Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهره برداری شرکت ذوب آهن گفت: حادثه شکستگی استک کائوپر کوره بلند ذوب آهن اصفهان هیچ گونه تلفات جانی نداشته و تاثیری بر روند تولید ندارد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، مهرداد تولائیان در خصوص حادثه روز گذشته شرکت ذوب آهن اصفهان، اظهار کرد: استک کائوپر کوره بلند شماره ۲ ذوب‌آهن اصفهان بر اثر فرسودگی روز گذشته (جمعه- ۱۸مهرماه) دچار شکستگی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این حادثه خوشبختانه هیچ گونه آسیب انسانی نداشت، تاکید کرد: از سوی دیگر شکستگی استک کائوپر تاثیری بر خط تولید ندارد و روند تولید در دو کوره بلند این شرکت طبق برنامه در حال انجام است.

وی افزود: بازسازی استک کائوپرهای کوره بلند شماره ۲ ذوب آهن آغاز شده و به زودی این تجهیز وارد مدار تولید می‌شود.

معاون بهره برداری شرکت ذوب‌آهن یادآور شد: این تجهیز در سال ۵۶ ساخته شده و از سال ۶۲ همزمان با راه اندازی کوره بلند شماره ۲ در حال فعالیت است این اتفاق به دلیل طولانی بودن عمر سازه است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان ذوب آهن حادثه کارخانه ذوب آهن ذوب آهن اصفهان کوره بلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۶۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت آتش سوزی در روستای گردشگری امام‌زاده ابراهیم شفت - گیلان

حادثه آتش سوزی بامداد پنجشنبه در روستای گردشگری امام‌زاده ابراهیم شفت واقع در غرب گیلان که در نتیجه آن ۱۲۰ خانه، مغازه و واحد اقامتی دچار خسارت گسترده شد؛ این حادثه تلفات جانی نداشت. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078996 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • خسارت آتش سوزی در روستای گردشگری امام‌زاده ابراهیم شفت - گیلان
  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • آتش سوزی شهرک امام زاده ابراهیم بدون خسارت جانی
  • فرماندار شفت: حریق شهرک امامزاده ابراهیم شفت تلفات جانی نداشت / ۴۰ واحد طعمه حریق شد
  • فرماندار شفت:حریق شهرک امامزاده ابراهیم شفت تلفات جانی نداشت/۴۰ واحد طعمه حریق شد
  • حریق شهرک امامزاده ابراهیم شفت تلفات جانی نداشت/۴۰ واحد طعمه حریق شد
  • زمین لرزه سیرچ کرمان خسارت جانی و مالی نداشت
  • اعطای نشان ملی اقتصاد مقاومتی به " شرکت آرد هشترود "
  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • تلمبه ESP چاه شماره ۳۶۷ میدان اهواز در شرکت نفت و گاز کارون راه‌اندازی شد