Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دبیرخانه شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی فرآیند اجرایی آزمون بورد های تخصصی دندانپزشکی را تشریح کرد.

دبیرخانه شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی اعلام کرد: فرآیند اجرایی آزمون بوردهای تخصصی دندانپزشکی از ۱۶ مهرماه آغاز شده است و این آزمون در ۱۰ رشته در محل مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور و با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد ۱۰۰ نفر از متخصصین کلان مناطق الف، ب و ج بورد تخصصی دندانپزشکی کشور از ۱۶ مهر ماه ۱۳۹۹ در مرکز سنجش آموزش پزشکی نسبت به انتخاب سوالات استاندارد و «بلو پرینت»  تدوینی و کنترل با کتب مرجع جهت آزمون کتبی اقدام کردند.

آزمون دانشنامه تخصصی دندانپزشکی در ۲ مرکز منتخب دانشگاه های علوم پزشکی تهران و شهید بهشتی با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی ابلاغی ستاد ملی کرونا ۲۱ مهرماه برگزار خواهد شد.

طراحی سوالات آزمون شفاهی پس از پایان طراحی سوالات آزمون کتبی آغاز می شود و در روزهای ۲۲ تا ۲۴ مهر ماه ۱۳۹۹  آزمون شفاهی در دو مرکز منتخب انجام خواهد شد.

نکته خاص و ویژه آزمون بوردهای تخصصی دندانپزشکی امسال حضور منتخبین پیشکسوتان رشته های تخصصی دندانپزشکی برای اولین بار در آزمون بورد شفاهی خواهد بود. همچنین حضور موثر نمایندگان منتخب انجمن های علمی تخصصی ۱۰ گانه دندانپزشکی کشور در هر دو آزمون کتبی و شفاهی برای دومین سال پیاپی از نکات برجسته آزمون امسال محسوب می شود.

کد خبر 5044691

منبع: مهر

کلیدواژه: آزمون دانشنامه دندانپزشکی دندانپزشکی مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی پذیرش بدون آزمون ویروس کرونا آموزش مجازی سازمان سنجش دانشگاه های علوم پزشکی پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشجویان دانشگاه ها کنکور 99 مرکز سنجش آموزش پزشکی مصاحبه دکتری اربعین 99 تخصصی دندانپزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۸۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزاد عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهرمتولد شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، کارشناسان اورژانس پیرانشهر موفق شدند با مدیریت مادر باردار فرآیند زایمان را تسهیل و نوزاد دختر را در داخل آمبولانس به‌دنیا بیاورند.

این مأموریت توسط مرکز پیام آذربایجان‌غربی به پایگاه اورژانس پیرانشهر گزارش شد و کارشناسان اورژانس بلافاصله به محل فوریت اعزام شدند.

کارشناسان مادر باردار را برای انتقال به بیمارستان به داخل آمبولانس انتقال داده و در مسیر انتقال با توجه به شروع فرآیند زایمان، نوزاد را به دنیا آوردند.

مادر و نوزاد هم اکنون با وضعیت بالینی پایدار در بیمارستان شهید سلیمانی پیرانشهر زیر نظر هستد.

این مأموریت در روستای گلات منگور از توابع شهرستان پیرانشهر اتفاق افتاد.

 

دیگر خبرها

  • ۴۳۰ حافظ یزدی در آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی شرکت کردند
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان
  • تجلیل ازدکترعراقی‌زاده بنیانگذار آموزش دندانپزشکی درهرمزگان
  • راه کار‌های اساسی در زمینه حفظ سلامت دهان و دندان در جامعه/ برنامه وزارت بهداشت برای سلامت دندان چیست؟
  • نوزاد عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهرمتولد شد
  • برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه
  • ۴۰۶ هزار نفر در آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش شرکت کردند
  • ظرفیت پذیرش در آزمون دستیاری افزایش یافت
  • افزایش ۲۵ درصدی شرکت کنندگان آزمون تخصصی حفظ قرآن
  • آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در تربت جام