Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@11:55:51 GMT

تفاوت بین حمله پانیک و حمله اضطرابی

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۸۷۹۳۸

تفاوت بین حمله پانیک و حمله اضطرابی

  به گزارش تابناک، حملات پانیک(پنيك اتك) به طور ناگهانی اتفاق می افتند و با ترس شدید و زیادی همراه هستند. این حملات همراه با علائم فیزیکی دلهره آور همچون بالا رفتن ضربان قلب، تنگی نفس و حالت تهوع اتفاق می افتند. حملات پانیک می توانند منتظره یا غیر منتظره باشند. حملات غیر منتظره بدون هیچ دلیل مشخصی اتفاق می افتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حملات منتظره پانیک توسط عوامل استرس زای بیرونی همچون فوبیا اتفاق می افتند. حملات پانیک می توانند برای هر کسی اتفاق بیفتند اما اتفاق افتادن بیش از یک حمله پانیک می تواند نشان دهنده اختلال پانیک باشد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 محمدرضا شجریان فرزندان شجریان حملات پانیک حمله پانیک انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 محمدرضا شجریان فرزندان شجریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۷۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله خفت‌گیرهای خشن به مهاجم استقلالی +عکس

 امین منوچهری مهاجم سابق استقلال امروز در اتوبان چمران با صحنه وحشتناکی رو به رو شد و در ترافیک مورد حمله سارقین قرار گرفت و گردنبند طلای او به سرقت رفت.

به گزارش مشرق، منوچهری در گفتگویی کوتاه گفت: در ترافیک اتوبان شهید چمران بودم و یک موتوری به آینه خودرو من برخورد کرد و پس از آن شروع کرد به فریاد زدن و با دست به شیشه خودرو من می‌کوبید، زمانی که شیشه ماشین را پایین دادم تا ببینم چرا این کار را انجام می‌دهد یک نفر دیگر از پشت سر آمد و گردنبند من را از گردنم کشید و همین اتفاق باعث شد تا گردنم آسیب جزئی ببیند.

منوچهری در ادامه گفت: صحنه شوکه کننده بود و حتی نتوانستم واکنش نشان دهم، زمانی که شیشه ماشین را پایین کشیدم شخص موتور سوار با مشت به سمت من حمله کرد و از این اتفاق شوکه شده بودم و ناگهان یک نفر دیگر اقدام به سرقت کرد، نمی‌دانم چرا رسیدگی نمی‌شود. این چندمین بار است که در اتوبان چمران این اتفاق تکرار می‌شود و فکر می‌کنم آنها یک باند هستند که این کار را انجام می‌دهند!

منبع:همشهری

دیگر خبرها

  • واکنش فرانسه به تصمیم اسرائیل برای حمله به رفح
  • انتقاد فرانسه از تصمیم رژیم صهیونیستی برای یورش به رفح
  • مقام سازمان ملل: حمله زمینی به رفح منجر به مرگ صد‌ها هزار نفر می‌شود
  • حمله پهپادی اوکراین به مناطقی در روسیه
  • سربازان زن صهیونیست دچار حملات پانیک می‌شوند
  • واکنش علی ربیعی به حملات دولت به مرکز پژوهش های مجلس /نتایج سنجش‌ها را نه کتمان و نه با آن بازی کنید!
  • (عکس) حمله خفت‌گیر‌های خشن به مهاجم استقلالی در اتوبان!
  • حمله خفت‌گیرهای خشن به مهاجم استقلالی +عکس
  • آمار شهدای امروز حمله های رژیم صهیونیستی به غزه
  • باج‌افزارهای جدید چطور حمله می‌کنند؟