت پالایش نفت آبادان» امضا شد.

به گزارش خبرنگار شانا، تفاهم‌نامه همکاری بین «ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان آب، اقلیم و محیط‌زیست» و «شرکت پالایش نفت آبادان» صبح امروز (دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت‌) با هدف حرکت از اقتصاد خطی به اقتصاد چرخشی و ایجاد ارزش افزوده برای طرح‌ها در محل معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، بین حکیم قیم، مدیرعامل پالایشگاه نفت آبادان، و محمدمهدی نوربخش، دبیر ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان آب، اقلیم و محیط‌زیست، امضا شد.

هدف از امضای این تفاهم‌نامه اجرای تدابیر مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت سیزدهم مبنی بر توسعه ظرفیت‌ها، ایجاد هم‌افزایی و تحقق اقتصاد دانش‌بنیان و عمل به اصل ۵۰ قانون اساسی بوده است.

شرکت پالایش نفت آبادان، به‌عنوان نخستین شرکت صنعتی در کشور، در همکاری با ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان، آب، اقلیم و محیط‌زیست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در زمینه‌های مختلفی ازجمله کارگروه‌های راهبری و فنی دوجانبه، ارائه و واکاوی اجرایی برای طرح‌های اولویت‌دار با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان برای گذر از اقتصاد خطی به اقتصاد چرخشی، و ایجاد ارزش افزوده برای این طرح‌ها در سطح این مجتمع صنعتی این تفاهم‌نامه را امضا کرده است.

شرکت پالایش نفت آبادان به‌منظور تحقق شعار خود با عنوان پالایشگاهی سرآمد و پیشرو در زمینه تولید، توسعه و مانع‌زدایی در طرح‌های زیست‌محیطی، استفاده از توان شرکت‌های دانش‌بنیان را در دستور کار قرار داده است.

با اجرای این تفاهم‌نامه، افزون بر ایجاد یک مرکز هم‌آفرینی، محرومیت‌زدایی و ایجاد اشتغال پایدار در سطح منطقه و کشور و «جهش تولید با مشارکت مردم» عملی می‌شود و رشد و اعتلای شرکت‌های دانش‌بنیان و صادرات فناوری به دیگر کشورهای منطقه تحقق می‌یابد.

دیگر خبرها

  • نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ فرصتی برای امضای تفاهم نامه‌های دوجانبه و چند جانبه است
  • امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • امضا تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور
  • امضای ۱۸ تفاهم‌نامه بین استان فارس و هیئت‌های خارجی
  • شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی تفاهم‌نامه‌های همکاری امضا می‌کند
  • تفاهم‌نامه همکاری ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و پالایشگاه نفت آبادان امضا شد
  • سه تفاهم‌نامه همکاری بین‌المللی در بخش کشاورزی امضا شد
  • استقبال وزارت صنعت امارات از توسعه همکاری‌ فناوری با ایران
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی