Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@13:29:44 GMT

سرپرست جدید گروه کتاب «رادیو فرهنگ» معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۸۸۶۲۱

سرپرست جدید گروه کتاب «رادیو فرهنگ» معرفی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو فرهنگ، مراسم معارفه مهدی دادجو سرپرست گروه کتاب رادیو فرهنگ امروز ۱۹ مهر برگزار شد و علیرضا حبیبی مدیر رادیو فرهنگ از زحمات نیلوفر زندیان که پیش از این به مدت ۶ سال مسئولیت مدیریت گروه کتاب را برعهده داشت، قدردانی کرد.

وی گفت: پس از کوچک سازی و انحلال شبکه رادیویی کتاب، گروه کتاب رادیو فرهنگ با توجه به منویات رهبری و اهمیت این حوزه رسالت پیگیری مطالبات رهبری در توجه به حوزه کتاب و کتاب خوانی را در رسانه عهده دار شد و امروز رادیو فرهنگ علاوه بر حوزه فرهنگ و هنر به عنوان گرانیگاه فرهنگی در رسانه و مرکز ثقل حوزه کتاب در گروه کتاب برای اندیشه‌ورزی و بالندگی این حوزه تلاش می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر رادیو فرهنگ در این مراسم حکم سرپرستی گروه کتاب این شبکه رادیویی را به مهدی دادجو تقدیم کرد.

مهدی دادجو دانش آموخته مدیریت امور فرهنگی و سینما پیش از این به عنوان تهیه کننده شبکه‌های رادیویی صبا و فرهنگ فعالیت داشته و در دو دوره موفق به کسب جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی در حوزه‌های دفاع مقدس و ادبیات کودک و نوجوان شده است.

رادیو فرهنگ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز قابل دسترس است.

کد خبر 5044515 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: رادیو فرهنگ انتصاب در صداوسیما رادیو اربعین 99 تئاتر ایران برنامه تلویزیونی شبکه پنج سیما محمدرضا شجریان فیلم سینمایی موسیقی ایرانی اربعین حسینی سازمان صداوسیما ویروس کرونا حضور هنر ایران در جهان برنامه رادیویی فیلم کوتاه رادیو نمایش رادیو فرهنگ گروه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۸۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، برگزیدگان مردمی دومین دوره جشنواره عروسک‌خونه، با ثبت نزدیک به بیست میلیون رأی در شبکه شاد مشخص شدند و نمایش «هاجر عروسی داره» با ثبت بیش از ۱ میلیون و ۱۲۵ هزار رأی، به عنوان برگزیده اصلی جشنواره اعلام شد.

آئین اختتامیه دومین جشنواره عروسک‌خونه شب گذشته به صورت اختصاصی از شبکه شاد به صورت زنده پخش شد که بیش از ۴۵۲ هزار کاربر شاهد این برنامه بودند.

۲۲ گروه نمایش عروسکی از سراسر کشور در این دوره از جشنواره به رقابت پرداختند. بر اساس آرا مردمی، نمایش «هاجر عروسی داره» با ثبت بیش از ۱ میلیون و ۱۲۵ هزار رأی، به عنوان برگزیده اصلی اعلام شد.

همچنین، نمایش‌های «کی بود؟ کی بود؟ من نبودم» و «کفشدوزک بداخلاق» به ترتیب با ثبت بیش از ۱ میلیون و ۹۶ هزار و ۱ میلیون و ۸۷ هزار رأی به عنوان آثار دوم و سوم انتخاب شدند.

بیش از یک میلیون کاربر عضو کانال ویژه عروسک‌خونه در شبکه شاد هستند و در زمان رأی‌گیری بیش از ۱۹ میلیون و ۸۲۳ هزار رأی برای انتخاب آثار برگزیده ثبت شده است.

در کنار مراسم اختتامیه، مسابقه ویژه‌ای برای بینندگان پخش زنده طراحی شدکه کاربران می‌توانستند با پاسخ به سوال در قرعه‌کشی پنج دستگاه تبلت شرکت کنند.

شبکه شاد بخش ویژه عروسک‌خونه را همانند سال گذشته در اختیار کاربران قرار داد تا علاوه بر تماشای نمایش‌های مختلف بتوانند، بهترین آثار مردمی را انتخاب کنند.

کد خبر 6091347 علی قدمی

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • تلاوت آیات سوره بقره از سوی گروه تواشیح بین المللی تسنیم
  • کتاب «سقوط اسرائیل» به چاپ ششم رسید
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • ایلام میزبان جشن‌های دهه کرامت است
  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • رادیو یعنی گرما صمیمیت و درک هستی
  • کنترل و مدیریت آسیب‌های اجتماعی زنان سرپرست خانوار