Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-01@05:40:46 GMT

طرز تهیه ژله ماست

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۸۷۱۱۲

طرز تهیه ژله ماست

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایران کوک،ساده ترین دسری که همه درست کردنش رو بلد هستن ژله است. اما همین ژله معمولی رو میشه با کمی ماست و خامه تبدیل به یه دسر هیجان انگیز کرد. دسری که همه فکر میکنن خیلی خفنه و کلی وقت روش گذاشتین ولی در واقع خیلی هم راحت تهیه شده. 

مواد لازم ژله ماست پودر ژله با طعم دلخواه 1 بسته آب جوش 1 پیمانه ماست 1/2 پیمانه خامه 1/2 پیمانه خامه و میوه برای تزئین به دلخواه

 

طرز تهیه ژله ماست محتوای بسته پودر ژله را در یک کاسه متوسط خالی کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
آب جوش را اضافه کنید و هم بزنید تا پودر ژله در آن حل شود. حال مخلوط را به مدت 30 دقیقه کنار بگذارید تا تقریباً به دمای اتاق برسد. سعی نکنید با گذاشتن مایع در یخچال سرعت کار را بالا ببرید چون ممکن است ژله بسته شود. در مدتی که مایع ژله خنک میشود، خامه و ماست را بیرون از یخچال بگذارید تا هم دما با محیط شوند. هم دما شدن همه مواد از دلمه بستن مواد جلوگیری میکند. وقتی محلول ژله دیگر داغ نبود، ماست و خامه را به آن اضافه کنید. هم بزنید تا مخلوط یکدست شود. حال مواد ژله ماست را داخل چهار ظرف بستنی خوری یا در یک ظرف متوسط بریزید. آن را 2 الی 3 ساعت در یخچال قرار دهید تا بسته شود.   این مرحله اختیاری است. میتوانید ژله ماست را با کمی خامه، تمشک یا توت فرنگی و برگ نعنای تازه تزئین کنید.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: ژله ماست دسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۷۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز با صائب تبریزی: شرم یوسف مانع رسوایی یعقوب ماست

برنمی آیم به تسکین دل خودکام خویش چون فلک در بیقراری دیده ام آرام خویش   موجه بی دست و پا رادایه ای چون بحر نیست فارغم از فکر آغاز و غم انجام خویش   چشمه امید رانتوان به خاک انباشتن ورنه می گشتم ز بی صیدی شکار دام خویش   شکرستانی برای تلخکامان گشته است غفلت شیرین لبان ازلذت دشنام خویش   دردسر بسیار دارد دردمندیها که من سوختم چون لاله تاپرکردم ازخون جام خویش   حرص برمن دردهای نسیه راکرده است نقد صبح نا گردیده می افتم به فکر شام خویش   گرچه مطلب نیست در پیغام دردآلود من خجلتی دارم،که نتوان گفت، از پیغام خویش   شرم یوسف مانع رسوایی یعقوب ماست چشم ما درپرده دارد جامه احرام خویش   قوت گویاییی تا در زبان خامه هست ثبت کن بر صفحه ایام صائب نام خویش کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • طرز تهیه سالاد پروتئینی خوشمزه با سس پستو
  • تهیه بسته های اقتصاد دریاپایه در مازندران
  • یک کیلو گوشت چند سیخ کباب چنجه دارد
  • طرز تهیه بستنی در خانه + ویدئو | فوت و فن درست کردن بستنی ساده بدون ثعلب و دستگاه | فقط ۱۰ دقیقه وقتتان را می‌گیرد
  • تخریب آثار تاریخی در باران شدید کرمان؛ قسمت اسلامی قلعه نرماشیر ریخت
  • امروز با صائب تبریزی: شرم یوسف مانع رسوایی یعقوب ماست
  • بررسی علت ترک خوردن سیمان سفید و پودر سنگ چیست؟
  • طرز تهیه پاستای اسفناج و خامه ساده و خوشمزه
  • ۱۵۰ بسته هرویین در معده ۲ قاچاقچی
  • رولت یخچالی یک شیرینی فوری بدون نیاز به فر