Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، بابایی جانشین گروه جهادی شهید حجت اسدی گفت: همچون سال‌های گذشته این گروه اقدام به برپایی موکب با محوریت خدمات پزشکی و درمانی در ایام اربعین کرد.

بابایی افزود: با وجود اینکه امسال موکبی به عراق اعزام نشد این گروه فعالیت موکب را متوقف نکرد و به مدت ۳ روز در خانه بهداشت محمودآباد و درمانگاه ظهور اقبالیه با حضور داوطلبانه جهادگران متخصص در حوزه سلامت خدمات پزشکی رایگان ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه اضافه کرد: به بیش از ۶۷۰ نفر در بخش‌های دندانپزشکی، پزشکی، مامایی و دارو خدمات ارائه شد.

جانشین گروه جهادی شهید حجت اسدی با بیان اینکه این گروه جهادی در روز‌های کرونا نیز دست از فعالیت نکشیده گفت: در همین روز‌ها چندین دوره اردو‌های جهادی در بخش‌های مختلف عمرانی، پزشکی و فرهنگی در سطح استان، با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شد.

انتهای پیام/ث

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: موکب سلامت گروه جهادی اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۷۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند

به گزارش صدای ایران به نقل از صدا و سیمای استان اردبیل،ساعتی پیش به دنبال گزارش حادثه رانندگی در جاده قشلاق فتحعلی پارس آباد، اکیپ فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ شهرستان سریعاً به محل حادثه اعزام شدند.

به گفته مهدی فرضی براثر برخورد دو دستگاه سواری نیسان و پژو یک نفر مصدوم و ۴ نفر فوت شدند که سه نفر از فوت شدگان خانم و نفر دیگر آقا بود.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان پارس‌آباد ادامه داد: مصدوم این حادثه توسط اورژانس به بیمارستان امام خمینی (ره) پارس آباد انتقال داده شد.



دیگر خبرها

  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند
  • ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • برپایی ایستگاه سلامت در سیب و سوران
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود