Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و پردیس گفت: آقایان وزارت بهداشت موظف هستند درباره عدم پرداخت آن یک میلیارد یورو از سوی دولت اطلاع رسانی و شفاف سازی کنند؛ در غیر این صورت باید رسانه‌ها و خبرنگاران به این موضوع ورود کنند.

غلامحسین رضوانی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و پردیس در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در پاسخ به سوال دانا مبنی بر اینکه در شرایط افزایش آمار مبتلایان کرونایی و تغییر وضعیت قرمز به وضعیت سیاه؛ آیا نیاز به برپایی نقاهتگاه‌های ارگان‌های نظامی هست یا خیر، اظهار داشت: به نظر بنده آمادگی نقاهتگاه‌ها در کنار بیمارستان‌ها باید به گونه ای مستمر و همیشگی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: همانگونه که در فروردین ماه و در روزهای آغازین شیوع کرونا شاهد بودیم، سازمان‌های نظامی و در راس آنها ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مدت کوتاهی اقدام به پرپایی نقاهتگاه‌های مجهزی در سالن ها و استادیوم های ورزشی کردند؛ اقدامی که در واقع امر هم یک مانور عملیاتی بود و هم امکانی برای گذراندن دوران نقاهت و درمان بیماران کرونایی فراهم می‌کرد که همین اقدام نیروهای نظامی توانست میزان آمادگی نیروهای خدوم نظامی را به مردم نشان دهد.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: در این ایام که آمار مبتلایان و جان باختگان کرونایی در نوسان است باید شرایط به سمت و سویی پیش برود که ایجاد و برپایی نقاهتگاه‌ها، در سپاه و ارتش وجود داشته باشد و هر زمان نیاز باشد، عزیزان ما در این دو ارگان نظامی بتوانند در کوتاه‌ترین زمان نقاهتگاه‌ها را برپا کنند.

رضوانی در ادامه افزود: به نظر می رسد از سوی نیروهای نظامی برای راه اندازی و برپایی این مراکز مشکلی وجود نداشته باشد؛ چرا که در ابتدای سال جاری این توانستند میزان بالای آمادگی خود را به نمایش بگذارند.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به عدم پرداخت یک میلیارد یوروی اختصاص یافته به وزارت بهداشت از صندوق توسعه ملی توسط دولت، گفت: آقایان از رهبر معظم انقلاب تقاضا کردند که یک میلیارد یورو از صندوق توسعه ملی برای  به وزارت بهداشت تخصیص یابد که این وزارتخانه مبلغ یاد شده را در حوزه مهار و مقابله با بیماری کووید19 هزینه کند.

وی در ادامه اظهار داشت: با موافقت رهبر معظم انقلاب این درخواست مورد قبول واقع شد و هزینه مورد نظر به دولت اختصاص یافت و تاکنون بخشی از این مبلغ پرداخت شده است؛ اما وزارت بهداشت باید درباره علل عدم پرداخت بخش دیگری از این هزینه با صراحت تمام با مردم سخن بگوید و اگر نتواند اقدام معقول و مقبولی انجام دهد و کماکان سکوت اختیار کند، خبرنگاران و رسانه ها باید به این حوزه ورود کنند؛ چرا که این وظیفه خبرنگاران است که به چنین مواردی بپردازند و پرده از رازی بردارند که به بهانه درمان مردم و نابودی بیماری کرونا چنین بودجه ای دریافت شده و معلوم نیست مابقی آن صرف چه اموری شده که از مهار و مقابله با کرونا مهم تر بوده است؟!

رضوانی با تصریح بر این نکته که باید با فشار افکار عمومی این مصوبه رنگ اجرا به خود بگیرد، ادامه داد: بنده معتقدم مسئولان وزارت بهداشت کوتاه آمده اند و در  زمینه عدم دریافت یک میلیارد یوروی اختصاص یافته به وزارت بهداشت از صندوق توسعه ملی به طور شفاف اطلاع رسانی نکرده و نمی‌کنند.

انتهای پیام/ا

منبع: دانا

کلیدواژه: نماینده مردم تهران وزارت بهداشت نقاهتگاه ها صندوق توسعه یک میلیارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۸۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با عزل پدرام پاک آیین، مجید احمدی را به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه منصوب کرد.

به گزارش «تابناک»، دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت دولت سیزدهم برای سومین بار در ۳۲ ماه اخیر، دست به تغییر مدیر مرکز روابط عمومی و وزارت خانه زد تا از این حیث اتفاقی متفاوت را رقم زده باشد.

متن حکم صادر شده برای سرپرست تازه وزارت بهداشت، به این شرح است:

جناب آقای دکتر مجید احمدی

با سلام

خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید. در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرائی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی" منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیرو‌های متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

دکتر بهرام عین اللهی

دیگر خبرها

  • وجود بیش از ۱۰۰۰ خوابگاه متأهلی برای دانشجویان علوم پزشکی
  • پرداخت وام ودیعه مسکن به دانشجویان متاهل در شش ماهه نخست امسال
  • نظام استکباری غرب با چالش بزرگ خیزش افکار عمومی روبه‌رو است
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • کار وزارت نیرو برای فرهنگ‌سازی مصرف برق به جایزه‌دادن کشید!
  • نقاط حادثه‌خیز شهر قم اصلاح شود/ لزوم احداث پارکینگ مورد نیاز
  • برکناری پاک آیین/احمدی سرپرست روابط عمومی وزارت بهداشت شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد