Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کمیته اجرایی ستاد انتخابات کانون مداحان استان تهران گفت: در روز جمعه ۱۴ آبان ماه عزیزان پای صندوق‌های رای آمده و نماینده خود برای اعضای کانون مداحان استان تهران را انتخاب می‌کنند.

روح‌الله عبدالهی در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، پیرامون انتخابات اعضای کانون مداحان استان تهران گفت: انتخابات کانون مداحان استان تهران سوم مرداد ماه سال جاری برگزار شد، با توجه به شیوع بیماری کرونا این انتخابات از مجموع ۱۹ اداره حاضر در استان تهران تنها در ۵ اداره برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در همین راستا ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری کرونا فرمانداری‌ها اجازه برگزاری انتخابات در برخی ادارات را نداده بودند، انشالله با پایان یافتن مراسمات ماه صفر و همین طور کاهش احتمالی تعداد مبتلایان بیماری کرونا دور دوم انتخاب کانون مداحان در روز نهم آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از سازمان تبلیغات اسلامی اینجا کلیک کنید

دبیر کمیته اجرایی ستاد انتخابات کانون مداحان استان تهران افزود: در دوره‌های قبلی ما در شهرستان‌های ری، پردیس، دماوند، ورامین و رباط کریم این انتخابات انجام داده بودیم، اما در این دوره تنها در ادارات تهران واقع در شمال شرق و غرب، شمیرانات، جنوب غرب و شرق، قرچک، پیشوا، فیروزکوه، شهریار، ملارد، شهر قدس، بهارستان و اسلامشهر یعنی در ۱۴ اداره باقی مانده در روز نهم آبان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به لغو عملیات ثبت نام اضافه کرد: در این دوره همان عزیزانی که در دور قبلی ثبت نام کردند به عنوان کاندیدا‌های دوره جاری معرفی خواهند شد. به امید خدا در روز جمعه ۱۴ آبان ماه عزیزان پای صندوق‌های رای آمده و نماینده خود برای اعضای کانون مداحان استان تهران را انتخاب می‌کنند. بعد از انتخابات آبان ماه به امید خدا ترکیب اعضای کانون مداحان استان تهران کامل می‌شود. به همین منوال ما می‌توانیم انتخابات اعضای کانون مداحان استان تهران را هم برگزار کنیم.

عبدالهی در همین رابطه تاکید کرد: ما یک کانون مداحان در استان تهران و یک کانون در ادارات سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران داریم، نمایندگان کانون مداحان استان تهران از میان منتخبین ادارات شهرستان‌ها انتخابات می‌شوند. در اصل پس از انتخابان آبان ماه، انتخابات استان تهران هم برگزار خواهد شد.

دبیر کمیته اجرایی ستاد انتخابات کانون مداحان استان تهران خاطرنشان کرد: ما تمامی اطلاعات و اخبار را خبررسانی خواهیم کرد و امیدوارم ذاکرین «اهل بیت (ع)» و تمامی نامزد‌ها در روز نهم آبان ماه پای صندوق‌های رای حاضر شوند و از میان کاندیدا‌ها افراد منتخب خود را انتخاب کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: روح‌الله عبدالهی کانون مداحان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا کانون مداحان انتخابات کانون مداحان استان تهران آبان ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۶۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، محسن منصوری تاکید کرد: مسئولان و عوامل اجرایی این طرح باید تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم این منطقه بکار گیرند و بهره برداری از این طرح باید در اولویت قرار گیرد.
استاندارکهگیلویه و بویراحمد هم گفت: تا پایان آبان ماه ۱۴۰۳ این طرح به بهره برداری می‌رسد.
احمدزاده ابراز امیدواری کرد که با راه اندازی و تکمیل این طرح صنایع مختلف هم از این نعمت برخوردار شوند و این خدمت و آبرسانی به شهر ۲۷ هزار نفری لیکک و حومه باعث شکوفایی و توسعه شهرستان شود.
وی با اشاره به گرمسیری بودن شهرستان بهمئی و شرایط اقلیمی از مسئولان و دست اندرکاران طرح خواست تا پایان اجرای این طرح به صورت شبانه روزی و بی وقفه تلاش کنند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان هم با اشاره به اینکه، با بهره برداری از این طرح آبرسانی، بالغ بر ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار متر مکعب آب به شهرستان بهمئی انتقال داده می‌شود گفت: این طرح دارای ۲ ایستگاه پمپاژ و ۴ مخزن ذخیره آب است که با توجه به افزایش جمعیت شهرستان بهمئی، از سال ۱۳۹۰ عملیات اجرایی آن آغاز شد.
آرش مصلح با بهره برداری کامل از این طرح بیش از ۹۰ درصد جمعیت شهرستان از آب آشامیدنی پایدار و سالم برخوردار می‌شوند و با توجه به رشد شهرستان نزدیک به ۳ میلیون متر مکعب برای تامین آب صنایع و خدمات شهرستان در نظر گرفته شد.
علی محمدی فرماندار بهمئی هم در این بازدید با اشاره به اینکه، پیشرفت کاری طرح انتقال آب از سد کوثر به شهرستان بهمئی بیش از ۸۰ درصد است گفت: علت تاخیرطولانی طرح، معارضات اجتماعی بوده است ولی با این وجود دولت ظرف یکسال اخیر بیش از ۳۰۰ میلیاردتومان اعتبار به این طرح تزریق کرد.

دیگر خبرها

  • آموزش یک جامعه با اخلاق از خانه و خانواده آغاز می‌شود
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • نوری قزلجه: فراکسیون مستقلین احتمالا برای ریاست مجلس و دیگر پُست ها کاندیدا دارد /تعداد اعضای فراکسیون ممکن است به ۱۰۰ نفر هم برسد
  • بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • دور دوم انتخابات در کرمانشاه در ۶۴۵ شعبه برگزار می‌شود
  • شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی