Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیمار بامداد امروز در شب گلباران برزیل برابر بولیوی گلزنی نکرد ولی نمایشی چشم نواز داشت و دو پاس گل هم داد.

به گزارش "ورزش سه"، تا چند ساعت به بازی برزیل و بولیوی در مقدماتی جام جهانی 2022 مشخص نبود که برزیل می تواند از نیمار استفاده کند یا مصدومیت مانع حضور او در میدان خواهد شد.

فوق ستاره پی اس جی یکی از مهره های تاثیرگذار تیم ملی برزیل است و حضور او برابر بولیوی اهمیت بالایی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت او توانست به بازی برسد و از ابتدا برابر بولیوی قرار گرفت.

در پایان بازی نام نیمار در فهرست گلزنان دیده نمی شد اما او بدون شک یکی از ستاره های تیمش بود و ضمن ارائه نمایشی جذاب توانست دو پاس گل هم به روبرتو فیرمینو و فیلیپه کوتینیو بدهد.

 

 

 

 

نیمار در جریان بازی 2 پاس گل داد، 103 بار لمس توپ داشت، 41 پاس داد که 77 درصدشان درست بودند. 18 بار دریبل کرد و 4 شانس گل ایجاد کرد که دو تایش تبدیل به گل شدند. 21 دوئل را برنده شد و دو بار نیز روی بازیکنان حریف خطا کرد.

 

نیمار با وجود مصدومیت جزئی اما نشان داد که روی فرم خوب خودش قرار دارد و در طول بازی چند چشمه تکنیکی منحصر به فرد خود را نیز نشان داد. نیمار باز دیگر ثابت کرد که تعداد زیادی فوتبالیست در دنیا نیستند که بتوانند حرکات تکنیکی مثل او را ارائه دهند.

 

 

 

 

در یک صحنه او کنار خط مانع اوت شدن توپ شد و با بیرون پا توپ را از روی سر مدافع حریف بلند حرکت و سپس با پشت پا توپ را به هم تیمی خود پاس داد. مدافع حریف در این صحنه مات و مبهوت مانده بود.

 

 

 

 

دقیقه 63 بازی نیمار نزدیک بود گلی استثنایی هم به ثمر برساند. او پس از لایی زدن به مدافع مستقیمش، یک دریبل زیدانی هم زد و اگر روی این دریبل موفق  عمل می کرد، با دروازه بات تک به تک می شد و به احتمال فراوان نیز گلزنی می کرد اما از بخت بد نتوانست تعادلش را به خوبی حفظ کند.

 

 



 دقیقه 75 نیمار در میانه زمین و در حالی که توسط سه بازیکن محاصره شده بود توانست به خوبی همه را فریب دهد و به قلب دفاع حریف زد. او در انتها توپ را در سمت چپ خود به لودی مدافع کناری تیمش پاس داد.

 

 

 

 

در دقایق پایانی هم نیمار که خستگی ناپذیر نشان می داد با ارسال سانتر از جناح چپ زمینه ساز گل کوتینیو با ضربه سر شد.

 

 

 

نیمار برزیل تیم ملی برزیل

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نیمار برزیل تیم ملی برزیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۸۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون در زمین مارادونا درخشید(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون سه شب پس از اینکه در دیدار جالوروسی مقابل اودینزه در ترکیب قرار گرفت و در 20 دقیقه باقی مانده از این رقابت نیمه کاره در سری آ ایتالیا برای رم به میدان رفت، با عملکردش کاری کرد تا دنیله ده‌روسی امشب هم در جدال حساس برابر ناپولی او را در ترکیب قرار بدهد.

ستاره ایرانی رم که برای چهارمین بار در فصل جاری سری آ حضور در ترکیب را تجربه می‌کرد و انگیزه زیادی برای اثبات توانایی خود داشت و نمی‌خواست فرصتی که ده‌روسی در اختیار او قرار داده را از دست بدهد، در دقیقه 58 اولین شانس خود در محوطه جریمه حریف را با گرفتن یک خطا، تبدیل به پنالتی برای تیمش کرد.

سردار آزمون که در 19 بازی قبلی خود در سری آ ایتالیا سه گل به ثمر رسانده و روی سه گل دیگر هم نقش موثری داشت، امشب هم در هفته سی و چهارم این رقابت‌ها مقابل تیم رده هشتمی ناپولی درخشید و در ورزشگاه دیگو آرماندو مارادونا شهر ناپل تیمش را صاحب گل اول بازی کرد تا از حریف‌شان پیش بیفتند.

ستاره ایرانی رم در دقیقه 58 توپ بلند به محوطه جریمه ناپولی را قصد داشت با کنترل توپ تبدیل به موقعیت جدی کند که خوآن ژسوس، مدافع برزیلی حریف مچ پای راست او را زد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد و داوران ویدئویی هم آن را تایید کنند.

سردار که برای دومین بار در این فصل برای جالوروسی پنالتی می‌گرفت، توپ را تحویل پائولو دیبالا داد تا ستاره آرژانتینی پشت ضربه بایستد و گل اول بازی را مقابل ناپولی به ثمر رساند.

ناپولی در دقیقه 64 روی غافلگیری مدافعان رم یک گل غیرمنتظره توسط ماتیاس اولیورا زد و پنج دقیقه بعد هم سردار آزمون جای خود را به تامی آبراهام داد تا در دیداری که کمترین فرصت را داشت و 69 دقیقه در زمین بود، نمایش موثری ارائه کند.

دیگر خبرها

  • هشدار مهم: تسلیم شدن در DNA رئال نیست
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروزی شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروز شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • پیروزی بارسلونا مقابل والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • پیروزی بارسلونا برابر والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • مس رفسنجان حریف تراکتور شد
  • ملوان، حریف سپاهان در جام حذفی شد
  • سردار آزمون در زمین مارادونا درخشید(عکس)
  • پوستکوگلو: بازی‌ها دیگر در استادیوم داوری نمی‌شود!‏