Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@15:03:00 GMT

آخرین وضعیت سعید عزت‌اللهی در دانمارک

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۸۸۰۶۹

آخرین وضعیت سعید عزت‌اللهی در دانمارک

هافبک ایرانی تیم وایله دانمارک به یک دلیل جالب مورد توجه سایت DR این کشور قرار گرفته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

این سایت تیترش درباره سعید عزت‌اللهی را به تعداد فالوئرهای او در اینستاگرام اختصاص داده و نوشته بازیکنی که در دانمارک شناخته شده نیست، در کشورش یک سلبریتی محسوب می‌شود و ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳ میلیون نفر فالوئر دارد.

سایت DR به این نکته هم اشاره کرده که تعداد فالوئرهای صفحه اینستاگرام سعید عزت ‌اللهی ستاره ایرانی ، ۵۰۰ هزار بیشتر از کسانی است که صفحه کاسپر اشمایکل دروازه‌بان تیم ملی دانمارک را فالو کرده‌اند.

سعید در صحبتهایش، داشتن این همه فالوئر را اتفاقی غیرطبیعی ندانسته چرا که در ایران اکثر مردم عاشق فوتبال هستند و به همین دلیل ملی‌پوشان، فالوئرهای زیادی دارند.

پستهای اینستاگرامی باشگاه وایله در بهترین حالت، نزدیک به هزار بار لایک می‌خورد اما یکی از پستهایی که درباره سعید عزت‌اللهی است، بیشتر از ۱۲۰۰ بار لایک خورده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سعید عزت اللهی کاسپر اشمایکل دروازه بان تیم ملی دانمارک دروازه بان تیم ملی دانمارک سعید عزت اللهی کاسپر اشمایکل سعید عزت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۸۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح وضعیت بیرانوند از زبان پزشک معالج

 پزشک معالج دست دروازه‌بان تیم ملی و تیم فوتبال پرسپولیس ضمن تشریح وضعیت وی تأکید کرد این بازیکن مشکلی برای همراهی سرخپوشان در دیدار با سپاهان ندارد.

به گزارش تسنیم، علیرضا بیرانوند که اواخر اسفند سال گذشته در اردوی تیم ملی فوتبال ایران دچار مصدومیت از ناحیه دست شده بود، پس از چند هفته دوری آماده حضور در میدان شده است.

دکتر حسین حاجی تقی فلوشیپ آسیب‌های ورزشی که معالجه دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت ضمن تشریح وضعیت او گفت: پس از آنکه گچ دست علیرضا بیرانوند را باز کردیم، تمرینات و برنامه‌های ویژه‌ای برای بهبودی کامل او در نظر گرفته شد که خدا را شکر پس از مدتی با آمادگی مطلوب به تمرینات برگشت.

دکتر حاجی تقی با بیان اینکه بیرانوند برای حضور در میدان مشکلی ندارد، گفت: دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس از نظر پزشکی مشکلی ندارد و می‌تواند تیمش را همراهی کند، اما اینکه در دیدار با سپاهان به میدان برود بستگی به نظر سرمربی و مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس دارد. وی از نظر پزشکی برای بازی کردن مشکلی ندارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تشریح وضعیت بیرانوند از زبان پزشک معالج
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۱۰‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۹ ‌اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • سعید عزت‌اللهی فینالیست آسیا را شکست داد!
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • برتری شباب الاهلی در خانه العین
  • بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز شنبه ۸‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات