Web Analytics Made Easy - Statcounter

«تد کروز» سناتور جمهوریخواه ایالت تگزاس هشدار داد که جمهوریخواهان ممکن است با خشمگین شدن رای‌دهندگان و احساس شکست به هنگام انتخابات ماه آینده، شاهد راه افتان حمام خونی در ابعاد واترگیت باشند. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وی از «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا و «چاک شومر» رهبر اقلیت سنا به دلیل آنچه مانع تراشی در راه تصویب توافقی برای تامین بسته محرک مالی جدید برای آمریکایی‌ها در جریان همه گیری کرونا نامید، انتقاد کرد و حال آنکه این دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا بود که ناگهان مذاکرات در این مورد را لغو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تد کروز در مصاحبه‌ای با شبکه خبری سی‌ان‌بی‌سی گفت: اگر مردم به سرکار برگردند و خوش بین باشند و همچنین نسبت به آینده دید مثبتی داشته باشند، می‌توانیم شاهد انتخاباتی عالی باشیم؛ رئیس جمهوری دوباره انتخاب می‌شود و جمهوریخواهان پیروز هر دو مجلس کنگره می‌شوند.

وی افزود:، اما اگر در روز انتخابات، مردم خشمگین و افسرده باشند و امیدشان را از دست دهند یعنی همان چیزی که پلوسی و شومر خواستار آنند، آن وقت انتخاباتی وحشتناک خواهیم داشت. ما در تصاحب کاخ سفید و دو مجلس کنگره شکست می‌خوریم که این می‌تواند حمام خونی در ابعاد واترگیت به راه اندازد.

وی به موفقیت دموکرات‌ها در کنگره در سال ۱۹۷۴ اشاره داشت که پس از استعفای ریچارد نیکسون رئیس جمهوری وقت آمریکا به دلیل رسوایی واترگیت رقم خورد. جیمی کارتر دموکرات در سال ۱۹۷۶ پیروز انتخابات ریاست جمهوری آن زمان شد.

رسوایی واترگیت به وقایعی مربوط به سال‌های ۱۹۷۲ تا ۱۹۷۴ اطلاق می‌شود که در هتلی به همین نام در واشنگتن اتفاق افتاد و به کناره گیری ریچارد نیکسون منتهی شد.

در جریان انتخابات ریاست جمهوری آن زمان تعدادی از ماموران اف بی آی وارد ساختمان هتل واترگیت محل استقرار ستاد انتخاباتی حزب دموکرات شدند و دستگاه‌های شنود کار گذاشتند و اسناد و مدارکی را به سرقت بردند. این اقدام با پیدا شدن یک نوار از سوی مامور حراست هتل به طور تصادفی لو رفت. ابتدا چنین تصور می‌شد که این قانون شکنی، از سوی افراد دون پایه طراحی و هدایت شده است، اما پس از آنکه نیکسون از تحویل نوار‌های ضبط شده به کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا خودداری کرد، پای رئیس جمهوری به میان کشیده شد.

در همین حال، به گفته «درو هامیل» سخنگوی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، ترامپ هفته گذشته ناگهان مذاکرات درمورد بسته محرک مالی را لغو کرد، درحالی که پلوسی و استیون منوچین وزیر خزانه داری آمریکا درمورد یک طرح کمکی گسترده سخن گفته بودند.

از سویی، کروز گفت که روز پنجشنبه با ترامپ صحبت کرده و رئیس جمهوری با انجام توافقی در این زمینه موافقت کرده است.

همان روز، «الیسا فرح» مدیر ارتباطات کاخ سفید به خبرنگاران گفت که دولت خواستار توجه به طیفی از راهبرد‌های کمکی است، اما درصدد اختصاص بسته‌ای بزرگتر نیست. وی چندی بعد به این نکته اشاره کرد که ما برای پذیرش بسته‌ای بزرگتر آماده ایم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سناتور تد کروز انتخابات آمریکا نانسی پلوسی جمهوری خواهان رئیس جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۸۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار جدی جمهوری اسلامی درباره نقشه جدید نفوذی ها در ایران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:

امریکا و اسرائیل برای منحرف کردن افکار عمومی از رخدادهای اخیر به دنبال ایجاد مسئله در ایران هستد.

صهیونیست‌ها و دولت آمریکا اگر بتوانند در ایران جریان پرسروصدائی که خوراک تبلیغاتی رسانه‌های غربی و صهیونیستی برای مشغول کردن افکار عمومی شود به وجود بیاورند، به هدف خود نزدیک خواهند شد.

جنایتکاران بین‌المللی همواره جنایاتشان را در زمان‌هائی مرتکب می‌شوند که افکار عمومی جهانی به چیزی مشغول باشد. اکنون بایدن و نتانیاهو به چنین چیزی بشدت نیازمند هستند. آنها در ایران عناصر نفوذی زیادی دارند که وظیفه اصلیشان جریان سازی‌های مصنوعی برای مشغول ساختن مردم به درگیری با همدیگر و جلب کردن توجه افکار عمومی بین‌المللی به این درگیری است.

متأسفانه موضوعات بهانه‌ساز که بتوانند ابزاری برای عناصر نفوذی جهت جریان‌ سازی‌های مصنوعی شوند این روزها در کشور ما کم نیستند. همه باید حساسیت زمان را درک کنند و راه‌ها را بر عناصر نفوذی ببندند.

۲۷۳۰۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900013

دیگر خبرها

  • سناتور آمریکایی ارزیابی دولت از جنگ غزه را زیر سئوال برد
  • سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است / حمایت مالی آمریکا متوقف شود
  • سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است
  • روایت پالتیکو از اعمال نفوذ زلنسکی بر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • پیدا و پنهان پول پاشی آمریکا برای مثلث نیابتی
  • هشدار جدی جمهوری اسلامی درباره نقشه جدید نفوذی ها در ایران
  • سفر رئیسی حائز اهمیت است/تحریم‌های آمریکا اهمیتی ندارد
  • سندرز: یادآوری جنایت‌های غزه یهودی ستیزی نیست
  • سناتور آمریکایی: یادآوری جنایت های غزه یهودی ستیزی نیست