Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسین علیپور روز شنبه در نشست تعاملی بین دادگستری و فرماندهی انتظامی شهرستان مرند با تاکید بر اینکه دستورات صادره از طرف همکاران قضایی باید به موقع و به صورت کامل اجرا شود، افزود: با توجه به اینکه تعداد قابل توجهی برگ جلب صادر شده و محکوم علیه ها جلب نشده اند، تا یک ماه باید نسبت به جلب آنها اقدام و نتایج گزارش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر لزوم برخورد جدی با اراذل و اوباش تاکید کرد و اظهار داشت: این موضوع جزو اولویت ها و تاکیدات مسوولان عالی قضایی کشور و استان است.

علیپور اضافه کرد: پیشگیری از سرقت به خصوص در فصل پاییز و زمستان باید در دستور کار نیروی انتظامی قرار گیرد و در کنار آن با اراذل و اوباش نیز باید با جدیت برخورد شود.

رییس دادگستری شهرستان مرند نیز در این نشست بر لزوم دقت پلیس در جمع آوری دلایل و تنظیم صورتجلسات تاکید کرد و گفت: در این زمینه نیروی انتظامی باید در صحنه جرم و تنظیم صورتجلسات تمامی دلایل را جمع آوری کرده و مسایل به طور دقیق به رشته تحریر درآید.

سیف الله زارع زاده با اشاره به فرا رسیدن هفته ناجا و قدردانی از خدمات نیروی انتظامی، اظهار داشت: نیروی انتظامی نزدیک ترین مجموعه به دستگاه قضایی بوده و به لحاظ وظیفه ضابطی نقش بسیار مهمی در کنار دستگاه قضایی ایفا می کند.

وی  بر سرعت در عمل همراه با دقت در راستای رفع نقایص موجود در پرونده ها و بهتر شدن تحقیقات تاکید کرد.

فرمانده نیروی انتظامی مرند هم در این نشست، گفت: دستورات دستگاه قضایی به طور حتم و به نحو احسن باید اجرا شود و در جلسات آتی نیز گزارشی از عملکرد پلیس در این خصوص ارائه خواهد شد.

شهرستان مرند با ۲۵۰ هزار نفر جمعیت در فاصله ۷۰ کیلومتری شرق تبریز واقع است.


 

برچسب‌ها آذربایجان شرقی دادستانی کل کشور مرند

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی دادستانی کل کشور مرند آذربایجان شرقی دادستانی کل کشور مرند اخبار کنکور نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۷۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف تجهیزات حفاری غیرمجاز در خرامه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ زمان اله کریمی گفت: بر اساس خبرهای مردمی مبنی بر فعالیت افرادی سودجو در یکی از روستا‌های این شهرستان بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از گرفتن مجوز قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن محل یک دستگاه کمپرسور که در حال فعالیت حفاری بود را به همراه ۲ دستگاه خودرو توقیف کردند.

فرمانده انتظامی خرامه با بیان این که وسایط توقیفی به پارکینگ انتقال داده شد، تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • طرح نور یک کار جهادی و انقلابی است
  • توصیه دادستان کرمان به مقامات قضائی استان‌ برای مبارزه جدی با فساد 
  • «سمیع» تعیین تکلیف شود/ کمبود نیروی پلیس راهور و راننده اتوبوس مشکل مشترک کلان‌شهرها
  • جزئیات جدید درباره پرونده چای دبش
  • توقیف تجهیزات حفاری غیرمجاز در خرامه
  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس
  • کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب
  • جشن تکلیف هزار و ۶۳۰ فرشته زمینی در ملایر
  • تابع فضاسازی ها تصمیم قضائی نمی گیریم
  • صدور ۹۱۰ رای برای تعیین تکلیف اموال متروکه در گمرکات خوزستان