Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، هجدهمین دوره مسابقات‌ ملی بتن با همکاری باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی و انجمن بتن ایران و با حضور ۵۴ تیم برگزار شد که از میان آنها 46 تیم از دانشگاه آزاد اسلامی بود.

    این دوره از مسابقات در کارخانه تولید قطعات بتنی مؤسسه شهید رجایی و در چهار گرایش برگزار شد و 17 تیم در گروه بتن پرمقاومت دانشجویی، 12 تیم درگروه بتن سبک دانشجویی، 11 تیم درشاخه سازه محافظ تخم مرغ EPD و ۶ تیم در شاخه تیرسبک خمشی بایکدیگر به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این رقابت ها در شاخه تیر سبک خمشی، تیم‌ Civil Legends دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج، متشکل از  مریم سادات حسینی، بهار جلالی و فاطمه شریفی فر و با راهنمایی دکتر رضا جمالپور مقام اول را کسب کرد و در  شاخه بتن سبک دانشجویی نیز، تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج شایسته تقدیر شد.

  گفتنی است به همت و تلاش مسئولین محترم ستاد مرکزی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، شرکت در این دوره از مسابقات برای دانشجویان به صورت رایگان بود و کلیه هزینه های برگزاری مسابقه ملی بتن ازطریق انجمن بتن ایران وسایر حامیان مالی تامین شد.

انتهای پیام /

حمید انصاری کد خبر: 1076204 برچسب‌ها مسابقات ملی بتن دانشگاه آزاد اسلامی کرج باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی مسابقات ملی بتن دانشگاه آزاد اسلامی کرج باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی ملی بتن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۸۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، «محمدمهدی طهرانچی»، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، «محمدرضا جابر انصاری» را به‌عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی لرستان و واحد خرم‌آباد منصوب کرد.

«جابر انصاری» متولد سال ۱۳۵۳ بروجرد، دارای مدرک دکترای تخصصی رشته مدیریت دولتی گرایش تصمیم‌گیری و خط‌مشی‌گذاری عمومی و عضو هیئت عالی دانشگاه بروجرد است.

بنابراین گزارش، «طهرانچی» طی نامه‌ای جداگانه، از زحمات و تلاش‌های «سیامک بهاروند» رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی لرستان و واحد خرم‌آباد قدردانی و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

کد خبر 6088238

دیگر خبرها

  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد