Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-28@08:20:09 GMT

تاثیر عکاسی حرفه ای در فروش و برندسازی کسب و کارها

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۸۸۶۵۲

تاثیر عکاسی حرفه ای در فروش و برندسازی کسب و کارها

در سالهای دور قراردادن عکاسی حرفه‌ای بعنوان بخشی تاثیرگذار در کسب و کارها به هیچ عنوان قابل درک و البته مورد نیاز نبود! اما در سالیان اخیر، عکاسی حرفه‌ای توانسته به بازار تبلیغات برندها و کسب و کارها روح تازه و قدرتمندی ببخشد. این رسانه مهم به فروش هرچه بیشتر محصولات کمک کرده و تبلیغات را از حالت متنی و بی روح دور می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عکاسی تبلیغاتی تمام ویژگی ها و مزایای کالا را تنها در قالب یک عکس که تمامی اصول عکاسی حرفه‌ای درآن رعایت شده باشد، به مخاطب نشان می‌دهد. اما کلید پیروزی عکاسی حرفه‌ای در زمینه کسب و کار، "زیبایی و جذابیت بصری" است که دو بخش مهم آن عکاسی صنعتی و تبلیغاتی می‌باشد. جذابیت بصری همان روشی است که تبلیغات کسب و کارتان را به سوی خلاقیت سوق داده و برندتان را در مسیر برندسازی و تمایز از رقبا پیش می برد.

جذابیت بصری یک تبلیغ، کوتاه امـا ماندگار است. همین ویژگیست که عکاسی صنعتی و عکاسی تبلیغاتی را در بین کسب و کارها و نشان‌های تجاری بزرگ، پراهمیت نموده است. در ادامه بحث به اهمیت این دو نوع عکاسی و تاثیر آن درهویت سازی برند و فروش حداکثری کسب و کارها خواهیم پرداخت

 بررسی مثلث: عکاسی حرفه‌ای + تبلیغات + فروش  و توسعه ی کسب و کار!

حالا پس از اینکه مقدمات و اهمیت عکاسی صنعتی و تبلیغاتی در حوزه عکاسی حرفه‌ای برای ما روشن شد، در این قسمت به شرح مهم‌ترین مثلث در حوزه تبلیغات و بازاریابی، یعنی عکاسی حرفه‌ای، تبلیغات گسترده و فروش و برند سازی کسب و کار خواهیم پراخت.
 برای درک این مثلث نیاز است که فروش و برندسازی کسب و کار را در یک طرف مثلث و تبلیغات را در طرف دیگر مثلث قرار دهید. بخش تکمیل کننده این مثلث عکاسی حرفه‌ای می باشد درواقع همان پل ارتباطی و کلید پیروزی هر کسب و کاری است.

کسب و کارها برای توسعه برند و افزایش فروش نیازمند تبلیغات با استفاده از رسانه های مختلف آنلاین و آفلاین هستند. از طرفی برای تولید هر نوع تبلیغی نیازمند ابزاری قوی بنام عکاسی صنعتی و تبلیغاتی هستیم. بدون استفاده از عکسهای حرفه ای هیچ تبلیغی موفق و تاثیرگذار نخواهد بود.

تأثیر عکاسی تبلیغاتی در شبکه‌های اجتماعی

این روزها در بسیاری ازشبکه‌های اجتماعی شاهد افزایش کسب و کارها هستیم؛ چرا که شبکه‌های اجتماعی و وبسایت‌ها، فضای رایگان و گسترده‌ای برای جذب مشتری در اختیار کارآفرینان و فروشندگان قرار داده است. اما شما به عنوان مشتری وقتی وارد صفحه یک نشان تجاری می‌شوید، درلحظه‌ای اول چه چیزی شمارا جذب می‌کند؟! عکس؟ بله! قاعدتا عکس‌هایی که از محصولات صاحب برند، در دید عموم گذاشته شده است.

اما آیا هر عکسی می‌تواند مشتریان را به سوی محصول شما جذب کند؟! چه تفاوتی در بین محصول مشابه با شما وجود دارد؟ نقش عکاسی حرفه‌ای در اینجا پررنگ می‌شود. شما از عکاسی از محصولات خود می‌کنید و از این طریق فروشی آسان و خریدی آسان تر برای مشتریان خود رقم می‌زنید. وجود عکسهای متنوع از محصولات شما با معیارهای زیبایی از عکاسی حرفه‌ای ذهنیت مخاطبنتان را به سوی خرید و مشتری شدن می‌برد.

تکرار مداوم برند شما در عکس‌های موجود استفاده شده در صفحه و سایر رسانه‌ها، نشان تجاری فعلی شما را به یک برند موفق در مسیر برند سازی تبدیل می‌کند. همچنین به ایجاد یک سیستم طراحی یکپارچه‌تر کمک می‌کند و پایه‌ای مداوم برای کلیه ارتباطات بصری در تمام جنبه‌ها می‌باشد؛ خواه طراحی کاتالوگ، فضای دیجیتال و یا نمایشگاه‌های تجاری باشند.

هرآنچه از عکاسی صنعتی در حوزه کسب و کار باید بدانیم!

هر نوع عکس‎برداری از محصولات و خدمات که با هدف فروش صورت گیرد. در زیرشاخه عکاسی صنعتی قرار می‎گیرد. عکاسی صنعتی عکس‎برداری ازمحصولات، خدمات و حتی افراد مشهور را در بر می‎گیرد. تا درکمپین‎های تبلیغاتی مانند مجلات، روزنامه‎ها، کاتالوگ‎های تبلیغاتی و موارد متعدد دیگر از این تصاویر برای تبلیغ مشتریان یا محصولات و خدمات آن‎ها استفاده شود.

اما حالا چه ویژگی‌هایی ازعکاسی صنعتی در فروش و برندسازی کسب و کارها تاثیر گذار است؟! عکاسی صنعتی حرفه ای یکی از دغدغه های شرکت ها و نشان‌های تجاری معتبر است. چرا که عکسها توانایی این رو دارند که در کمترین زمان ویژگی‌های محصولات را به مخاطب نشان داده و پیام‌های تبلیغاتی را منتقل می کنند. اما بسیاری از صنعتگران به خوبی به اهمیت این ابزار قدرتمند تبلیغ واقف نیستند.

عکسهای صنعتی، چه به شکل عکاسی محصولات و چه عکاسیِ خدمات تاثیر مستقیم در برندسازی و فروش دارند. امروزه با توجه به سرعت زندگی روزمره، اکثر مردم فرصت و حوصله مطالعه متن‌های تبلیغاتی را ندارند. اما عکسهای صنعتی و تبلیغاتی این قدرت و ویژگی را دارند که در کمترین زمان پیام تبلیغاتی را به مخاطبان منتقل کنند.

عکاسی تبلیغاتی، گامی به سوی برندسازی کسب و کارها‍!

از عکاسی تبلیغاتی به طور کلی با هدف به نمایش گذاشتن یک کالا، خدمات، برند یا یک فرد در تبلیغات چاپی مانند مجلات، روزنامه‎ها، بروشور و غیره استفاده می‎شود. شما می‎توانید در وب‎سایت‎ها، تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات دیجیتالی و بیلبوردها شاهد استفاده از این نوع عکاسی برای تبلیغ یک کالا یا خدمات باشید. عکاسی تبلیغاتی یکی از محبوب‎ترین شاخه‎های عکاسی است که هدف اصلی آن ترغیب افراد به خرید است.

فراموش نکنید، شما در جامعه‌ای مدرن زندگی میکنید؛ جامعه‌ای که پیش از هرچیز، جذابیت بصری بر افکار شهروندانش تاثیر گذار است. پس شما برای نشان دادن محصولات متنوع  کسب و کار خود، نیاز به عکاسی تبلیغاتی دارید. عکسهایی  خاص که روایتگر محصول و هر آنچه برای مخاطب خود در نظر گرفتید، می‌باشد.

عکاسی تبلیغاتی موفق، چند ویژگی و هدف را دنبال می کنند:

۱- ایده ای متفکرانه

۲- اجرا و تولید قدرتمند

۳- تاثیرگذار بودن

۴- ماندگاری در اذهان

قطعا این چهار ویژگی اگر به درستی انجام بپذیرد، شما گامی بلند به سوی معرفی برند خود خواهید برداشت. اما در ادامه به سیر موفقیت می‌پردازیم.

برسی استودیوهای معتبر موجود در زمینه عکاسی حرفه‌ای برای کسب و کارشما!

همانطور که پیشتر ذکر شد، عکاسی حرفه‌ای می‌تواند روایتگر داستان برند و محصول شما باشد و ذهنیت شما را به مخاطبانتان نشان دهد. اما برای اینکه از این مزیت تبلیغاتی استفاده کنید، نیاز به استخدام و یا استفاده از تجربیات یک تیم عکاسی حرفه‌ای دارید. تبلیغات از گذشته تا امروز، ابزار اصلی و مهم معرفی کسب و کارها بوده و هر چه از کیفیت و تکنیک‌های خاص و بالاتری برخوردار باشد، نتیجه بهتری خواهد داشت.

استودیو مانی؛ خلاقیت، خلاقیت و بازهم خلاقیت!

استودیوی مانی، با بیش از 14 سال فعالیت  توانسته پروژه های متعددی را با کیفیت و استانداردهای علمی به انجام برساند و همکاری موفقیت آمیزی را با شرکت ها و برندهای مطرح داخلی و خارجی داشته باشد. همکاری با یک کارگردان و عکاس حرفه ای می تواند هویت شرکت شما در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دهد که استودیو مانی با تخصص و تعهد خدمات ارزنده ای در این زمینه ارائه می دهد.

کلام آخر

عکاسی حرفه ای و خلاقانه، بیشترین تاثیر را در تبلیغات خواهد داشت و خلاقیت این تصاویر، ماندگاری تبلیغ را در پی خواهد داشت. پس درخاطر داشته باشید با توجه به نیاز امروز، استفاده از روش‌های به روز تبلیغاتی، از الزامات پیشرفت در هر کسب و کار است.

منبع: فردا

کلیدواژه: طراحی کاتالوگ عکاسی از محصولات رپرتاژ آگهی برندسازی کسب و کار صنعتی و تبلیغاتی عکاسی حرفه ای عکاسی تبلیغاتی عکاسی صنعتی جذابیت بصری فروش و برند کسب و کارها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۸۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرعه کشی پخش مناظره های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ در این مراسم نمایندگان شورای نگهبان و هیات اجرایی، سه نامزد و‌یک نماینده نامزد از دو‌حوزه انتخابیه، مدیرکل و معاونان صداوسیمای اصفهان حضور داشتند دستورالعمل‌های ضبط مناظره‌ها و برنامه‌های تبلیغاتی و نحوه پخش آن مطرح شد.

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه سمیرم و لنجان ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

بر این اساس دو نماینده به مجلس شورای اسلامی راه می‌یابند. از ۱۳اردیبهشت تبلیغات نامزدهابه مدت یک هفته آغاز خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

صداوسیمای مرکز اصفهان هفته آینده از هر نامزد سه مناظره ۶۰دقیقه‌ای ضبط می‌کند که ۱۳ اردیبهشت در سیمای استانی پخش خواهد شد.

هشت برنامه تبلیغاتی در رادیو ۱۵/۴۰ و ۱۹/۲۰ و ۱۲ برنامه مناظره در ساعات ۱۳ و ۲۳ پخش خواهد شد.

سیما‌ی اصفهان هم از ۱۶ تا ۱۹ اردیبهشت در ساعات ۱۵/۳۵ و ۲۰/۳۵ هر روز برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌ها را پخش خواهد کرد.

پخش مناظره‌ها هم در سیما از ۱۳ اردیبهشت در ساعات ۱۳ و ۲۲ تا ۱۹ اردیبهشت پخش می‌شود.

صداوسیما براساس قانون جدید انتخابات بطور یکسان برنامه‌های تبلیغاتی و مناظره آنها را پخش می‌کند.

 

دیگر خبرها

  • لزوم برندسازی محصولات برای جلوگیری از خام فروشی در مازندران
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • دو راهکار کاهش ارزبری واردات بی رویه موبایل
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • از سینمای متفکر به فیلم های کمدی رسیدیم
  • محصولات تولیدی عشایر مغان برندسازی شود
  • شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند
  • فعالیت‌های حوزه بهداشت و سلامت از ارزشمندترین کارها است
  • قرعه کشی پخش مناظره‌های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • قرعه کشی پخش مناظره های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان