Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@23:01:35 GMT

فروش سیلندر گاز مایع گرانتر از 9700 تومان تخلف است

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۸۷۱۹۶

فروش سیلندر گاز مایع گرانتر از 9700 تومان تخلف است

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از تشدید نظارت بر عرضه سلیندرهای کپسول گاز مایع خبر داد و گفت: فروش سلیندر گاز مایع یازده کیلویی با قیمت بیش از 9700 تومان تخلف است.

قهرمان شاهی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به سرد شدن هوا و افزایش نیاز به سلیندرهای گاز مایع، افزود: گزارشاتی در زمینه کمبود و گرانفروشی کپسول گاز مایع داشتیم و در همین راستا نظارت بر عرضه این سلیندرها را در قالب گشت سیار و اکیپی متشکل از دستگاه‌های دیگر مانند سازمان صمت و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی تشدید کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این تشدید نظارت از حدود یک ماه قبل آغاز شده، ادامه داد: در جریان این بازدیدها با هرگونه عرضه خارج از شبکه سیلندر گاز مایع  و یا گرانفروشی برخورد خواهد شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه قیمت مصوب هر سیلندر یازده کیلویی گاز مایع را نیز 9700 تومان اعلام و یادآوری کرد: فروش سیلندر گاز با قیمت بیش از این رقم تخلف است.

وی تاکید کرد: مواردی وجود داشته که قیمت هر سیلندر یازده کیلویی حتی تا بیش از 20 هزار تومان هم رسیده است.

شاهی از تشکیل چند پرونده تخلف در این زمینه خبر داد و خاطرنشان کرد: عمده این تخلفات مربوط به عرضه خارج از شبکه و گرانفروشی بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه عمده مراکز کشف تخلفات را نیز مربوط به مناطق حاشیه شهر مانند جعفرآباد و دولت آباد دانست.

وی با بیان اینکه سهمیه گاز مایع عمدتا برای روستاهایی است که هنوز گازکشی نشده اند و باید این کپسول‌ها را با داشتن حواله دریافت کنند، اضافه کرد: گاهی این کپسول‌ها برای فروش خارج از شبکه به مناطق شهری می‌آید و عمدتا نیز برای سوخت خودروها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی كرمانشاه گاز مایع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۷۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت روغن خوراکی امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت روغن مایع در بازار روز برای تاریخ ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته روغن سرخ کردنی ۱۸۰۰ میلی لیتر ۳۱۹ هزار تومان است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت روغن اصیل مایع ۱.۵ لیتر‌ی ۲۷۳ هزار تومان است.

قیمت روغن جامد ۴ کیلویی در بازار ۲۲۵ هزار تومان اعلام شده است و برای خرید روغن اصیل جامد باید ۱ میلیونو ۱۱۰ هزار تومان پرداخت کنید.

قیمت روغن سرخ کردنی نیز در بسته‌های ۱.۵ لیتری ۷۲ هزار تومان است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع روغن خوراکی در بازار تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • قیمت قطعی ۲ خودروی برقی در سامانه یکپارچه خودرو+ جدول
  • عرضه خودرو جدید KMC EJ7 در سامانه یکپارچه + قیمت و مشخصات
  • متقاضیان خرید خودرو بخوانند/ قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد + جزییات
  • سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی + سایت فروش، قیمت و زمان ثبت نام اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد + جزئیات
  • قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد
  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع
  • قیمت روغن خوراکی امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • شتاب فراری برای عرضه مدل‌های جدید