Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-07@18:04:33 GMT

خبر خوش برای ابراهیم صادقی سرمربی سایپا

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۸۸۵۷۸

خبر خوش برای ابراهیم صادقی سرمربی سایپا

ملی‌پوش امید سایپا پس از انجام عمل جراحی مشغول گذراندن دوران بازتوانی است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امیرحسین حسین‌زاده که اوایل تیرماه ۹۹ و قبل از شروع مسابقات پساکرونایی لیگ برتر در آخرین مسابقه تدارکاتی نارنجی پوشان برابر ذوالفقار کاشان با پارگی رباط صلیبی مواجه شده بود، حدود دو ماه دیگر به میادین برمی‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیرحسین حسین‌زاده که قبل از مصدومیت عضو تیم امید ایران هم بود، پس از پارگی رباط صلیبی زانوی پای راست نتوانست در ۹ هفته پایانی لیگ برتر به میدان برود که غیبت او کار نارنجی پوشان را در مسابقات پایانی فصل سخت‌تر کرده بود.

پس از آسیب دیگی حسین‌زاده، کادر پزشکی باشگاه سایپا اقدامات درمانی را با فوریت جدی برای این بازیکن در دستور کار قرارداد و او نیز پس از انجام عمل جراحی، مراحل فیزیوتراپی را انجام داد.

حسین‌زاده بعد از پشت سر گذاشتن دو مرحله از فیزیوتراپی، با حضور در محل تمرین باشگاه سایپا وارد مرحله سوم بازتوانی به همراه وزنه زدن شده و به گفته پزشکان، این ملی پوش امید نارنجی پوشان از دو ماه دیگر می‌تواند کار دویدن را آغاز کند.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سایپا امیرحسین حسین زاده بازیکن مصدوم سایپا سایپا محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس یوونتوس تراکتورسازی لیونل مسی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش سپاهان جام جهانی منچستریونایتد لیورپول حسین زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۸۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قصور مسئولان در حادثه امام‌زاده ابراهیم شفت محرز است

رئیس‌کل دادگستری گیلان با بیان اینکه قصور و کوتاهی برخی مسئولان در حادثه آتش‌سوزی امام‌زاده ابراهیم شفت محرز شده است، گفت: دستگاه قضایی با مدیرانی که ترک فعل نموده و اهمال آنان گسترش آتش‌سوزی و تضییع حقوق مردم را در پی داشت، برخورد قاطع خواهد کرد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام صادقی نیارکی با ابراز تأسف از حریق منطقه امام زاده ابراهیم از تلاش‌های هلال‌احمر، اورژانس و تمامی نهادهایی که در اطفای حریق و ساماندهی مصدومان تلاش کردند قدردانی کرد و از برخورد دستگاه قضایی با مقصرین حادثه آتش‌سوزی امام زاده ابراهیم شفت و مدیران و مسئولان خاطی در این منطقه خبر داد.
وی با تأکید بر اینکه آسیب و خسارت‌های زیادی به مردم منطقه وارد شده است، گفت: مسئولان باید در اسکان و کمک‌رسانی حادثه‌دیدگان از حداکثر امکانات استفاده نمایند.
رئیس‌کل دادگستری گیلان با اشاره به اینکه در اولین ساعات این حادثه، دادستان شهرستان شفت در محل حاضر و دستورات اولیه قضایی را صادر کرد، افزود: در مرکز استان نیز با تشکیل جلسه بر ضرورت پیگیری مجدانه شناسایی علت حادثه و برخورد با عوامل آن تأکید شد.
حجت‌الاسلام صادقی نیارکی با بیان اینکه قصور و کوتاهی برخی مسئولان در این حادثه محرز شده است، اظهار کرد: دستگاه قضایی با مدیرانی که ترک فعل نموده و اهمال آنان گسترش آتش‌سوزی و تضییع حقوق مردم را در پی داشت، برخورد قاطع خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • فیلم/ اقداماتی که حسین‌زاده بحرینی در مجلس یازدهم انجام داد
  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • سرمربی تیم فوتبال سایپا برکنار شد
  • رسمی؛ مهدی حسینی نسب بار دیگر سرمربی سایپا شد
  • فهرست کاندیدا‌های مورد حمایت «رزما» اعلام شد
  • تخریب کامل ۳۸۹ واحد مسکونی و تجاری در آتش‌سوزی شفت
  • قصور مسئولان در حادثه امام‌زاده ابراهیم شفت محرز است
  • عکس هوایی از روستای چوبی شفت قبل از اینکه در آتش بسوزد!
  • انجام ۵۰ درصد از نقشه برداری امامزاده ابراهیم(ع) شفت تا فردا
  • ابراهیم صادقی: همین آقای کوپال ناظمی!