Web Analytics Made Easy - Statcounter

شتاب‌دهنده فناوری و نوآوری کربن اولین فراخوان خود را با هدف جذب استارتاپ‌های فعال در حوزه‌های فناوری ژرف (Deep Tech) برگزار می‌کند. به گزارش گروه فناوری خبرگزاری دانشجو، شتاب‌دهنده فناوری و نوآوری کربن به پشتوانه پنج‌ سال فعالیت شتاب‌دهی بر بستر پلتفرم آی‌چلنج، که تیم اصلی آن را گروهی از جوانان با سابقه کشور در حوزه توسعه فناوری تشکیل می‌دهند، می‌کوشد با ارائه بسته متنوعی از خدمات شتاب‌دهی، مسیر توسعه فناوری و تجاری‌سازی آن را برای استارتاپ‌ها و هسته‌های فناور هموارتر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کربن بر حوزه‌های فناوری ژرف (Deep Tech) متمرکز است و به‌ طور ویژه در این فراخوان به ‌دنبال استارتاپ‌ها و هسته‌های فناوری است که در زمینه فناوری‌نانو، مواد پیشرفته، سلامت و زیست ‌فناوری، هوش مصنوعی، فناوری شناختی و اینترنت اشیا فعالیت می‌کنند.

کربن هم ‌اکنون با تأمین فضای استقرار مناسب در سرای نوآوری و شتابدهی قریب و با اتکا به شبکه مشاوران و مربیان خود از همه استارتاپ‌های فعال در حوزه‌های فوق دعوت می‌کند تا برای تجاری‌سازی فناوری خود به شتاب‌دهنده کربن بپیوندند. علاقه‌مندان تا ۱۵ آبان ۹۹ فرصت دارند با مراجعه به صفحه اختصاصی فراخوان در وبسایت آی‌چلنج به نشانی ichallenge.ir/carbon-acc یا وبسایت شتابدهنده کربن به نشانی carbonacc.com برای ثبت نام و معرفی تیم خود اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شتابدهنده ستاد نانو کربن شتاب دهنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۸۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان سی‌ودومین جایزه جهانی کتاب سال منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، فراخوان سی‌ودومین جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران توسط خانه کتاب و ادبیات ایران منتشر شد. مهلت ارسال آثار این جایزه تا ۳۱ شهریور است.

سی‌ودومین دوره جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران با هدف شناسایی و معرفی کتاب‌های ارزشمند در دو حوزه مطالعات اسلامی و مطالعات ایرانی، در سه بخش تألیف، ترجمه و تصحیح که برای نخستین‌بار طی سال گذشته میلادی (۲٠۲۳) به زبان‌های گوناگون در کشورهای مختلف (غیر از ایران) چاپ شده است، در بهمن‌ماه ۱۴٠۳ برگزار می‌شود.

دبیرخانه جایزه جهانی کتاب سال از تمام ناشران، پدیدآورندگان و صاحب‌نظران دعوت می‌کند یک نسخه مکتوب از کتاب موردنظر خود را برای شرکت در این دوره از جایزه به نشانی دبیرخانه و نسخه الکترونیک کتاب را نیز به پایگاه الکترونیکی جشنواره به نشانی www.bookaward.ir ارسال کنند.

بر اساس این فراخوان موضوع آثار ارسالی در بخش مطالعات اسلامی شامل کلیات، معارف اسلامی، تاریخ اسلام، رجال، اخلاق، علوم قرآنی، حدیث، ترجمه متون اسلامی، قرآن‌پژوهی و تفسیر، فقه و حقوق اسلامی، علم کلام، فلسفه، تصوف و عرفان، تاریخ علم در اسلام، فرهنگ و تمدن اسلامی، اقتصاد اسلامی، هنر و معماری اسلامی، مطالعات اسلامی معاصر و … و در بخش مطالعات ایرانی شامل کلیات، زبان و زبان‌شناسی ایرانی، مردم‌شناسی، تاریخ علم در ایران، شعر و ادب فارسی، تاریخ ایران، هنر و معماری ایرانی، تاریخ و تمدن ایران باستان، ترجمه آثار اندیشمندان ایرانی و… است.

آثار ارسالی باید از ابتکار و خلاقیت در ارائه بینش اسلامی و تحقیقات و مطالعات ایرانی و بهره‌مندی از ارزش فرهنگی درخور توجه و منطبق با معیارهای تحقیقی و پژوهشی و استناد به منابع معتبر و علمی، برخوردار باشند.

تناسب حجم کتاب با محتوا، فصل‌بندی موضوعات، رعایت هماهنگی فصل‌ها و یک‌دستی مطالب، ذکر فهارس فنی، اهتمام به ویراستاری، آرایه مناسب کتاب و نداشتن اغلاط چاپی، رعایت معیارهای اساسی ترجمه در کتاب‌های ترجمه‌شده، رعایت آداب و قواعد تصحیح انتقادی متون به همراه توضیحات و حواشی لازم و ارائه نسخ بدل به حد کافی در کتاب‌های تصحیح‌شده از ویژگی‌های آثار ارسالی است.

کد خبر 6093284 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • فراخوان پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • فراخوان حمایت از فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای منتشر شد
  • فراخوان سی‌ودومین جایزه جهانی کتاب سال منتشر شد
  • اعترافات تکان دهنده عضو بازداشت شده گروهک انصارالفرقان منتشر شد
  • فراخوان مقالات دوفصلنامه «فقه و فقاهت» منتشر شد
  • فراخوان ثبت نام جشن ازدواج نخبگان منتشر شد
  • نخستین فراخوان نیاز پژوهشی شرکت ملی حفاری ایران در سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • شگفت‌زدگی خارجی‌ها از دستگاه ایرانی درمان سرطان
  • فراخوان مقالات دوفصلنامه فقه و فقاهت منتشر شد
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد