Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: فعالیت یک تور غیرمجاز گردشگری در این استان متوقف شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری مهرداد جوادی از توقف فعالیت یک تور غیرمجاز گردشگری در چهارمحال و بختیاری خبر داد و اظهار کرد: این تور گردشگری با ۳۵ نفر در قالب یک دستگاه اتوبوس شامگاه جمعه از شهرکرد عازم کویر مرنجان کاشان در استان اصفهان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اتوبوس حامل این تور غیرمجاز گردشگری ساعت ۲۳ شامگاه جمعه در پلیس‌راه شهرکرد – اصفهان متوقف شد، گفت: مأموران پلیس راه شهرکرد – اصفهان مدارک راننده و اتوبوس را ضبط و خودرو را به مبدأ در شهرکرد برگشت دادند.

وی یادآور شد: توقف فعالیت تور غیرمجاز گردشگری شهرکرد – کویر مرنجان کاشان در استان اصفهان با همکاری مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰، مرکز پلیس‌راه شهرکرد – اصفهان و دفاتر خدمات مسافرتی چهارمحال و بختیاری انجام شد، این تور در قالب باشگاه کوهنوردی قصد فعالیت داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه چهارمحال و بختیاری گردشگري توقيف تور غیرمجاز تور غیرمجاز گردشگری چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۷۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،در این مجموعه خبری می‌توانید ببینید:
- دور برگشت رقابت‌های بسکتبال لیگ امید کشور درشهرکرد
- برگزاری دوره مربیگری فوتسال در چهارمحال و بختیاری

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴۷ داوطلب در شهرکرد
  • خبر‌های ورزشی ۱۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • توقیف ۳ میلیارد ریال کالای احتکاری از انبار غیرمجاز در اصفهان
  • دستگیری ۲ پزشک قلابی طب سنتی در رشت
  • اعطای ۸۰ مجوز گردشگری در استان چهارمحال و بختیاری
  • پزشکان قلابی طب سنتی در رشت دستگیر شدند
  • خبر‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی در شهرکرد
  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب آشامیدنی در گوجان