Web Analytics Made Easy - Statcounter

در روزهای اخیر دو مادر شهید و یک جانباز ۷۰ درصد به فرزندان و همرزمان شهیداشان پیوستند.

به گزارش ایسنا، حاجیه خانم «نصرت کوچکی» مادر شهیدان «محمد زمان و علی اکبر شالبافی» از استان خوزستان دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

«حاج محمد زمان شالبافی» سال ۶۴ در عملیات والفجر8 و پاسدار  «علی اکبر شالبافی» سال ۶۵ در عملیات کربلای پنج به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین «محمد فدوی بوستانی» جانباز ۷۰ درصد از شهرستان رشت پس از سال‌ها تحمل درد مجروحیت دوران دفاع مقدس بر اثر رنج ناشی از جراحات جنگی به مقام رفیع شهادت نائل آمد. وی از نیروهای اعزامی سپاه به عملیات‌های جنگی در سال ۶۳ در منطقه کردستان بود که به مقام جانبازی نائل آمد.
 

علاوه بر این حاجیه خانم «بتول رخشان» مادر شهیدان «محمدرضا و احمدرضا باغبانی مشکانی» پس از تحمل سال‌ها دوری از فرزندان شهیدش بر اثر بیماری و کهولت سن به فرزندانش پیوست.


 احمدرضا باغبانی مشکانی متولد سال ۴۲ در کاشان، سال ۶۲ در مریوان بر اثر اصابت ترکش به فیض شهادت نائل و در گلزار شهدای مشکات به خاک سپرده شد.


محمدرضا باغبانی مشکانی سال ۴۷ در روستای مشکات از توابع شهرستان کاشان چشم به جهان گشود و سال ۶۴ در اشنویه بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید و در کنار برادرش آرام گرفت

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بر اثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۸۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل در افغانستان قربانی گرفت

خبرگزاری «شینهوا» اعلام کرده است سیلِ روزهای اخیر در برخی نواحی افغانستان تاکنون دست‌کم ۱۴ کشته برجای گذاشته و به برخی از روستاها خسارت زده است.

به گزارش ایسنا، مقامات امروز (یکشنبه) اعلام کردند در پی دور جدید باران‌های شدید و جاری شدن سیل در ولایات غرب و شمال افغانستان و مناطق همجوار آن، فوت دست‌کم ۱۴ تن در روزهای اخیر تایید شده است.

در ویدیوهای منتشرشده لحظه ویرانی خانه‌های روستایی، آوار سنگ‌هایی که سیل با خود آورده و روستاییان در حالیکه از این اتفاقات شوکه شده‌اند، دیده می‌شود.

«میراحمد صمیم»، مسئول امور مهاجرین طالبان در ولایت «غور» می‌گوید بر اثر سیلاب بیشتر از ۵۰۰ خانواده آواره شده‌اند که در فضای باز در کوه‌ها به سر می‌برند.

سیلاب همچنین منجر به بسته شدن جاده‌ها، وارد شدن آسیب به منازل و مصدومیت چندین نفر دیگر شده است.

به گزارش بی بی سی، این مقام افغانستان گفته است خسارت‌دیدگان سیلاب نیاز به کمک‌های اولیه و اساسی دارند و احتمالا خسارات بیشتری نیز وجود دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش حقوق سه دسته از ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار شهید تقدیم نظام کرده است
  • سیل در افغانستان قربانی گرفت
  • حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • حقوق کدام یک از ایثارگران در سال ۱۴۰۳ افزایش داشت؟
  • چگونه کودک باهوش‌تری داشته باشیم؟
  • یادواره شهدای عملیات سیدالشهدا
  • شهادت مجروح حادثه هنگ ژال در بانه