Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@23:34:17 GMT

انتشار کتابی با غلط‌های املایی تعمدی

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۸۸۰۱۸

انتشار کتابی با غلط‌های املایی تعمدی

«همه قریبه‌ن وختی خُدت هم قریبه‌ای»، نوشته جامنی سان با ترجمه نوشین سلیمانی از سوی نشر ققنوس روانه بازار نشر شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌  انتشارات ققنوس کتاب «همه قریبه‌ن وختی خُدت هم قریبه‌ای»، نوشته جامنی سان، را با ترجمه نوشین سلیمانی منتشر و روانه کتابفروشی‌ها کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کتاب‌، داستان فرازمینی‌ای شگفت انگیز است که برای تحقیق به کره زمین می‌آید. حضور این فرازمینی تنها و غریب و سردرگم در کره زمین و ارتباط او با شخصیت‌های منحصربه فردی که با آن‌ها ملاقات می‌کند، دستمایه خلق داستانی خواندنی، پرمفهوم و آموزنده شده است.

جامنی، این فرازمینی سردرگم و جویای واقعیت، با حضور کنجکاوانه خود در کنار این شخصیت‌ها این فرصت را به آن‌ها می‌دهد تا درد و دل کنند، آنچه تا پیش از آن محروم بوده‌اند. به این ترتیب، می‌توان گفت این کتاب داستان دوستی، عشق و انسانیت است.

اما در کنار موضوع خوب کتاب آنچه آن را جذاب‌تر کرده غلط‌نویسی تعمدی نویسنده است؛ این غلط‌نویسی مخاطب را به خوانشی دعوت می‌کند که نیازمند دقت، تمرکز و تفکر است.

در پشت جلد این کتاب آمده است: «شما را دعوت می‌کنم به خواندن داستان فراموش‌نشدنی جامنی، موجودی فرازمینی که برای تحقیق به کرۀ زمین اعزام می‌شود. جامنی که حتی میان دوستان خودش هم غریبی می‌کند، اولین‌بار وقتی موجودات زمینی را می‌بیند، حس می‌کند در خانه‌اش است. شخصیت‌های این داستان منحصربه‌فرد و استثنایی‌اند- خرسی که دیگر جانش به لبش رسیده از بس موجودات دیگر از او می‌ترسند و از دستش فرار می‌کنند، تخمی که مدام فکر می‌کند قرار است چه چیزی از آب در بیاید، توله‌سگی که زبانِ ابراز عشق ندارد، زنبورهایی که نگرشی عمیق و پیچیده نسبت به عشق دارند، پرندگانی که دوست دارند خورشید را بخورند، پوچی‌ای که در وجود خودش تردید می‌کند، روحی که با مرگ کنار می‌آید، و خارپشتی درون‌گرا که به آرامی به جامنی اجازه می‌دهد دلواپسی‌های هنری‌اش را ببیند. در عین حال، حضور کنجکاوانۀ جامنی به این شخصیت‌ها اجازه می‌دهد که طوری راحت حرف دلشان را بزنند که تا قبل از آن اصلاً نمی‌توانستند. و این است قدرت گوش شنوا داشتن.

از پس ماجرای این فرازمینی سردرگم، تنها و غریب، که دوستی‌ها، قدرت پذیرش و عشق میان موجودات و گیاهان روی کرۀ زمین را پیدا می‌کند، همۀ ما یاد می‌گیریم که چطور می‌شود کمی بیشتر انسان بود.»

انتشار یک کتاب فلسفی از "فیشته" فیلسوف آلمانیانتشار دو کتاب فلسفی از "جان هیتون" و "مک‌آیور لوپس"انتشار دو کتاب فلسفی از "ماکیاولی" و "اسپینوزا"

انتشارات ققنوس این کتاب را در 295 صفحه به قیمت 48 هزار تومان منتشر کرده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازار نشر کتاب کتاب شخصیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۸۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار کتاب ماهی جان در قزوین

ماهی جان کتابی شامل مجموعه شعر نوجوان است که به همت واحد کودک و نوجوان انتشارات سایه گستر منتشر شده است.

سرایش آثار این مجموعه را مهدی مردانی کارشناس مسئول فرهنگی، هنری و ادبی و تصویرگری آن را فیروزه ولدآبادی مربی فرهنگی کانون استان قزوین برعهده داشته اند.

این کتاب شامل ۲۸ سروده در قالب نیمایی است که انتشارات سایه گستر آن را در اندازه رقعی منتشر کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • داستان فلسطین آنقدر جذاب است که نیازی به تخیل ندارد
  • «مصلای تهران» یا «شهرآفتاب» داستان یک تلخی بی‌پایان
  • شمه‌ای از بی‌کفایتی پهلوی
  • داستان جذاب زندگی یک نوجوان در «جرئت و حقیقت»
  • بهترین فیلم های وسترن با بازی «لی ون کلیف»؛ از Beyond the Law تا The Grand Duel
  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین
  • بدترین فیلم‌های ترسناک تاریخ سینما!
  • انتشار ۳ نمایشنامه
  • کدام کتاب «سروش صحت» باعث صف طولانی در اصفهان شد؟
  • انتشار کتاب یوسف گم گشته باز آید در ماهشهر